OFF OTWIERA SEZON OGRÓDKOWY
OFF OTWIERA SEZON OGRÓDKOWY
Na dania śródziemnomorskie, festiwalowe szparagi, meksykańskie drinki albo po prostu na kawę i ciacho – restauracje w OFF Piotrkowska Center w ostatni weekend kwietnia po raz pierwszy w tym roku zaproszą gości do swoich ogródków. Na bywalców OFFa w jego wiosennej odsłonie czekać będą też foodtrucki i DJ’e.
OFF Piotrkowska Center przygotowuje się do sezonu w plenerze. W weekend 26-28 kwietnia dziedziniec dawnej fabryki Ramischa wypełni ogródkowy gwar oraz muzyka, bo o muzyczną oprawę początku letniego sezonu zadbają DJ’e z grupy Impakt. Jak co roku w przestrzeni od ul. Piotrkowskiej do klubokawiarni Spaleni Słońcem staną foodtrucki.
– Po raz kolejny przestrzeń OFFa wypełni wspaniała atmosfera i gwarne rozmowy przy muzyce. Aż do ostatnich dni września goście OFFa będą spędzać czas w dwunastu ogródkach przygotowanych przez najemców – zapowiada Julia Olczyk z zespołu OPG Property Professionals, zarządzającego OFF Piotrkowska Center.
Smakowitości na wolnym powietrzu
W ostatni kwietniowy weekend swoje ogródki otworzą restauracje, między innymi DOKI, które tradycyjnie wraz z dobrą pogodą udostępnią również swoim gościom górny taras. Natomiast w menu restauracji Len i Bawełna nie zabraknie przygotowanych przez szefa kuchni nowych propozycji kuchni polskiej i śródziemnomorskiej, a na talerzach królować będzie botwina oraz truskawki. A także szparagi, po które sięgnie również Drukarnia, przygotowując cały Festiwal Szparagów: zaserwuje je z jajkami po turecku, z makaronem pappardelle, albo w formie pide z pudrem orzechowym i chrustem z boczku. Będą też krewetki na szparagach w anyżowym sosie z sambuką. Swój drugi sezon ogródkowy w OFFie rozpoczyna też meksykańska restauracja Companeros, dlatego na ten weekend opracowała specjalną kartę drinków i wyjątkowe tacos, których skosztować będzie można tylko w weekend otwarcia sezonu ogródkowego.
Nie zabraknie tradycyjnych ogródków słynnego Football Pubu, Spalonych Słońcem, Shamo, klubu DOM, ATO RAMEN czy górki Brush. A od maja do swojej przestrzeni na wolnym powietrzu zaprosi również Steakownia. Spółdzielnia po raz kolejny do współpracy zaprosiła Dj’ów z grupy Impakt. Już w sobotę, 27 kwietnia, od 18.00 o muzyczne brzmienia na dziedzińcu OFFa zadbają: Me How, Johnny J, VHT i Zuzka.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.