Komunikaty PR

OSM Piątnica partnerem nowego programu „Family Food Fight. Pojedynek na smaki”.

2021-08-31  |  13:45
Biuro prasowe

1 września na antenie telewizji Polsat pojawi się nowy program „Family Food Fight. Pojedynek na smaki”, którego uczestnicy będą rywalizować o tytuł najlepiej gotującej rodziny w Polsce oraz nagrodę pieniężną. Partnerem programu została Piątnica, której produkty wykorzystywane będą przez uczestników podczas emocjonujących zmagań kulinarnych.

Formuła programu, która opiera się na rodzinnym gotowaniu, tradycyjnych przepisach oraz celebracji wspólnego spożywania posiłków jest bardzo bliska marce Piątnica. Produkty z Piątnicy to najwyższej jakości wyroby mleczarskie, które obecne są w niemal każdym polskim domu i od lat towarzyszą konsumentom zarówno w codziennych posiłkach, jak i odświętnym gotowaniu przy wyjątkowych okazjach.                             

Z Piątnicy, no bo skąd!

Najwyższej jakości śmietany, pyszne mascarpone i świeże mleko – to tylko niektóre produkty z oferty OSM Piątnica, które staną się podstawą wyśmienitych dań przygotowywanych przez drużyny walczące w programie „Family Food Fight. Pojedynek na smaki”.

Wszystkie produkty z Piątnicy wyróżniają się naturalnymi składnikami, prostym składem i doskonałym smakiem, a szeroki asortyment pozwala na przygotowanie znakomitych potraw. W trakcie swoich kulinarnych popisów uczestnicy programu będą mogli wybierać z bogatej oferty OSM Piątnica.

Aromatyczne sosy, smaczne zupy, a także sałatki, czy ciasta – będą przepyszne dzięki dodatkowi Śmietany 18% z Piątnicy. Ma wyśmienity smak, idealną gęstość i wyróżnia się wyjątkową delikatnością. Z kolei dzięki słodkim śmietankom 30% oraz 36% z Piątnicy można stworzyć doskonałe kremy do tortów czy deserów.

Mascarpone z Piątnicy to wyjątkowy rodzaj sera charakteryzujący się gładką, aksamitną konsystencją oraz śmietankowym smakiem. Najczęściej używany jest do przygotowania deserów oraz ciast, świetnie sprawdza się również w daniach wytrawnych – wzbogaca smak sosów do makaronu, dań mięsnych lub warzywnych.

Towarzyszem kulinarnych zmagań uczestników programu będzie także Mleko Wiejskie z Piątnicy. To produkt spełniający najwyższe standardy jakości, wyróżniający się pysznym, naturalnym smakiem. Stanowi wyśmienitą bazę i dodatek do wielu potraw.

 „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” – emocjonujące popisy kulinarne

Nowy program Polsatu to celebracja rodzinnych chwil spędzanych na wspólnym przygotowywaniu posiłków, emocjonująca rywalizacja oraz moc kulinarnych inspiracji. Zmagania uczestników oceniać będzie jury w składzie Ewa Wachowicz, Adam Borowicz i Piotr Gąsowski. Program emitowany będzie w telewizji Polsat w każdą środę o godz. 20:05. Partnerem programu jest OSM Piątnica.

Zwiastuny programu:
https://www.youtube.com/watch?v=SwaQyFhx0ro
https://www.youtube.com/watch?v=cXu-7JzjSKk

 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.