Orzeźwiająca Oranżada Hellena w lodowej postaci

Kultowa Oranżada Hellena idealnie gasi pragnienie i orzeźwia. W upalne dni warto sięgnąć po zmrożoną odsłonę tego autentycznie najlepszego polskiego napoju. Do wyboru lody na patyku, świderki oraz w tubie. Każdy z nich przyniesie obłędnie pyszną landrynkową ochłodę i niezapomniane słodkie chwile.
Nostalgia i rześkość w jednym! Lody Oranżada Hellena to smak autentycznie najlepszej czerwonej oranżady w zmrożonej postaci. Do wyboru są zakręcone świderki, wybitnie dobre warianty na patyku oraz w tubie. Wszystkie zachwycą fanów lodów wodnych, amatorów landrynkowych smaków i lodomaniaków spragnionych mnóssssstwa frajdy oraz pysznej zabawy.
Lody Oranżada Hellena to absolutny must have na lato i wakacje. Ta postać kultowego napoju przyniesie totalne orzeźwienie i przyjemną ochłodę w upalne dni. Zapewni niezapomniane słodkie chwile małym i dużym miłośnikom lodów. Oranżada Hellena na patyku, świderek i w tubie to smak beztroskiego dzieciństwa uwielbiany przez wszystkich spragnionych oryginalnych wrażeń i doznań.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.