Oral-B stawia na rozwiązania eco-friendly: na rynku pojawiła się pasta PureActiv
W świecie pełnym sztucznych, wytworzonych przez człowieka substancji ludzie poszukują bardziej naturalnych rozwiązań. Coraz większą wagę przywiązujemy do jakości produktów, jakie nakładamy na swoje ciało, czy stosujemy od wewnątrz. Badania pokazują, że 68 proc. Polaków zwraca uwagę na to, czy kupowane przez nich produkty są ekologiczne[1]. Ponadto zwiększa się świadomość odnośnie składów żywności, kosmetyków czy środków czyszczących – mamy większą wiedzę o poszczególnych związkach i chętnie czytamy etykiety. Ten trend dotyczy również zdrowia i higieny jamy ustnej. Na polskim rynku jest już dostępna nowa pasta Oral-B PureActiv – to pierwsza w Polsce pasta znanej i zaufanej marki, która oprócz naturalnego składu, posiada ekologiczne, nadające się do recyklingu opakowanie.
Sprawdzona marka i dobry skład – ważne kryterium w pielęgnacji
Największą popularnością wśród kosmetyków z naturalnym składem cieszą się produkty do pielęgnacji twarzy, kosmetyki dla dzieci i pasty do zębów[2]. W przypadku zdrowia jamy ustnej dobrze dobrana pasta do zębów pomaga nie tylko zachować odpowiednią higienę, ale również nie przysporzy problemów zdrowotnych. W tym przypadku warto sięgnąć po produkt sprawdzonej marki, który oprócz dobrego składu zapewni odpowiednie działanie i nie będzie szkodliwy dla środowiska. PureActiv to pierwsza pasta do zębów w ofercie Oral-B, która składa się w 99% z naturalnych składników, a jej opakowanie – tubka i pudełko wykonane są z materiałów nadających się do recyklingu. Do zalet pasty PureActiv zaliczają się m.in. brak sztucznych barwników, aromatów lub słodzików, SLS (syntetycznego detergentu) czy dwutlenku tytanu. Pasta ma formułę przezroczystego żelu i naturalny smak mięty.
Przyjazność środowisku potwierdzona certyfikatem
Przy wyborze produktu warto sprawdzić, czy posiada on odpowiedni certyfikat potwierdzający jego naturalność. PureActiv to pierwsza pasta do zębów marki Oral-B, która uzyskała certyfikat COSMOS NATURAL przyznawany przez EcoCert – uznaną na całym świecie organizację zajmującą się oceną produktów naturalnych i organicznych. Jest to jedno z działań wpisujących się w ogólną wizję firmy P&G, której celem jest poprawa nawyków związanych z higieną jamy ustnej, tak aby nie tylko korzystnie wpłynąć na zdrowie klientów, ale także zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko.
Informacje o produkcie
- 99% składników pochodzenia naturalnego
- 0% sztucznych barwników, aromatów lub słodzików
- 0% SLS
- 0% dwutlenku tytanu
- Formuła przezroczystego żelu
- Naturalny smak mięty
- Opakowanie z tworzywa nadającego się do recyklingu
- Sugerowana cena: 17,99 zł / 75 ml
- Pasty dostępne w większości sklepów
[1]https://eizba.pl/wp-content/uploads/2020/01/GreenGeneration_WspolnieNaRzeczZiemi.pdf
[2] https://eko.wprost.pl/zywnosc/zdrowa-zywnosc/10380298/raport-wprost-bio-w-polsce-ma-sie-dobrze.html
Serce pod opieką - spotkania z kardiologiem
Diagnoza: krótkowzroczność. Jak dbać o wzrok dziecka i spowolnić postęp wady?
Urazy zębów u dzieci. Jak dbać o prawidłową higienę po wypadku stomatologicznym?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.