OFFOWA MODA: OTWARTE DRZWI W CUKIER PUDER VINTAGE STORE I KOBIECE PONIEDZIAŁKI
OFFOWA MODA: OTWARTE DRZWI W CUKIER PUDER VINTAGE STORE I KOBIECE PONIEDZIAŁKI
Zmiana wizerunku w ramach noworocznych postanowień? A może karnawałowe poszukiwania wyjątkowej stylizacji w stylu vintage? W realizacji obu celów pomóc może wizyta w OFF Piotrkowska Center, gdzie już w tę sobotę Cukier Puder Vintage Store – kusząc rabatami 70% – zaprasza na Dzień Otwartej Pracowni. Już w kolejnym tygodniu, stylistki gwiazd zapraszają na kolejne spotkanie w ramach „Kobiecych poniedziałków”.
Dzień Otwartej Pracowni to niecodzienna okazja, by pobuszować wśród wieszaków butiku Cukier Puder Vintage Store, wyróżnionego swego czasu przez Vogue.pl w rankingu najlepszych sklepów Vintage. Na co dzień, odwiedzać można go tylko po wcześniejszym umówieniu, a w sobotę będzie otwarty dla wszystkich w godzinach 12.00-19.00.
Cukier Puder Vintage Store stworzyły kolekcjonerki mody z dawnych lat. W 2011 roku działalność zaczęła Katarzyna, a trzy lata później dołączyła do niej Agnieszka, która wcześniej zbierała, przemierzając Londyn, perełki vintage.
Cukier Puder Vintage Store wykorzystuje coś, co powstało wiele lat temu i daje temu nowe życie i jak podkreślają twórczynie tego miejsca: stawiają na jakość, nie na ilość i ponadczasowość wybranych przez nie ubrań, których noszenie nie tylko gwarantuje oryginalność, ale też odpowiedzialne podejście do mody. Poszukiwacze nietuzinkowych stylizacji na karnawał znajdą tu welurową suknię z lat 80. czy garnitur z imitacji skóry węża z lat 90., a na codzienne wyjścia jedwabne koszule, sukienki i swetry. Ci, którzy wybiorą się do butiku w sobotę liczyć mogą na rabat 70% na ubrania i akcesoria, w tym na oryginalne okulary przeciwsłoneczne.
Z kolei na te panie, które szukają jeszcze swojego stylu i wizerunku oraz sposobu na podkreślenie atutów sylwetki i urody w każdy poniedziałek stycznia i lutego czekają Angelika Józefczyk i Monika Kuźnicka-Bojdak. Projektantka i stylistka gwiazd oraz trenerka urody zachęcone sukcesem grudniowych spotkań, postanowiły zorganizować nowy cykl – „kobiece poniedziałki.”
Kreacje projektu Angeliki Józefczyk można podziwiać na czerwonych dywanach gal Oscarów, Emmy, Grammy, a także festiwalu w Cannes. Jej suknie i garnitury noszą Joanna Racewicz, Joanna Krupa, Agnieszka Hyży czy Dorota Gardias. Podczas Kobiecych Poniedziałków projektantka pomoże w dobraniu sukni i garniturów, które sprawdzą się nie tylko podczas karnawałowych nocy.
Z kolei Monika Kuźnicka-Bojdak – makijażystka i trenerka – urody swojego fachu uczyła się od Luisa Casco, Kamila Nejmana-Kanga czy Magdaleny Pieczonki. Ekspertka wydobywa make-upem osobowość każdej klientki bez względu na okazję. Podczas Kobiecych poniedziałków podzieli się wiedzą na temat pielęgnacji skóry, ale i na temat podbudowania pewności siebie.
Uczestniczki Kobiecych Poniedziałków poznają swój typ urody i sylwetki, pasującą do nich gamę kolorystyczną i kroje, w których prezentują się najlepiej. Stylistki pomogą im w doborze kreacji zarówno okazjonalnej, jak i codziennej, a także w zaprojektowaniu wymarzonego eleganckiego stroju.
Półtoragodzinne konsultacje w ramach Kobiecych Czwartków odbywać się będą do końca lutego. Każda z uczestniczek będzie mogła spotkać się z wybraną stylistką, pomiędzy godziną 11:00 a 17:00. Zapisy odbywają się drogą telefoniczną. Chcąc umówić się z Angeliką Józefczyk należy wybrać numer +48 512 390 735, a z Moniką Kuźnicką-Bojdak +48 518 808 705.
Spotkania odbywają się w Studiu Moniki Kuźnickiej przy ul. Roosevelta 10C/6 na pierwszym piętrze i w Salonie Angeliki Józefczyk na Roosevelta 6/12.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.