Ostaszewska, Kożuchowska i Drzewiecka na Gali konkursu Bizneswoman Roku
Jury doceniło osobiste zaangażowanie laureatki oraz wykorzystanie jej wpływu jako liderki opinii publicznej dla celów wyższych. Uznano, że głos Mai Ostaszewskiej, jest dziś jednym z kluczowych głosów Polek. Nagranie z wręczenia statuetek jest dostępne on-line pod adresem: https://youtu.be/dXRjW3vsjOg
Konkursu Bizneswoman Roku od wielu lat wspierają rodzime Gwiazdy i osoby związane z polskim showbiznesem. Wśród członków jury zasiadali: Beata Tadla, Jarosław Kuźniar, Katarzyna Zdanowicz czy Irena Eris. W tegorocznej Gali konkursu Bizneswoman Roku organizowanej już po raz XI przez Fundację Sukcesu Pisanego Szminką udział wzięła także Gabi Drzewiecka, która była jedną z osób współprowadzących uroczystość oraz Małgorzata Kożuchowska, która wręczyła nagrodę Specjalną Fundacji za całokształt działności.
Konkurs Bizneswoman Roku organizowany przez Fundację Sukcesu Pisanego Szminką to największa i najstarsza inicjatywa w Polsce, która nagłaśnia sukcesy przedsiębiorczych kobiet i promuje różnorodność w biznesie. To także jedyny konkurs w Polsce, w którym nagrody przyznawane są polskim biznesmenom, którzy doceniają równość i różnorodność w biznesie. Do tej pory, we wszystkich XI edycjach, zostało nagrodzonych już prawie 100 osób, w tym m.in. Kasia Nosowska, Anna Lewandowska, Anna Dymna czy Ewa Błaszczyk. Gala, w tym roku ze względów bezpieczeństwa została zorganizowana w formie wydarzenia on-line.
Nagranie transmisji z gali można obejrzeć tutaj: https://youtu.be/dXRjW3vsjOg
W tym roku, w kategoriach otwartych Bizneswoman Roku wpłynęło rekordowo 710 nominacji. W jury konkursu zasiadły osoby nie tylko ze świata biznesu, ale też showbiznesu i mediów - Beata Tadla, Joanna Przetakiewicz, Jarosław Kuźniar, Katarzyna Zdanowicz, Irena Eris czy Małgorzata Kożuchowska. Laureatki i laureatów obecnej edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku można poznać pod tym linkiem: https://bizneswomanroku.pl/laureatki/ lub podczas transmisji online z gali którą poprowadziły Olga Kozierowska i Gabi Drzewiecka.
Podczas gali Małgorzata Kożuchowska, Olga Kozierowska, Magdalena Górska i Gabi Drzewiecka wystąpiły w sukienkach Just Paul. Maja Ostaszewska z kolei pojawiła się w kreacji od Macieja Zienia.
Marzenia nie mają granic! Historia Stanisława Kowalskiego
Metamorfoza i kolacja z Opozdą wylicytowana za 9999 zł
Artystyczny eklektyzm w domu Pani Alicji Majewskiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Partner Serwisu Zdrowie
Żywienie
Dorota Szelągowska: Moją specjalnością w kuchni jest czyszczenie lodówki i przygotowanie czegoś z niczego. Mam to po mamie
Jurorka w programie „MasterChef Nastolatki” wspomina, że swoją przygodę z kulinariami rozpoczęła w dzieciństwie. Kiedy miała sześć lat, to już chętnie pomagała mamie, a z czasem sama zaczęła przygotowywać różne potrawy, które smakowały całej rodzinie. Jej popisowe dania to lasagna, tarta cytrynowa i zapiekane mięsa. Dorota Szelągowska przekonuje, że przyrządzając w kuchni różne smakołyki, doskonale się relaksuje.
Gwiazdy
Enej: Wielkanoc musi być w rodzinnym gronie. Nie jesteśmy fanami wyjazdów do hoteli, żeby spędzać święta z obcymi ludźmi
Muzycy zespołu Enej przyznają, że lubią i celebrują święta, dlatego cieszą się na nadchodzącą Wielkanoc. Zamierzają wtedy zwolnić tempo, odłożyć na bok pracę i poświęcić czas rodzinie. Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha zdradzają, że ich popisowym, a jednocześnie ulubionym świątecznym przysmakiem jest sałatka jarzynowa. Sami też z przyjemnością ją przygotowują.
Konsument
Poczucie bycia autentycznym w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na zdrowie psychiczne młodych ludzi. Autentyczność w prawdziwym życiu nie ma takiego znaczenia
Studenci, którzy postrzegają siebie jako autentycznych w mediach społecznościowych, są mniej zestresowani i cieszą się lepszym zdrowiem psychicznym, niż ci, którzy na platformach posługują się wizerunkiem wykreowanym. Autentyczność w rzeczywistym świecie nie ma jednak takiego wpływu na dobrostan psychiczny. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez naukowców z USA we współpracy z polskimi i niemieckimi kolegami. Badacze przyjrzeli się też różnicom między tymi zależnościami badanymi u pokolenia Z i pokoleń wcześniejszych. Z ich obserwacji wynika, że „zetki” uważają siebie za bardziej autentycznych w mediach społecznościowych niż starsi uczestnicy badania.