Komunikaty PR

Oscarowy hit w Twoim samochodzie

2020-07-08  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Magnolia Park zaprasza do kina samochodowego. Pierwszy seans na wielkim ekranie na parkingu galerii już w sobotę, 11 lipca. Do zdobycia bezpłatne wejściówki na pokaz filmu „Green Book”.

3 Oscary, 8 innych nagród i 36 nominacji – tak prezentuje się dorobek amerykańskiego komediodramatu „Green Book” ze znakomitą rolą drugoplanową. W najbliższą sobotę Magnolia Park zaprasza do kina samochodowego, zlokalizowanego na parkingu centrum. – Ten nietypowy rodzaj kina z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością – zachęca Marta Kocik, manager ds. marketingu i PR w Magnolia Park – „Green Book” nadaje się idealnie, ponieważ opowiada opartą na faktach historię kierowcy znanego pianisty. Część akcji dzieje się zatem w aucie – dodaje.

Miejscem kina samochodowego będzie plac parkingowy. Przed ekranem o wielkości 60 mkw. (10 na 6 metrów) przygotowano 100 miejsc parkingowych. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy w Punkcie Obsługi Klienta w Magnolia Park odebrać jedną ze 100 bezpłatnych wejściówek uprawniających do wjazdu. Bilety wydawane będą od 10 lipca – liczy się kolejność zgłoszeń. Bramy kina otworzą się o godz. 20.30, natomiast pokaz rozpocznie się o godz. 21.30. Na miejscu do kupienia będą napoje i przekąski, za które uczestnicy zapłacą wyłącznie kartą.

„Green Book” na początek, a co dalej? – Pracujemy nad całym cyklem seansów i repertuarem. Planujemy organizować kino samochodowe raz w miesiącu – zapowiada Marta Kocik.
Oczywiście z zachowaniem wszystkich wymaganych zasad bezpieczeństwa wytyczonych dla kin plenerowych i samochodowych przez ministerstwo kultury – podkreśla.

W trosce o bezpieczeństwo Magnolia Park opracowała informacje dla uczestników, z którymi warto zapoznać się przed przyjazdem do kina. Trzeba np. wiedzieć, że do kina wjadą tylko samochody do 2 m wysokości i że będą ustawiane przez obsługę.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.