Komunikaty PR

OFF OTWIERA SEZON OGRÓDKOWY

2024-04-19  |  11:00
Biuro prasowe

OFF OTWIERA SEZON OGRÓDKOWY

Na dania śródziemnomorskie, festiwalowe szparagi, meksykańskie drinki albo po prostu na kawę i ciacho – restauracje w OFF Piotrkowska Center w ostatni weekend kwietnia po raz pierwszy w tym roku zaproszą gości do swoich ogródków. Na bywalców OFFa w jego wiosennej odsłonie czekać będą też foodtrucki i DJ’e.

OFF Piotrkowska Center przygotowuje się do sezonu w plenerze. W weekend 26-28 kwietnia dziedziniec dawnej fabryki Ramischa wypełni ogródkowy gwar oraz muzyka, bo o muzyczną oprawę początku letniego sezonu zadbają DJ’e z grupy Impakt. Jak co roku w przestrzeni od ul. Piotrkowskiej do klubokawiarni Spaleni Słońcem staną foodtrucki.

– Po raz kolejny przestrzeń OFFa wypełni wspaniała atmosfera i gwarne rozmowy przy muzyce. Aż do ostatnich dni września goście OFFa będą spędzać czas w dwunastu ogródkach przygotowanych przez najemców – zapowiada Julia Olczyk z zespołu OPG Property Professionals, zarządzającego OFF Piotrkowska Center.

Smakowitości na wolnym powietrzu

W ostatni kwietniowy weekend swoje ogródki otworzą restauracje, między innymi DOKI, które tradycyjnie wraz z dobrą pogodą udostępnią również swoim gościom górny taras. Natomiast w menu restauracji Len i Bawełna nie zabraknie przygotowanych przez szefa kuchni nowych propozycji kuchni polskiej i śródziemnomorskiej, a na talerzach królować będzie botwina oraz truskawki. A także szparagi, po które sięgnie również Drukarnia, przygotowując cały Festiwal Szparagów: zaserwuje je z jajkami po turecku, z makaronem pappardelle, albo w formie pide z pudrem orzechowym i chrustem z boczku. Będą też krewetki na szparagach w anyżowym sosie z sambuką. Swój drugi sezon ogródkowy w OFFie rozpoczyna też meksykańska restauracja Companeros, dlatego na ten weekend opracowała specjalną kartę drinków i wyjątkowe tacos, których skosztować będzie można tylko w weekend otwarcia sezonu ogródkowego.

Nie zabraknie tradycyjnych ogródków słynnego Football Pubu, Spalonych Słońcem, Shamo, klubu DOM, ATO RAMEN czy górki Brush. A od maja do swojej przestrzeni na wolnym powietrzu zaprosi również Steakownia. Spółdzielnia po raz kolejny do współpracy zaprosiła Dj’ów z grupy Impakt. Już w sobotę, 27 kwietnia, od 18.00 o muzyczne brzmienia na dziedzińcu OFFa zadbają: Me How, Johnny J, VHT i Zuzka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.