Ostatni dzień zapisów na akcje "Instagrama dla zwierząt"!
Spółka Petgram S.A., która jako pierwsza na świecie połączyła aplikację dla miłośników zwierząt z obrożą wyposażoną w lokalizator GPS, prowadzi drugą transzę emisji akcji w formie kampanii crowdinvestingowej. Jest to ostatni dzień, kiedy inwestorzy mogą zainwestować w firmę w transzy CrowdConnect. Zwierzęcy startup łącznie chce pozyskać kwotę do 3 mln złotych. Wycena spółki przed emisją wynosi 16 mln zł. Petgram S.A. w przyszłości planuje również dołączyć do grona spółek notowanych na rynku NewConnect.
- Potencjalni akcjonariusze jeszcze tylko dziś mogą złożyć zapis na akcje oferowane przez nas w ramach kampanii crowdinvestingowej. W czasie jej trwania mieliśmy okazję zaprezentować im nasze dotychczasowe osiągnięcia oraz podzielić się planami na przyszłość. Branża pet-tech, w której działamy, rozwija się bardzo dynamicznie i chcemy wykorzystać jej potencjał - mówi Jordan Wojsym-Antoniewicz, prezes zarządu Petgram S.A.
Spółka Petgram S.A. prowadzi kampanię crowdinvestingową na platformie należącej do Domu Maklerskiego INC - CrowdConnect. W ramach emisji maksymalnie 448 000 akcji serii B, po cenie 6,70 za jedną akcję, planowane jest pozyskanie do 3 mln złotych. Środki zostaną przeznaczone m.in. na rozwój i wzbogacenie aplikacji o nowe funkcjonalności oraz jej promocję i ekspansję zagraniczną. W 2023 r. na rynku pojawi się anglojęzyczna wersja Petgram.
- Dzięki sukcesowi pierwszej transzy emisji akcji, skierowanej do dużych inwestorów, udało nam się pozyskać blisko 1 mln zł. Umożliwiło to nam przejęcie Petopo - portalu, który pomaga zwierzętom w znalezieniu kochających domów. Bardzo się z tego cieszymy, ponieważ przejęcie witryny było jednym z naszych celów emisyjnych - podkreśla Monika Goździalska, założycielka i akcjonariuszka Petgram S.A.
Do tej pory wokół aplikacji Petgram zgromadzonych jest około 28 tysięcy użytkowników z ponad 100 krajów świata. Aplikacja dostarcza swoim odbiorcom nie tylko zabawę i rozrywkę, ale pozwala także zadbać o bezpieczeństwo pupili - w połączeniu z lokalizatorem GPS umożliwia ona śledzenie lokalizacji zwierząt przez 24 godziny na dobę. Petgram jest skierowany do osób z pokolenia X, Y i Z. Do grupy tej należą osoby w przedziale wiekowym 20-49 lat. Tylko w Polsce grupa docelowa spółki to ok. 11 mln osób.
- W ostatnich latach zauważyliśmy, że świadomość dotycząca opieki oraz wydatki na zwierzęta domowe rosną, stąd jesteśmy pewni, że to, co oferujemy, odpowiada na potrzeby wielu opiekunów. W ciągu kolejnych 5 lat planujemy stworzyć najbardziej innowacyjne urządzenie monitorujące zachowanie, funkcje zdrowotne oraz aktywność fizyczną zwierząt nie ograniczając się tylko do tych domowych. Wierzymy, że dzięki wsparciu inwestorów jesteśmy w stanie to zrobić - podsumowuje Bartosz Kotliński, członek rady nadzorczej Petgram S.A.
Zapisy na akcje firmy w ramach transzy uzupełniającej potrwają do jutra tj. 10 stycznia 2023 r.
Spółka Petgram S.A. w przyszłości zamierza zadebiutować na rynku NewConnect. Rozpoczęcie procedury związanej z debiutem planowane jest w 2023 r.
Więcej informacji o trwającej kampanii: https://crowdconnect.pl/campaigns/petgram

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą
Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.
Polityka
Niemal 2 mln Polaków jest zagrożonych skrajnym ubóstwem. Są duże trudności w mierzeniu skali tego zjawiska

W 2024 roku w Polsce nastąpiło zmniejszenie zasięgu zagrożenia ubóstwem skrajnym o 1,4 pp. – z 6,6 proc. rok wcześniej do 5,2 proc. Jest to jednak mniejszy spadek niż wzrost odnotowany pomiędzy 2022 a 2023 rokiem – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. W 2024 roku zwiększył się jednak zasięg zagrożenia ubóstwem relatywnym (do 13,3 proc.) i zmniejszył ubóstwem ustawowym – do poziomu 2,6 proc. Miliony Polaków wciąż nie realizują potrzeb na podstawowym poziomie, co może powodować konsekwencje polityczne i społeczne. Eksperci apelują o wprowadzenie obiektywnych miar ubóstwa, co ma pomóc w jego zwalczaniu.
Media
Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia

Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.