Komunikaty PR

Oswoić wirusa na K – Coccodrillo spełnia dziecięce marzenia

2020-04-30  |  09:00
Biuro prasowe

Limitowana seria kolorowych maseczek poszerzyła asortyment odzieżowej marki Coccodrillo. Maseczki mają niezwykłą moc – pomagają spełniać dziecięce marzenia! Całkowity dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany Fundacji Mam Marzenie. Marka pomaga i edukuje najmłodszych na temat koronawirusa – w przystępny sposób przekazuje wiedzę na temat profilaktyki i obowiązujących środków bezpieczeństwa.

Kolorowe maseczki pełne pełne marzeń

Wygląda na to, że maseczki na jakiś czas staną się nieodłącznym elementem garderoby – również tej dziecięcej. Z myślą o najmłodszych, Coccodrillo wprowadziło do swojej oferty maski w wielu kolorowych wzorach – wszystko po to, aby dzieci łatwiej przystosowały się do nowych środków bezpieczeństwa. Dochód ze sprzedaży maseczek w całości zostanie przekazany Fundacji Mam Marzenie.

#CoccodrilloPomaga

Coccodrillo, oprócz sprzedaży maseczek na cele charytatywne, zapowiada również inne akcje wspierające dzieci i rodziców w tym trudnym czasie. Marka zachęca do dokonania zakupów w dniach od 1 do 3 maja – 10 proc zysku ze sprzedaży najnowszej kolekcji Wiosna-Lato 2020 zasili konto Fundacji Mam Marzenie.

Dlaczego wirus nosi koronę? – Coccodrillo edukuje

Koronawirus? Pandemia? Kwarantanna... Mnóstwo trudnych pojęć pojawiło się w dziecięcym świecie! W dodatku nie można chodzić do szkoły, a plac zabaw jest zamknięty! Aby umilić czas spędzany w domu, Coccodrillo we współpracy z Dinksy i Warsztaty dla Oświaty przygotowało filmiki edukacyjne - to seria 11 odcinków, w których bohaterka Hania odpowiada na trudne pytania nurtujące dziecięce głowy w czasie pandemii. Każdy odcinek wzbogacony jest o propozycję edukacyjnej zabawy.

Wszystkie materiały dostępne są na dedykowanej stronie coccodrillo.eu/coccodrillo-pomagamy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Ochrona środowiska

Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.

Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.