Oreo Batman – limitowana edycja ciastek we współpracy z Warner Bros
Nowe ciastka Oreo Batman to efekt współpracy marki z największym producentem filmowym na świecie Warner Bros oraz premiery nowego filmu „The Batman”. W ramach współpracy powstały unikatowe ciastka z emblematem Batmana, który widnieje zarówno na produkcie, jak i na limitowanym opakowaniu. Połączenie dwóch tak znanych marek zaowocowało niepowtarzalnym projektem.
Ciąg dalszy przygód super bohatera z Gotham City
Popularność serii filmów o Batmanie, a co za tym idzie przywiązanie widzów do produkcji, jest nie do podważenia. Jako trzeci najlepiej sprzedający się film Warner Bros na całym świecie, Batman to absolutnie kultowa postać w popkulturze. Po raz pierwszy w jego rolę wcieli się Robert Pattinson, którego będziemy mogli zobaczyć w akcji już 4 marca tego roku!
Nowy emblemat na kultowych ciastkach
W ramach współpracy Oreo z filmem Batman konsumenci i fani obu marek będą mogli zakupić ulubione ciastka w zupełnie nowym wydaniu. Charakterystyczna podobizna Batmana w masce ukaże się zarówno na samych ciastkach Oreo Original, jak i na opakowaniu (44g oraz 176g) – bestsellerowych produktach marki. Limitowana edycja Oreo dostępna jest w sklepach od początku 2022 r.
Konkurs i nagrody prosto ze świata Batmana
W ramach współpracy przez Oreo zorganizowany został konkursu nawiązujący do obu marek. Konkurs startuje 1 lutego br., aby wziąć w nim udział, należy kupić dowolne opakowanie Oreo, zarejestrować paragon na stronie www.oreo.eu oraz zagrać w grę konkursową. Na osoby, które z sukcesem rozwiążą zadanie konkursowe w najkrótszym czasie, czekają wyjątkowe nagrody. Główną atrakcją jest wyjazd do Londynu organizowany przez Oreo! Zwycięzca będzie miał okazję obejrzeć ekskluzywną projekcję filmu w londyńskiej siedzibie Warner Bros, zjeść posiłek w restauracji stylizowanej na film „The Batman”, a także zobaczyć oryginalny Batmobil! Na resztę wygranych czekają projektory Philips, plakaty z autografem reżysera filmu Batman, bilety do kina oraz gadżety związane z kultową postacią. Oprócz tego, strona konkursowa skrywa w sobie niespodzianki w jaskini Batmana. Na wszystkich graczy czekają dodatkowe atrakcje w postaci zagadek i ciekawostek związanych z superbohaterem.
Silne wsparcie marketingowe
W ramach kampanii 360o Oreo stworzyło dedykowane ciastka z emblematem Batmana oraz dedykowane opakowania. Dodatkowo, zaplanowano specjalne działania PR związane ze wsparciem w social mediach, a także współpracę z kinami z dedykowaną kopią i sampling. Wsparcie kampanii będzie miało miejsce także w digitalu poprzez promocję limitowanych produktów i zachęcanie do wzięcia udziału w konkursie.
Za kreacje kampanii odpowiada agencja Publicis. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Za przygotowanie grafik odpowiada agencja mediowa Publicis oraz agencja reklamowa Carla Zuri. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Cały czas tworzę i mam w szufladzie dużo utworów. Teraz kończę moją nową płytę i mam nadzieję, że znowu sporo się będzie wokół mnie działo
Artystka pracuje właśnie nad nową płytą, która ma się ukazać jesienią. Będzie to piąty album w jej karierze i powrót po sześciu latach przerwy. Zwiastunem tego wydawnictwa jest singiel „Co masz na myśli?”. Mika Urbaniak zaznacza, że nowe kompozycje odzwierciedlają jej przemyślenia na temat miłości, siły, nadziei i odnajdywania siebie, a także pułapek przemysłu muzycznego, w którym – jej zdaniem, kobiety radzą sobie coraz lepiej i są bardziej pewne siebie. Jeśli natomiast chodzi o warstwę muzyczną tego krążka, to oprócz powrotu do hip-hopowych korzeni, będzie także można usłyszeć wpływy funku i popu.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Farmacja
Endometrioza przez lata pozostawała lekceważonym problemem. Mimo że cierpi na nią 14 mln kobiet w Europie

Coraz więcej państw UE kompleksowo zaczyna się zajmować problemem endometriozy. W tej grupie państw jest także Polska, która od lipca wprowadziła nowy model bezpłatnej diagnostyki i opieki dla pacjentek z tą chorobą oznaczającą dla nich życie z chronicznym bólem. Podczas ubiegłotygodniowej debaty w Parlamencie Europejskim europosłowie wezwali Komisję Europejską do większej inicjatywy na forum unijnym: opracowania strategii walki z endometriozą i skierowania większych środków na badania nad tą chorobą.