Komunikaty PR

Pączki, donaty i faworki – Tłusty Czwartek razem z Tesco

2021-02-09  |  13:40
Biuro prasowe

Najsłodszy czwartek w roku to doskonała okazja, aby przymknąć oko na kalorie i sięgnąć po ulubione pączki, faworki czy donaty. Mimo iż historia tego święta sięga setek lat wstecz, tradycja spożywania w tym czasie smacznych przekąsek pozostała z Polakami do dzisiaj. Popularne słodkości w atrakcyjnych cenach dostępne są w sklepach sieci Tesco już od 4-go lutego.

Tłustemu Czwartkowi niegdyś towarzyszyły liczne biesiady. Obecnie tego dnia nie celebruje się już tak hucznie, jednak zwyczaj jedzenia pączków i innych podobnych wypieków nadal z nami pozostał.

Z okazji tego wyjątkowego święta Tesco wzbogaciło swoją ofertę o nowe wypieki. Chociaż Tłusty Czwartek wypada w tym roku 11-lutego, to tradycyjne ciastka dostępne są w sklepach sieci już od początku miesiąca, ciesząc konsumentów różnorodnością kształtów, nadzienia, polewy czy też posypek.

Wielbicieli słodkich wypieków ucieszą atrakcyjne promocje, które w okresie od 04.02 do 11.02 obejmują m.in. faworki oraz tradycyjne pączki – również te w zbiorczych opakowaniach. Cena za pączka przy zakupie 12 sztuk to 0,37 zł, a przy 6 sztukach wynosi ona 0,50 zł. W promocyjnej ofercie dostępne są także donaty – wyroby z charakterystyczną dziurką, których cena w sklepach Tesco została obniżona o 20%.

W tym szczególnym dniu warto sprawić radość także najbliższym – np. podarowując im waniliowego Longa, pączka z nadzieniem, czy też ciastko, którego kształt mówi sam za siebie – słodkie „serce” o malinowym wypełnieniu.

Oprócz gotowych wyrobów cukierniczych, klienci Tesco mogą zaopatrzyć się w artykuły do samodzielnego wypiekania pączków w domu. Wystarczy dobrać jajka, mąkę, drożdże oraz ulubione dodatki, aby przygotować tego typu specjały we własnej kuchni. Dekorowanie może okazać się wspaniałą zabawą z dziećmi, ponieważ to w końcu one mają najbardziej kreatywne pomysły.

Oferta obowiązuje od 04.02 do 11.02.2021 roku, a więcej informacji na temat dostępnych produktów można znaleźć na stronie Tesco oraz w materiałach promocyjnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.