Komunikaty PR

Oreo z limitowaną edycją ciastek PAC-MAN

2024-02-23  |  00:00
Biuro prasowe

Oreo od lat wprowadza limitowane edycje swoich produktów. Tym razem marka swoje siły połączyła z uwielbianym na całym świecie bohaterem gry PAC-MAN. Stworzyła ciastka, na których znajdują się emblematy przypominające labirynt i postacie z gry! Dostępnych jest aż 6 różnych wzorów. Na fanów czeka też loteria z atrakcyjnymi nagrodami i zabawa w PAC-MANA na żywo w śnieżnym labiryncie zlokalizowanym w Zakopanem.


Po kampaniach Oreo z Lady Gagą, Batmanem czy Xboxem zorganizowanych w ostatnich latach nadszedł czas na kolejną kooperację. Tym razem marka zachęca do przeniesienia się do retro świata PAC-MANA. Komputerowa zręcznościowa gra, której jest on bohaterem została wyprodukowana w 1980 r. Z biegiem czasu stała się popularna na całym świecie
i zyskała miano kultowej. PAC-MAN uznawany jest za ikonę pop-kultury – był bohaterem filmu i animowanych seriali, a kojarzona przez miliony osób na całym świecie ścieżka dźwiękowa
z gry pojawiła się w utworach muzycznych.


Labirynt i postacie z kultowej gry PAC-MAN na ciastkach Oreo

Z okazji nawiązanej współpracy, na fanów czeka szereg atrakcji. W sklepach pojawiły się limitowane edycje ciastek Oreo PAC-MAN będące efektem współpracy marki Oreo z Namco, producentem gry PAC-MAN. Co je odróżnia od klasycznej wersji lubianych na całym świecie przekąsek? Obydwie strony ciastek mają emblematy przypominające labirynt i postacie z gry PAC-MAN. Dostępnych jest aż 6 różnych wzorów – z labiryntem, głównym bohaterem, dwoma duszkami, wisienką i napisem PAC-MAN. Nawiązania do kultowej gry widoczne są nie tylko na przekąskach, ale także na ich opakowaniach w wersjach po 176 g, 154 g, 110 g i 44 g.

 

Atrakcyjne nagrody do wygrania w loterii konsumenckiej


W ramach kampanii zorganizowano też ogólnopolską loterię konsumencką z atrakcyjnymi nagrodami. Do wygrania nagroda główna – tygodniowy wyjazd do Japonii dla 4 osób z wizytą w Namco Gaming Centre oraz 70 zestawów składających się z przenośnych konsoli do gry
i voucherów na grę PAC-MAN. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić dowolne opakowanie Oreo, uzupełnić formularz zgłoszeniowy na www.loteriaoreo.pl i sprawdzić, czy się wygrało! Należy zachować paragon lub fakturę imienną na zakupiony produkt. Loteria trwa od 1.02.2024 r. do 30.04.2024 r. Zakupu należy dokonać w dniach od 1.01.2024r. do 30.04.2024 r. Szczegóły akcji znaleźć można w regulaminie zamieszczonym na stronie www.loteriaoreo.pl.

Zabawa w PAC-MANA w śnieżnym labiryncie


Co więcej, marka Oreo została sponsorem Snowlandii, czyli ogromnego śnieżnego labiryntu znajdującego się w Zakopanem. Na osoby odwiedzające ją w dniach 9-11 lutego 2024 r. czeka niepowtarzalna rozgrywka w PAC-MANA – jedna osoba z pary będzie mogła wcielić się w jego rolę i wejść do prawdziwego labiryntu. Druga osoba korzystając z kamerki przymocowanej do drona stanie się graczem nawigującym kultowego bohatera. Celem ma być zebranie jak najwięcej ciastek Oreo i jak najszybsze wyjście z labiryntu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.