Komunikaty PR

OZE w pigułce w filmowym cyklu Columbus News

2022-04-14  |  14:50
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Bilonowicz
Columbus Energy

9 ul. Jasnogórska
31-358 Kraków
marta.bilonowicz|columbusenergy.pl | |marta.bilonowicz|columbusenergy.pl
725300371
https://columbusenergy.pl/

Krótkie komentarze, ciekawe wnioski, ważne informacje o odnawialnych źródłach energii. I wszystko w atrakcyjnej formie, z charakterystyczną dla Columbusa grafiką. Seria filmów Columbus News cieszy się coraz większą popularnością na YouTube. 

Columbus News to krótkie, kilkuminutowe filmy, podsumowujące dany miesiąc w branży odnawialnych źródeł energii (OZE). Filmowy cykl, utworzony pod koniec 2021 r. przez firmę Columbus, z każdym miesiącem zyskuje coraz więcej sympatyków. Seria najświeższych newsów pomaga być na bieżąco w tematyce OZE i nie zgubić się w ekoenergetycznym szumie informacyjnym.

  • Naszą intencją było, aby udostępnić zainteresowanym wyselekcjonowane informacje nie tylko z branży fotowoltaicznej, ale z całego rynku OZE. Ilość i jakość przekazu, który obserwujemy w Internecie, nie zawsze idzie w parze z merytoryką. Postanowiliśmy temu zaradzić i bazując na wiedzy naszych ekspertów, wyłonić kluczowe, a przede wszystkim rzetelne informacje, dzięki którym łatwiej jest się zorientować w tematach ekoenergetycznych - mówi Beata Kunc, wicedyrektor marketingu Columbus Energy S.A. 

Nieszablonowy przekaz to główny atut projektu Columbus News. Wszystkie kluczowe fakty, statystyki i liczby przewijają się przez film w formie columbusowych animacji, dzięki czemu są łatwiej przyswajalne. W rolę prezentera wcielił się pracownik Columbus - Mateusz Suchy (na co dzień zajmujący się obsługą klientów biznesowych w ramach Działu Wsparcia Klienta), którego niski głos również bardzo uatrakcyjnia przekaz. Spostrzegawczym widzom na pewno nie umknie też dodatkowy smaczek serii Columbus News, jakim są koszulki prowadzącego. Utrzymane w stylistyce zespołów metalowych, humorystycznie nawiązują do branży OZE. Dotychczas mogliśmy zobaczyć takie "zespoły" jak: "Fotowoltaica", "Solar Force" czy "Darkness over my panels".

Czego dowiemy się z serii filmów? Przede wszystkim poznamy najnowsze doniesienia o zmianach w prawie, statystyki i prognozy rozwoju rynku OZE w Polsce i Europie. Nie brakuje też informacji o planowanych innowacjach w zakresie zielonej energetyki, ciekawostek klimatycznych, nowinek technologicznych i produktowych. 

Obecnie powstało już 5 odcinków z serii Columbus News. Każdy kolejny film ma coraz większą liczbę wyświetleń. Wszystkie są dostępne na firmowym kanale Columbus na YouTube

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Columbus Energy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.