OMNIRES z udanym debiutem na Salone del Mobile 2024
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
OMNIRES, ekspert w dziedzinie innowacyjnych rozwiązań dla sektorów łazienkowego i kuchennego, odnotował kolejny sukces po udziale w zakończonych niedawno targach Salone del Mobile w Mediolanie. Marka zaprezentowała ideę The Art of Water Design, koncentrując się na nowoczesnym designie, funkcjonalności produktów oraz aspektach zrównoważonego korzystania z wody. Projekt przestrzeni wystawienniczej, opracowany przez Loskiewicz.Studio, przyciągnął uwagę odwiedzających, a na stoisku można było spotkać światowe nazwiska związane z designem i architekturą, w tym Davida Basulto, twórcę Arch Daily.
Tegoroczne targi Salone del Mobile przyciągnęły rekordową liczbę ponad 360 tys. odwiedzających i 1950 wystawców z 35 krajów świata, co stanowi wzrost o 17,1% w porównaniu do ubiegłego roku. Debiutująca na mediolańskich targach polska marka OMNIRES zaprezentowała znakomicie przyjęte na rynku kolekcje baterii kuchennych i łazienkowych, umywalek, brodzików oraz wanien, które pozwalają na wszechstronne aranżacje w przestrzeniach łazienkowych i kuchennych.
Firma przedstawiła inspirujące formy, powierzchnie i wykończenia kolorystyczne produktów, zaprojektowanych zarówno w Studio OMNIRES, jak i we współpracy z renomowanymi studiami projektowymi, takimi jak Pawlak & Stawarski czy Maja Ganszyniec Studio. Goście odwiedzający stoisko zwracali uwagę na kompozycyjną grę płaszczyzn i linii w przestrzeni, która w galeryjny sposób eksponowała kształty i tekstury poszczególnych kolekcji polskiego producenta. Każda z nich znalazła na stoisku dedykowaną przestrzeń, płynnie przechodząc w kolejne strefy i zapraszając gości do eksplorowania ekspozycji, prowadzącej do artystycznej instalacji. „Biorąc pod uwagę charakter produktów OMNIRES oraz włoskie otoczenie, zdecydowałam się na inspirację wodą, interpretując ją w sposób łączący sztukę z funkcjonalnością. Fontanna, będąca centralnym punktem stoiska, poza walorami estetycznymi, pełniła także praktyczną funkcję umożliwiającą gościom napicie się filtrowanej wody.” - opowiada o stoisku OMNIRES Anna Łoskiewicz z Loskiewicz.Studio.
Polskie innowacje na światowej scenie
Cechą charakterystyczną produktów OMNIRES pokazanych podczas Salone del Mobile 2024, w tym przedpremierowej kolekcji armatury BEYOND, był minimalistyczny styl, stworzony poprzez czyste, esencjonalne linie, jednoznacznie określające współczesne spojrzenie na otoczenie łazienki i kuchni. Poprzez oryginalną fontannę z bateriami kuchennymi SWITCH, z której można było się napić filtrowanej wody, marka zaprezentowała ciekawy punkt odniesienia, uwydatniający estetyczne znaczenie dobrze zaprojektowanego i funkcjonalnego wyposażenia. Obecność na Salone del Mobile potwierdziła dążenie firmy do dostarczania najwyższej jakości produktów i inspirujących rozwiązań dla klientów na całym świecie.
"Zaobserwowaliśmy duży odzew ze strony klientów, dystrybutorów oraz architektów z różnych regionów świata. Jednocześnie wiemy, że zaawansowany technologicznie proces produkcji naszych kolekcji odpowiada na wyzwania stawiane przez najbardziej ambitne projekty inwestycyjne. Zainteresowanie podczas Salone del Mobile potwierdza, że obraliśmy właściwą strategię. Jestem pewna, że uczestnictwo w tak prestiżowym wydarzeniu umocni reputację firmy jako ważnego gracza na rynku międzynarodowym." – dodaje Paulina Shacalis, Dyrektor Zarządzająca i Kreatywna OMNIRES.
Instalacja Under the Surface
W pawilonie 10, tuż obok stoiska OMNIRES, można było się dowiedzieć jaki jest stan projektowania łazienek pod względem zrównoważonego wykorzystania wody. Na to pytanie odpowiadała szeroko komentowana instalacja „Under the Surface”, zaprojektowana i stworzona przez Accurat, Design Group Italia i Emiliano Ponzi. Przybrała ona przestrzenną formę błękitnej zanurzonej wyspy, uświadamiając poprzez narrację wizualną wpływ codziennego zużycia wody na środowisko. Projekt zaprezentował postęp technologiczny związany z ochroną wody w wyposażeniu łazienek, idei bardzo istotnej w filozofii OMNIRES.
Więcej na: www.omnires.com
![Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_614464961,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal
![KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją](/files/_uploaded/glownekonf_531130217,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
![Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI](/files/_uploaded/glownekonf_865341287,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.