OFF OTWIERA SEZON OGRÓDKOWY
OFF OTWIERA SEZON OGRÓDKOWY
Na dania śródziemnomorskie, festiwalowe szparagi, meksykańskie drinki albo po prostu na kawę i ciacho – restauracje w OFF Piotrkowska Center w ostatni weekend kwietnia po raz pierwszy w tym roku zaproszą gości do swoich ogródków. Na bywalców OFFa w jego wiosennej odsłonie czekać będą też foodtrucki i DJ’e.
OFF Piotrkowska Center przygotowuje się do sezonu w plenerze. W weekend 26-28 kwietnia dziedziniec dawnej fabryki Ramischa wypełni ogródkowy gwar oraz muzyka, bo o muzyczną oprawę początku letniego sezonu zadbają DJ’e z grupy Impakt. Jak co roku w przestrzeni od ul. Piotrkowskiej do klubokawiarni Spaleni Słońcem staną foodtrucki.
– Po raz kolejny przestrzeń OFFa wypełni wspaniała atmosfera i gwarne rozmowy przy muzyce. Aż do ostatnich dni września goście OFFa będą spędzać czas w dwunastu ogródkach przygotowanych przez najemców – zapowiada Julia Olczyk z zespołu OPG Property Professionals, zarządzającego OFF Piotrkowska Center.
Smakowitości na wolnym powietrzu
W ostatni kwietniowy weekend swoje ogródki otworzą restauracje, między innymi DOKI, które tradycyjnie wraz z dobrą pogodą udostępnią również swoim gościom górny taras. Natomiast w menu restauracji Len i Bawełna nie zabraknie przygotowanych przez szefa kuchni nowych propozycji kuchni polskiej i śródziemnomorskiej, a na talerzach królować będzie botwina oraz truskawki. A także szparagi, po które sięgnie również Drukarnia, przygotowując cały Festiwal Szparagów: zaserwuje je z jajkami po turecku, z makaronem pappardelle, albo w formie pide z pudrem orzechowym i chrustem z boczku. Będą też krewetki na szparagach w anyżowym sosie z sambuką. Swój drugi sezon ogródkowy w OFFie rozpoczyna też meksykańska restauracja Companeros, dlatego na ten weekend opracowała specjalną kartę drinków i wyjątkowe tacos, których skosztować będzie można tylko w weekend otwarcia sezonu ogródkowego.
Nie zabraknie tradycyjnych ogródków słynnego Football Pubu, Spalonych Słońcem, Shamo, klubu DOM, ATO RAMEN czy górki Brush. A od maja do swojej przestrzeni na wolnym powietrzu zaprosi również Steakownia. Spółdzielnia po raz kolejny do współpracy zaprosiła Dj’ów z grupy Impakt. Już w sobotę, 27 kwietnia, od 18.00 o muzyczne brzmienia na dziedzińcu OFFa zadbają: Me How, Johnny J, VHT i Zuzka.
![To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1836229496,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka
![WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA](/files/_uploaded/glownekonf_2140139824,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
![Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach](/files/_uploaded/glownekonf_2122847217,w_185,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.