Oto Fresh ’n Rebel Clam Core - słuchawki mobilne, oferujące 45 godzin słuchania
W asortymencie holenderskiej marki pojawiły się kolejne bezprzewodowe słuchawki nauszne z serii Clam. Model Core cechuje się wbudowanym mikrofonem z redukcją szumów do prowadzenia rozmów, obsługa asystentów głosowych, składaną i obrotową konstrukcją, a także niezwykle pojemną baterią. Esteci na pewno będą zadowoleni z sześciu fantazyjnych wersji kolorystycznych do wyboru.
To uzupełnienie kolekcji Clam o ostatni wariant słuchawek, który wychodzi naprzeciw potrzebom wszystkich, szukających nausznych słuchawek Bluetooth z odpowiednią jakością dźwięku i najnowszymi funkcjami w rozsądnej cenie. Ergonomia i komfort użytkowania to kluczowe atuty tej nowości w portfolio holenderskiego producenta, specjalisty od produktów audio.
Lekko i komfortowo
Zaznaczmy na wstępie, że składana i obrotowa konstrukcja nauszników pozwala na łatwe przechowywanie i transport, a miękko wyściełany pałąk oraz poduszki uszne zapewniają komfort nawet przy wielogodzinnym użytkowaniu. Dla zwiększenia wygody słuchawki wyposażono w czujniki obecności, które automatycznie wstrzymują odtwarzanie, gdy słuchawki zostaną zdjęte z głowy i wznawiają, jeśli zostaną ponownie założone.
Bateria w słuchawkach Clam Core jest na tyle pojemna, że gwarantuje 45 godzin słuchania ulubionych kawałków muzycznym na pojedynczym ładowaniu baterii.
Dbałość o detale
Każdy miłośnik muzyki doceni zrównoważone brzmienie, które doskonale oddaje wszystkie tony w szerokim spektrum różnych muzycznych gatunków. Słuchawki dysponują wysokiej jakości mikrofonem z funkcją redukcji szumów otoczenia. W trakcie połączenia telefonicznego koncentruje się on na ludzkim głosie i wycisza dźwięki otoczenia, włącznie z ruchem ulicznym, tak żeby rozmowa przebiegała czysto.
Łatwa kontrola i szybkie ładowanie
Regulacja głośności i przyciski odtwarzania oraz pauzy zostały umiejscowione na prawej muszli. W praktyce oznacza to intuicyjną kontrolę bez konieczności nerwowego szukania źródła dźwięku, czyli telefonu, laptopa czy tableta. Co więcej, słuchawki można szybko naładować do stanu pełni użyteczności akumulatora za pomocą dołączonego kabla USB-C w zaledwie dwie godziny. W efekcie dostajemy możliwość długotrwałego użytkowania bez konieczności częstego uzupełniania baterii sprzętu energią.
Asystent głosowy na wyciągnięcie ręki
Kliknięcie trzykrotnie środkowego przycisku na muszli słuchawek skutkuje aktywowaniem asystenta głosowego - Siri lub Google Assistant. W zasięgu użytkownika jest więc łatwe sterowanie muzyką i zarządzanie połączeniami telefonicznymi, a ręce zostają wówczas wolne.
Bezproblemowy zasięg
Słuchawki Clam Core działają w oparciu o nowoczesny standard modułu Bluetooth 5.3, co zapewnia stabilność oraz szybkość połączenia i zasięg do 10 metrów.
Możemy wybierać spośród sześciu wersji kolorystycznych słuchawek: Ice Grey, Silky Sand, Pastel Pink, Dreamy Lilac, True Blue i Storm Grey
Katalogowa cena słuchawek Fresh ‘n Rebel Clam Core to 219,90 zł.
Więcej detali znajduje się na oficjalnej witrynie producenta https://freshnrebel.com/pl.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.