Komunikaty PR

Paka dla Futrzaka - realne wsparcie podopiecznych Schroniska Promyk

2021-03-31  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Matysek
Personal PR

Grunwaldzka 44
80-241 Gdańsk
karolina.matysek|personal-pr.pl| |karolina.matysek|personal-pr.pl
+ 48 880 887 363
personal-pr.pl/

Zakończyła się akcja charytatywna Paka dla Futrzaka, zorganizowana przez Park Handlowy Matarnia we współpracy ze sklepem zoologicznym ZOO Karina. Do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt Promyk w Gdańsku trafiło ponad 190 kilogramów specjalistycznej karmy. To zasługa klientów centrum, którzy okazali ogromne zainteresowanie akcją i pokazali, że mają serce do zwierząt. 

Paka dla Futrzaka to wieloetapowe wydarzenie, którego celem było zwrócenie uwagi na problem bezdomności wśród zwierząt i wsparcie czworonogów zamieszkujących gdańskie schronisko. Akcja składała się m.in. z konkursu, wystawy multimedialnej oraz spotkania z wolontariuszami, którzy opowiedzieli o adopcji oraz opiece nad psami i kotami.

Przez dwa tygodnie w sklepie ZOO Karina znajdującym się na terenie Parku Handlowego Matarnia, trwała zbiórka najpotrzebniejszych produktów dla zwierząt. Specjalnie oznakowane artykuły można było zakupić w promocyjnej cenie i  włożyć do przygotowanego w tym celu kosza. Zebrane w ramach akcji karmy, witaminy i oleje wspomogą leczenie i funkcjonowanie bezdomnych zwierząt.

Równocześnie na profilu Parku Handlowego Matarnia na Facebooku odbył się konkurs rysunkowy.

Uczestnicy zabawy wykazali się ogromną pomysłowością i kreatywnością. Spłynęło do nas wiele prac, a za każdą z nich, przekazaliśmy dodatkowy 1 kg karmy na rzecz Schroniska Promyk. – mówi Monika Jaworska, specjalista ds. współpracy ze społecznościami lokalnymi. Konkurs bardzo zaktywizował naszych klientów i pokazał siłę lokalnej społeczności, której jako centrum, czujemy się częścią. Bardzo cieszy nas taka aktywność, zwłaszcza że cel akcji podejmował ważny społecznie temat – dodaje.

Laureaci konkursu otrzymali Karty Podarunkowe. Po zakończeniu zabawy wszystkie prace można było podziwiać podczas multimedialnej wystawy w centrum.

Kolejnym z elementów akcji była wizyta pracowników schroniska w Parku Handlowym Matarnia. Wolontariusze opowiadali o adopcji i opiece nad czworonożnymi członkami rodziny. 

Zwieńczeniem wydarzenia Paka dla Futrzaka było przekazanie zebranych produktów. Dzięki zaangażowaniu klientów centrum oraz partnerów akcji udało się podarować na rzecz potrzebujących zwierząt ponad 190 kg specjalistycznej karmy. To realna pomoc, która wesprze zdrowie psów oraz kotów i polepszy ich los. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Personal PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami Biuro prasowe
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad
Zwierzęta Bezpieczne święta i sylwester z pupilem
2024-12-18 | 11:00

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

Okres świąteczno-noworoczny to czas radości i wspólnych chwil z bliskimi. Niestety, dla naszych pupili może to być również czas stresu i zagrożeń.
Zwierzęta „Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
2024-12-17 | 07:00

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Ponad 1 300 000 zł – tyle pieniędzy jest potrzebnych, aby bezdomne psy z województw dolnośląskiego i opolskiego mogły wrócić do schronisk, które

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.