Komunikaty PR

Oreo z limitowaną edycją ciastek PAC-MAN

2024-02-23  |  00:00
Biuro prasowe

Oreo od lat wprowadza limitowane edycje swoich produktów. Tym razem marka swoje siły połączyła z uwielbianym na całym świecie bohaterem gry PAC-MAN. Stworzyła ciastka, na których znajdują się emblematy przypominające labirynt i postacie z gry! Dostępnych jest aż 6 różnych wzorów. Na fanów czeka też loteria z atrakcyjnymi nagrodami i zabawa w PAC-MANA na żywo w śnieżnym labiryncie zlokalizowanym w Zakopanem.


Po kampaniach Oreo z Lady Gagą, Batmanem czy Xboxem zorganizowanych w ostatnich latach nadszedł czas na kolejną kooperację. Tym razem marka zachęca do przeniesienia się do retro świata PAC-MANA. Komputerowa zręcznościowa gra, której jest on bohaterem została wyprodukowana w 1980 r. Z biegiem czasu stała się popularna na całym świecie
i zyskała miano kultowej. PAC-MAN uznawany jest za ikonę pop-kultury – był bohaterem filmu i animowanych seriali, a kojarzona przez miliony osób na całym świecie ścieżka dźwiękowa
z gry pojawiła się w utworach muzycznych.


Labirynt i postacie z kultowej gry PAC-MAN na ciastkach Oreo

Z okazji nawiązanej współpracy, na fanów czeka szereg atrakcji. W sklepach pojawiły się limitowane edycje ciastek Oreo PAC-MAN będące efektem współpracy marki Oreo z Namco, producentem gry PAC-MAN. Co je odróżnia od klasycznej wersji lubianych na całym świecie przekąsek? Obydwie strony ciastek mają emblematy przypominające labirynt i postacie z gry PAC-MAN. Dostępnych jest aż 6 różnych wzorów – z labiryntem, głównym bohaterem, dwoma duszkami, wisienką i napisem PAC-MAN. Nawiązania do kultowej gry widoczne są nie tylko na przekąskach, ale także na ich opakowaniach w wersjach po 176 g, 154 g, 110 g i 44 g.

 

Atrakcyjne nagrody do wygrania w loterii konsumenckiej


W ramach kampanii zorganizowano też ogólnopolską loterię konsumencką z atrakcyjnymi nagrodami. Do wygrania nagroda główna – tygodniowy wyjazd do Japonii dla 4 osób z wizytą w Namco Gaming Centre oraz 70 zestawów składających się z przenośnych konsoli do gry
i voucherów na grę PAC-MAN. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić dowolne opakowanie Oreo, uzupełnić formularz zgłoszeniowy na www.loteriaoreo.pl i sprawdzić, czy się wygrało! Należy zachować paragon lub fakturę imienną na zakupiony produkt. Loteria trwa od 1.02.2024 r. do 30.04.2024 r. Zakupu należy dokonać w dniach od 1.01.2024r. do 30.04.2024 r. Szczegóły akcji znaleźć można w regulaminie zamieszczonym na stronie www.loteriaoreo.pl.

Zabawa w PAC-MANA w śnieżnym labiryncie


Co więcej, marka Oreo została sponsorem Snowlandii, czyli ogromnego śnieżnego labiryntu znajdującego się w Zakopanem. Na osoby odwiedzające ją w dniach 9-11 lutego 2024 r. czeka niepowtarzalna rozgrywka w PAC-MANA – jedna osoba z pary będzie mogła wcielić się w jego rolę i wejść do prawdziwego labiryntu. Druga osoba korzystając z kamerki przymocowanej do drona stanie się graczem nawigującym kultowego bohatera. Celem ma być zebranie jak najwięcej ciastek Oreo i jak najszybsze wyjście z labiryntu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne? Biuro prasowe
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.