Paddington w Jurajskiej. Szykuje się nietypowa lekcja angielskiego dla dzieci

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Pił herbatę z królową Elżbietą II, wystąpił w przebojowych filmach i pojawił się na kartach popularnych książek, a do tego ma swój pomnik w Londynie. Teraz Paddington, który już wkrótce zagości na ekranach kin w trzeciej odsłonie swoich przygód, odwiedzi Galerię Jurajską. Wszystko po to, aby rozbawić dzieci i nauczyć je nowych słówek po angielsku.
Takiej lekcji angielskiego jeszcze nie było w Częstochowie. Już w dniach od 8 do 9 listopada do Galerii Jurajskiej zawita Paddington. Będzie to okazja, aby przeżyć londyńską przygodę, podszkolić angielski i przede wszystkim dobrze się bawić – zapowiadają organizatorzy wydarzenia.
Na dzieci czekać będzie wiele atrakcji inspirowanych światem Paddingtona i londyńskimi ulicami, dzięki którym nauczą się nowych słów i zwrotów po angielsku. Razem z bohaterem najmłodsi będą mogli wybrać się na zwiedzanie stolicy Wielkiej Brytanii, i to bez ruszania się z Galerii Jurajskiej! W centrum handlowym czekać będzie aż 7 stref pełnych zabaw.
W jednej z nich dzieci będą mogły wsiąść do czerwonego autobusu, posłuchać angielskich komunikatów i wziąć udział w grze przygotowanej przez Paddingtona. W innej strefie nauczą się zamawiać londyńską taksówkę, a w jeszcze innej będą mogły bawić się w pakowanie walizki na podróż lub napisać pocztówkę i wrzucić ją do charakterystycznej, czerwonej skrzynki Royal Mail.
Dla najmłodszych przygotowano również gry multimedialne, testy z języka angielskiego połączone z zabawą oraz konkursy sprawnościowe z nagrodami. Sporą atrakcją będzie możliwość zrobienia sobie zdjęcia z samym Paddingtonem, który będzie czekał na ławeczce. Dodatkowo dzieci będą miały okazję spróbować ulubionej marmolady Paddingtona oraz angielskiej herbatki.
– Spotkanie z Paddingtonem to nie tylko świetna zabawa, ale przede wszystkim oryginalna lekcja angielskiego, dzięki której dzieci będą mogły poćwiczyć język, poznać Londyn, brytyjską kulturę oraz swoją ulubioną postać. Jesteśmy przekonani, że wydarzenie dostarczy najmłodszym niezapomnianych wrażeń, tym bardziej że Paddington pojawi się w Jurajskiej po raz pierwszy – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Strefy zabaw dostępne będą dla odwiedzających w godzinach od 12.00 do 20.00. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.