Otwarcie Ogrodów Ulricha coraz bliżej. Zabytkowe szklarnie przyciągają najemców
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Na warszawskiej Woli trwa rewitalizacja historycznych Ogrodów Ulricha, zainicjowana przez Wola Park, należący do Ingka Centres. Prace na terenie obiektu z każdym dniem przyspieszają, a dawne gospodarstwo ogrodnicze już wkrótce nabierze nowego blasku. Jednocześnie wzbogaca się oferta gastronomiczna kompleksu, do którego dołącza aż ośmiu nowych najemców. Otwarcie Parku i Szklarni Ulricha planowane jest na październik bieżącego roku.
Ogrody Ulricha, czyli zabytkowe gospodarstwo ogrodnicze należące do rodziny Ulrichów, znajdujące się w bliskim sąsiedztwie CH Wola Park w Warszawie, otworzą się w zupełnie nowej odsłonie. Będzie to innowacyjna przestrzeń rekreacyjno-kulturalna pełna zieleni, smacznego jedzenia oraz wartościowej wiedzy o ekologii, która odpowie na potrzeby mieszkańców i stanie się ważnym punktem na mapie stolicy.
Na projekt, wypracowany wspólnie z lokalną społecznością, składają się m.in. dwie historyczne szklarnie, w których w XIX wieku hodowano tropikalną roślinność. W jednej z nich znajdzie się strefa gastronomiczna wyróżniająca się bogatą ofertą zielonych propozycji kulinarnych, w drugiej – strefa rozrywki i edukacji dla najmłodszych. Wśród pierwszych najemców, którzy wzbogacą Ogrody Ulricha, jest w sumie aż osiem lokali – pięć restauracji, dwa bary oraz sala zabaw dla dzieci – Fikołki.
Od chwili powstania koncepcji obiektu kluczowe było zapewnienie przyszłym gościom jak najatrakcyjniejszej oferty gastronomicznej. Dlatego do grona najemców dołączają dobrze znana sieć restauracji inspirowana street foodem Pasibus, pizzeria w stylu neapolitańskim Ragazzi, a także dwa bary centralne, Tap Bar i Botanic Bar, które będą utrzymane w duchu całego kompleksu. Na klientów czekać będzie również szeroki wybór dań kuchni azjatyckiej w Silk & Spicy oraz Pika Pika Ramen & Sushi, a także kuchni izraelskiej w Yafo.
– Jesteśmy coraz bliżej otwarcia Parku i Szklarni Ulricha, co bardzo nas cieszy. To projekt unikalny nie tylko w skali dzielnicy, ale i całego miasta. Widzimy ogromny potencjał tego miejsca, które ma szansę stać się ulubionym punktem spotkań warszawiaków. Chcemy, żeby w naszych Ogrodach mogli spędzać wolny czas, zdrowo zjeść oraz odpocząć od zgiełku miasta, przez co wniesiemy swój wkład dla lokalnej społeczności. Poprzez Ogrody Ulricha realizujemy naszą strategię People and Planet Positive, która właśnie na tym się opiera – mówi Anna Bozhenko, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.
Ostatnie miesiące stały pod znakiem intensywnych prac w Ogrodach. Zakończono montaż stalowej konstrukcji szklarni, jak również szklenie obu budynków. Wykonano już także szlichty cementowe, czyli wylewki betonowe, a w Szklarni B rozpoczęło się układanie posadzki. Jednocześnie kontynuowane są prace konserwatorskie i zewnętrzne przy pozostałych budynkach, czyli Zielonej Chacie oraz Willi Ulricha. Całość uzupełnią przearanżowane Park Ulricha oraz Ogród Codzienny, dzięki czemu Ogrody staną się zieloną oazą w sercu miasta.
Postępy prac można śledzić na stronie internetowej inwestycji: www.ogrodyulricha.pl.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.