Oswoić wirusa na K – Coccodrillo spełnia dziecięce marzenia
Limitowana seria kolorowych maseczek poszerzyła asortyment odzieżowej marki Coccodrillo. Maseczki mają niezwykłą moc – pomagają spełniać dziecięce marzenia! Całkowity dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany Fundacji Mam Marzenie. Marka pomaga i edukuje najmłodszych na temat koronawirusa – w przystępny sposób przekazuje wiedzę na temat profilaktyki i obowiązujących środków bezpieczeństwa.
Kolorowe maseczki pełne pełne marzeń
Wygląda na to, że maseczki na jakiś czas staną się nieodłącznym elementem garderoby – również tej dziecięcej. Z myślą o najmłodszych, Coccodrillo wprowadziło do swojej oferty maski w wielu kolorowych wzorach – wszystko po to, aby dzieci łatwiej przystosowały się do nowych środków bezpieczeństwa. Dochód ze sprzedaży maseczek w całości zostanie przekazany Fundacji Mam Marzenie.
#CoccodrilloPomaga
Coccodrillo, oprócz sprzedaży maseczek na cele charytatywne, zapowiada również inne akcje wspierające dzieci i rodziców w tym trudnym czasie. Marka zachęca do dokonania zakupów w dniach od 1 do 3 maja – 10 proc zysku ze sprzedaży najnowszej kolekcji Wiosna-Lato 2020 zasili konto Fundacji Mam Marzenie.
Dlaczego wirus nosi koronę? – Coccodrillo edukuje
Koronawirus? Pandemia? Kwarantanna... Mnóstwo trudnych pojęć pojawiło się w dziecięcym świecie! W dodatku nie można chodzić do szkoły, a plac zabaw jest zamknięty! Aby umilić czas spędzany w domu, Coccodrillo we współpracy z Dinksy i Warsztaty dla Oświaty przygotowało filmiki edukacyjne - to seria 11 odcinków, w których bohaterka Hania odpowiada na trudne pytania nurtujące dziecięce głowy w czasie pandemii. Każdy odcinek wzbogacony jest o propozycję edukacyjnej zabawy.
Wszystkie materiały dostępne są na dedykowanej stronie coccodrillo.eu/coccodrillo-pomagamy

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.