OTOMOTO na Święta prezentuje "Prawdziwe historie”
38-letni Wartburg został głównym bohaterem nowego spotu OTOMOTO. Dwuminutowy reportaż, zainspirowany ogłoszeniem sprzedaży leciwego auta, jest osadzony w świątecznej atmosferze i udowadnia, że za każdym pojazdem może kryć się wyjątkowa historia. I samochodu i jego właściciela.
Kupując lub sprzedając samochód zwracamy uwagę na przebieg, pojemność silnika, czy rok produkcji. Ale dla wielu właścicieli to również opowieść o emocjach i wspomnienia łączące pokolenia, które tylko czekają na opowiedzenie. W OTOMOTO można znaleźć prawdziwe historie, a pierwszą przedstawiamy tuż przed świętami - mówi Patrycja Pawłowska, Community Specialist w OTOMOTO/OLX Group.
W spocie poznajemy Ewę, która opowiada o kilkudziesięcioletnim Wartburgu - prezencie otrzymanym pod choinkę od dziadka, pierwszego właściciela pojazdu. Auto od nowości znajduje się w rękach jednej rodziny, zawsze parkuje w tym samym garażu, przejechało zaledwie 73 tys. km. Dzięki zastosowaniu formatu reportażowego opowieść dla widza jest bardzo przystępna. W ten sposób udało się też jeszcze mocniej podkreślić charakter prawdziwej historii. Magiczną atmosferę produkcji zapewniły ujęcia nakręcone w pięknej zimowej scenerii Dolnego Śląska.
Nowy spot OTOMOTO będzie emitowany w internecie do końca grudnia. Kampanię uzupełniają działania promocyjne w mediach społecznościowych.
W produkcji dla OTOMOTO postawiliśmy na styl dokumentalny, aby dodatkowo podkreślić autentyczność opowiadanej historii. Wszystko, co odbiorca widzi na ekranie od właścicielki Wartburga, przez jej dom rodzinny aż po zaśnieżony górski krajobraz jest w 100 procentach prawdziwe. Sprawia to, że film odróżnia się od innych świątecznych produkcji. Co więcej, zaprezentowany format jest pierwszym z serii, której motywem przewodnim będą prawdziwe historie samochodów z OTOMOTO - mówi Tomasz Pastuszka, Creative Director z MADOGZ.
Za koncept kreatywny, koordynację działań PR i koordynację social mediów, a także produkcję spotu oraz kampanii odpowiada agencja MADOGZ. Za zakup mediów odpowiada bezpośrednio OTOMOTO. Reżyserem spotu jest Jan Foryś, natomiast za zdjęcia odpowiada Michał Palikot z Papaya Films.
OTOMOTO to serwis ogłoszeniowy należący do Grupy OLX, który w ofercie posiada również m.in. finansowanie, możliwość weryfikacji historii pojazdu, dynamicznie rozwijającą się kategorię części motoryzacyjnych, czy narzędzia szacujące cenę pojazdów. Z marką powiązany jest także ze start-up 3-2-1 SPRZEDANE!, a także e-salon Carsmile. Średniomiesięcznie z OTOMOTO korzysta prawie 8 milionów internautów, którzy generują ponad 355 milionów odsłon (dane Gemius).

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.