Ostatnie dni na zgłaszanie prac w konkursie Forbo „0,6 do kwadratu”
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Ogłoszony w maju bieżącego roku konkurs Forbo „0,6 do kwadratu” powoli dobiega końca. Uczestnicy, którzy się zarejestrowali i otrzymali od organizatora tablicę Bulletin Board, do 30 października mają czas na zgłoszenie swojej pracy w konkursie.
Konkurs „0,6 do kwadratu” organizowany przez firmę Forbo, producenta wykładzin i okładzin meblowych, jest skierowany do architektów oraz studentów kierunków architektonicznych i artystycznych. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu tablicy inspiracji – moodboardu, na bazie okładziny ściennej Bulletin Board. To materiał wytwarzany z naturalnych i odnawialnych surowców – połączenie żywicy, drobno mielonego korka i utlenionego oleju lnianego sprawia, że jest sprężysty, elastyczny i trwały, nie kruszy się i ma bardzo mały efekt pamięci – pinezki można wbijać na całą głębokość. Innowacyjny produkt marki Forbo jest higieniczny, nie przyciąga kurzu, ma właściwości bakteriostatyczne. Uczestnicy, którzy zarejestrowali się w konkursie, otrzymali Bulletin Board o wymiarach 60 x 60 cm, aby na nim stworzyć moodboard, za pomocą którego wyrażą siebie – swoje zainteresowania, styl, charakter, inspiracje i marzenia. W tym celu można użyć rozmaitych środków: zdjęć, próbek materiałów, ważnych przedmiotów, pamiątek, symboli, tego nad czym pracujemy – im bardziej kreatywnie, tym lepiej. Jurorzy będą brali pod uwagę zarówno estetykę, jak i pomysłowość autorów nadesłanych prac.
Na zgłoszenie prac uczestnicy mają jeszcze tylko kilka dni – termin mija 30 października 2021.
Więcej informacji oraz regulamin konkursu na stronie:
https://www.forbo.com/flooring/pl-pl/konkurs-stworz-wlasna-tablice-i-wygraj/p06bmi
Patroni medialni:
Architektura & Biznes, Czas na Wnętrze, Designteka.pl, Dobre Wnętrze, Foorni.pl, LABEL, M jak Mieszkanie, MAGAZIF.com, OKK! Design, Sztuka-wnetrza.pl, Urządzamy.pl, whiteMAD
Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE
Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.