Owocowa moc, czyli nowości od Big-Active
Egzotyczne owoce, uwielbiane kultowe smaki, a także zaskakujące dodatki. To wszystko znajdziemy w nowych herbatkach owocowych od Big-Active. Marka powiększyła swoje portfolio o trzy propozycje: herbatkę Dark Fruits, Orange Fruits oraz Red Fruits. Nowości szczególnie zadowolą wielbicieli oryginalnych receptur.
W ofercie Big-Active pojawiły się nowe trzy owocowo-ziołowe herbatki ekspresowe o innowacyjnych i egzotycznych smakach, które przywołają wspomnienia lub fantazje wymarzonych podróży.
Herbatka Dark Fruits to połączenie słodkiej figi z orzeźwiającą jeżyną oraz głębokim słodko-kwaśnym smakiem borówki. Przepyszna marakuja sprawia, że mieszanka nabiera egzotycznego charakteru, co dodatkowo akcentuje korzenna nuta czarnuszki. Dark Fruits to propozycja dla koneserów wyrafinowanego smaku oraz intensywnych kolorów, jakie znajdziemy w naturze.
Orange Fruits od Big-Active wyróżnia się smakiem ognistej kurkumy połączonej ze słodyczą mango i brzoskwini. Dodana mandarynka przełamuje nuty smakowe papai, nadaje naparowi orzeźwiający oraz południowy charakter. Herbatka przypadnie do gustu poszukiwaczom zdecydowanych i dodających energii smaków.
W portfolio herbatek owocowych Big-Active znajdziemy również Red Fruits, która stanowipołączenie egzotycznych owoców liczi ze słodkimi truskawkami. Herbatkę dopełnia także intrygujący smak kwaskowatych jagód goi wyróżniony przez dodatkową słodycz granatu. Wyrazisty charakter tej propozycji zawdzięczamy energetycznej guaranie. Red Fruits idealnie sprawdzi się do uprzyjemnienia śniadania lub podwieczorków.
Nowości wyróżniają się funkcjonalnym opakowaniem, które możemy otworzyć na dwa sposoby. Każda z dwudziestu biodegradowalnych torebek zapakowana jest w oddzielną kopertkę, dzięki czemu możemy je zabierać gdziekolwiek chcemy.
Herbatki owocowe Big-Active są dostępne w szerokiej dystrybucji.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.