Oreo Batman – limitowana edycja ciastek we współpracy z Warner Bros
Nowe ciastka Oreo Batman to efekt współpracy marki z największym producentem filmowym na świecie Warner Bros oraz premiery nowego filmu „The Batman”. W ramach współpracy powstały unikatowe ciastka z emblematem Batmana, który widnieje zarówno na produkcie, jak i na limitowanym opakowaniu. Połączenie dwóch tak znanych marek zaowocowało niepowtarzalnym projektem.
Ciąg dalszy przygód super bohatera z Gotham City
Popularność serii filmów o Batmanie, a co za tym idzie przywiązanie widzów do produkcji, jest nie do podważenia. Jako trzeci najlepiej sprzedający się film Warner Bros na całym świecie, Batman to absolutnie kultowa postać w popkulturze. Po raz pierwszy w jego rolę wcieli się Robert Pattinson, którego będziemy mogli zobaczyć w akcji już 4 marca tego roku!
Nowy emblemat na kultowych ciastkach
W ramach współpracy Oreo z filmem Batman konsumenci i fani obu marek będą mogli zakupić ulubione ciastka w zupełnie nowym wydaniu. Charakterystyczna podobizna Batmana w masce ukaże się zarówno na samych ciastkach Oreo Original, jak i na opakowaniu (44g oraz 176g) – bestsellerowych produktach marki. Limitowana edycja Oreo dostępna jest w sklepach od początku 2022 r.
Konkurs i nagrody prosto ze świata Batmana
W ramach współpracy przez Oreo zorganizowany został konkursu nawiązujący do obu marek. Konkurs startuje 1 lutego br., aby wziąć w nim udział, należy kupić dowolne opakowanie Oreo, zarejestrować paragon na stronie www.oreo.eu oraz zagrać w grę konkursową. Na osoby, które z sukcesem rozwiążą zadanie konkursowe w najkrótszym czasie, czekają wyjątkowe nagrody. Główną atrakcją jest wyjazd do Londynu organizowany przez Oreo! Zwycięzca będzie miał okazję obejrzeć ekskluzywną projekcję filmu w londyńskiej siedzibie Warner Bros, zjeść posiłek w restauracji stylizowanej na film „The Batman”, a także zobaczyć oryginalny Batmobil! Na resztę wygranych czekają projektory Philips, plakaty z autografem reżysera filmu Batman, bilety do kina oraz gadżety związane z kultową postacią. Oprócz tego, strona konkursowa skrywa w sobie niespodzianki w jaskini Batmana. Na wszystkich graczy czekają dodatkowe atrakcje w postaci zagadek i ciekawostek związanych z superbohaterem.
Silne wsparcie marketingowe
W ramach kampanii 360o Oreo stworzyło dedykowane ciastka z emblematem Batmana oraz dedykowane opakowania. Dodatkowo, zaplanowano specjalne działania PR związane ze wsparciem w social mediach, a także współpracę z kinami z dedykowaną kopią i sampling. Wsparcie kampanii będzie miało miejsce także w digitalu poprzez promocję limitowanych produktów i zachęcanie do wzięcia udziału w konkursie.
Za kreacje kampanii odpowiada agencja Publicis. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Za przygotowanie grafik odpowiada agencja mediowa Publicis oraz agencja reklamowa Carla Zuri. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Czas na gotowe zupy! - wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
Nowości produktowe FRoSTY – smak i różnorodność na każdą porę roku!
Nowe MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu: Koncentracja, Stres i Regeneracja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Anna Głogowska: Długo wstydziłam się stanąć na scenie teatralnej. Teraz zaczynam myśleć o sobie jako o aktorce
Tancerka przyznaje, że jakiś czas temu odkryła swoją nową pasję i z przyjemnością próbuje sił w aktorstwie. Postanowiła zamienić parkiet taneczny na teatralną scenę i jak podkreśla, czuje się teraz bardziej swobodnie i ma większe pole do popisu, bo nie musi się sztywno trzymać określonej choreografii, tylko bazuje na swojej kreatywności. Anna Głogowska nie ukrywa, że na początku nie miała odwagi stanąć ramię w ramię z zawodowymi aktorami, ale przekonała się, że też ma talent i sporo do zaoferowania.
Farmacja
Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października
Centrum e-Zdrowia podaje, że od początku września odnotowano blisko 1,8 mln porad ambulatoryjnych udzielonych z powodu ostrych infekcji układu oddechowego, w tym grypy. Najlepszą metodą walki z chorobą jest szczepionka – najlepiej przyjęta między wrześniem a listopadem. Wciąż jednak na taki krok decyduje się zaledwie kilka procent Polaków, tymczasem grypa jest jedną z 10 najczęstszych przyczyn zgonów u osób powyżej 65. roku życia.
Żywienie
Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk: Na Filipinach spałyśmy z karaluchami i innymi robakami. Brakowało nam moskitiery na całe ciało
Chociaż podczas pełnej emocji wyprawy przez Filipiny do Tajwanu nie brakowało trudnych momentów, w których górę brało zmęczenie, to jednak mimo wszelkich niedogodności Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk starały się nie narzekać, tylko wyciągać z tej podróży to, co najlepsze. Uczestniczki „Azja Express” przyznają, że nie mogły się przekonać do miejscowego jedzenia, ale za to zachwyciła je aromatyczna kawa. W bagażu zabrakło miejsca na moskitierę, dlatego też z czasem przyzwyczaiły się także do spania w jednym pomieszczeniu z karaluchami.