Komunikaty PR

Oranżada Hellena oficjalnym sponsorem programu „Love Island. Wyspa miłości”

2024-03-20  |  10:30
Biuro prasowe

Oranżada Hellena wchodząca w skład portfolio firmy Colian, została oficjalnym sponsorem 9. edycji interaktywnego reality show randkowego – „Love Island. Wyspa Miłości”. Oprócz wyraźnego brandingu w postaci scenografii i specjalnych zadań dla uczestników, przygotowano także unikalny konkurs z atrakcyjnymi nagrodami dla użytkowników aplikacji mobilnej Love Island. Premiera programu odbyła się 4 marca br. na antenie telewizyjnej Czwórki.

W trakcie 36 odcinków programu na uczestników reality show czeka szereg atrakcji realizowanych przy współpracy z marką, w tym dobrze znany już hellendż.

Jednym z elementów scenografii jest również oranżadowy bar po brzegi wypełniony orzeźwiającymi ORANŻADAMI HELLENA.  To właśnie tam toczy się towarzyskie życie mieszkańców wyspy. Obok niego zaaranżowana została także pełna życia i energii scena wieczornych imprez, podczas których uczestnicy i uczestniczki świetnie bawią się i regularnie sięgają po kultową Oranżadę Hellena.

 

To dla nas bardzo ważny moment, ponieważ po raz pierwszy nasza obecność w telewizji nie ogranicza się do standardowych spotów reklamowych czy billboardów sponsorskich, ale obejmuje szereg działań marketingowych oraz wizerunkowych związanych z tym medium. Wybrany format typu „reality” daje możliwość przedstawienia marki w naturalny sposób, co z sprzyja budowaniu więzi i relacji z widzami. Dzięki temu chcemy pokazać jak duży potencjał i energię ma Oranżada Hellena. – komentuje Joanna Kąkol, rzecznik prasowy Colian.

 

Product placement zostanie wsparty reklamą brandu w aplikacji mobilnej reality show oraz w mediach społecznościowych. Program można oglądać w TV i w digitalu od poniedziałku do piątku, a także w niedziele o godz. 22:00 na antenie Czwórki.

 

Za współpracę oraz koordynację prac z produkcją programu "Love Island. Wyspa miłości" odpowiadają agencje Initiative i Kinesso. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne? Biuro prasowe
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.