Komunikaty PR

Oszczędzaj czas i pieniądze drukując etykiety, kiedy tylko chcesz!

2020-03-30  |  15:35
Biuro prasowe

Wyjątkowość LX500e polega na wykorzystaniu atramentowej technologii druku z najwyższą rozdzielczością. Pozwala to na wydruk fantastycznych, pełno kolorowych etykiet bezpośrednio we własnym biurze bądź zakładzie produkcyjnym.

Najważniejsze zalety LX500e to:

  • mała i kompaktowa,
  • szerokość druku do 101,6 mm,
  • pełno kolorowy druk do 4800 dpi.

Pełna gotowość do użycia

Zarówno przy początkowej konfiguracji, jak i przez cały etap eksploatacji urządzenia, LX500e jest prosty w obsłudze. Wszystko co jest niezbędne, aby rozpocząć drukowanie etykiet znajduje się w pudełku: oprogramowanie, próbki rolek etykiet o wysokim połysku, pojemnik z tuszem i przewód USB. Drukowanie etykiet w pełnym kolorze można rozpocząć już w kilka minut po wyjęciu urządzenia z pudełka.

Model LX500ec posiada wbudowaną gilotynę do odcinania etykiet

Wbudowana gilotyna umożliwia odcinanie wysztancowanych, ze znacznikami lub ciągłych, etykiet. Do wyboru mamy następujące tryby cięcia:

  • bez odcinania – jeżeli wykorzystujemy nawijarkę,
  • odcięcie po braku aktywności – po zakończeniu zadania drukowania,
  • odcięcie na żądanie – po naciśnięciu przycisku „Load”,
  • odcięcie po każdej etykiecie – do produkcji pojedynczych etykiet np. kart identyfikacyjnych,
  • odcięcie po [x] etykietach – daje możliwość wyboru liczby etykiet, która pozostaje w jednym ciągu przed odcięciem.

 

Po więcej informacji zapraszamy na stronę:

http://drukarki.etykiet.pl/produkty-lista/lx500e-kolorowa-drukarka-do-etykiet/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.