Komunikaty PR

OFF OTWIERA SEZON OGRÓDKOWY

2024-04-19  |  11:00
Biuro prasowe

OFF OTWIERA SEZON OGRÓDKOWY

Na dania śródziemnomorskie, festiwalowe szparagi, meksykańskie drinki albo po prostu na kawę i ciacho – restauracje w OFF Piotrkowska Center w ostatni weekend kwietnia po raz pierwszy w tym roku zaproszą gości do swoich ogródków. Na bywalców OFFa w jego wiosennej odsłonie czekać będą też foodtrucki i DJ’e.

OFF Piotrkowska Center przygotowuje się do sezonu w plenerze. W weekend 26-28 kwietnia dziedziniec dawnej fabryki Ramischa wypełni ogródkowy gwar oraz muzyka, bo o muzyczną oprawę początku letniego sezonu zadbają DJ’e z grupy Impakt. Jak co roku w przestrzeni od ul. Piotrkowskiej do klubokawiarni Spaleni Słońcem staną foodtrucki.

– Po raz kolejny przestrzeń OFFa wypełni wspaniała atmosfera i gwarne rozmowy przy muzyce. Aż do ostatnich dni września goście OFFa będą spędzać czas w dwunastu ogródkach przygotowanych przez najemców – zapowiada Julia Olczyk z zespołu OPG Property Professionals, zarządzającego OFF Piotrkowska Center.

Smakowitości na wolnym powietrzu

W ostatni kwietniowy weekend swoje ogródki otworzą restauracje, między innymi DOKI, które tradycyjnie wraz z dobrą pogodą udostępnią również swoim gościom górny taras. Natomiast w menu restauracji Len i Bawełna nie zabraknie przygotowanych przez szefa kuchni nowych propozycji kuchni polskiej i śródziemnomorskiej, a na talerzach królować będzie botwina oraz truskawki. A także szparagi, po które sięgnie również Drukarnia, przygotowując cały Festiwal Szparagów: zaserwuje je z jajkami po turecku, z makaronem pappardelle, albo w formie pide z pudrem orzechowym i chrustem z boczku. Będą też krewetki na szparagach w anyżowym sosie z sambuką. Swój drugi sezon ogródkowy w OFFie rozpoczyna też meksykańska restauracja Companeros, dlatego na ten weekend opracowała specjalną kartę drinków i wyjątkowe tacos, których skosztować będzie można tylko w weekend otwarcia sezonu ogródkowego.

Nie zabraknie tradycyjnych ogródków słynnego Football Pubu, Spalonych Słońcem, Shamo, klubu DOM, ATO RAMEN czy górki Brush. A od maja do swojej przestrzeni na wolnym powietrzu zaprosi również Steakownia. Spółdzielnia po raz kolejny do współpracy zaprosiła Dj’ów z grupy Impakt. Już w sobotę, 27 kwietnia, od 18.00 o muzyczne brzmienia na dziedzińcu OFFa zadbają: Me How, Johnny J, VHT i Zuzka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka.  Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane
Styl życia WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
2024-07-25 | 10:00

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW   Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra.
Styl życia Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
2024-07-24 | 15:00

Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach

Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.