Komunikaty PR

Oranżada Hellena ze wsparciem w punktach handlowych

2021-11-29  |  01:00
Biuro prasowe

Jak co roku, w okresie przedświątecznym Oranżada Hellena stawia na mocne wsparcie w placówkach handlowych. W sklepach pojawią się przykuwające uwagę ekspozycje klasycznej Oranżady Hellena, jak i Oranżady Hellena Party.

W związku ze zbliżającymi się świętami Oranżada Hellena w rodzinnym formacie 1,25 l zyskała dedykowaną szatę graficzną – etykietę z bożonarodzeniowym motywem. Do sprzedaży trafiły kolorowe, brandingowe zgrzewki kultowego napoju z funkcjonalną rączką, umożliwiającą wygodniejsze zakupy. Przewidziano też oryginalne ekspozycje. Jedną z nich jest imponujących rozmiarów pociąg z lokomotywą wypełniony po brzegi butelkami Oranżady Hellena o pojemności 1,25 l. Nie zapomniano też o paletach i półpaletach z oryginalnymi napojami o charakterystycznym landrynkowym smaku. Na potrzeby punktów sprzedaży przygotowano specjalne materiały POSM: świąteczne plakaty, foldery, wobblery i tzw. potykacze z postacią oranżadowego Mikołaja.

Marka zaplanowała również efektowne ekspozycje wystrzałowej Oranżady Hellena Party stworzonej z myślą o dziecięcych i młodzieżowych imprezach. Niebawem w punktach sprzedaży pojawią się ćwierćpalety, półpalety i palety ze szklanymi butelkami o pojemności 0,75 l z wyrazistym designem.

Poza aktywnościami w sklepach klasyczna Oranżada Hellena, jak i Oranżada Hellena Party uzyskają wsparcie mediowe. Kampanie reklamowe przewidziano na grudzień.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość! Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po
Żywienie Zioła mają … smak!
2024-11-04 | 10:35

Zioła mają … smak!

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.