Panasonic koncentruje się na TV OLED i ujawnia datę wprowadzenia nowych modeli
Doświadczenie budowane przez lata
Panasonic, będący już od ponad stu lat jednym z niekwestionowanych liderów w rozwoju różnorodnych technologii i rozwiązań elektronicznych dla klientów z branży elektroniki użytkowej, co roku nie przestaje zaskakiwać swoich konsumentów. Japoński producent, za którym stoi nie tylko długa historia, ale też wiele lat doświadczenia, na stałe zapisał się
w świadomości konsumentów oraz liderów opinii, którzy poszukują innowacyjnych rozwiązań, w szczególności w kategorii telewizorów. Marka idąca zgodnie z duchem czasu, co roku prezentuje nowe flagowe modele, które szybko stają się najlepszym wyborem dla miłośników kinowej jakości w domowym zaciszu, co potwierdzają liczne pozytywne recenzje i wyróżnienia przyznawane przez topowe redakcje technologiczne.
Rozwój segmentu telewizorów OLED
Panasonic już od wielu lat podąża jasno wytyczoną ścieżką i dużą uwagę poświęca rozwojowi telewizorów w segmencie OLED, obecnie najdynamiczniej rozwijającym się. – W Panasonic stawiamy przede wszystkim na ponadprzeciętnie wysoką jakość naszych telewizorów,
w szczególności, jeśli chodzi o obraz. Co roku dążymy do tego, aby zarówno nasze flagowe modele, jak i pozostałe z oferty, zachwycały konsumentów obrazem możliwie jak najbardziej zbliżonym do tego, który znają z kina. Stawiamy na produkcję telewizorów OLED, ponieważ wierzymy, że to właśnie one są w stanie zapewnić wspomnianą jakość i wraz
z inżynierami Panasonic konsekwentnie dążymy do tego, aby każdy z konsumentów mógł znaleźć w naszej ofercie telewizor, który w stu procentach spełni jego oczekiwania – mówi Anna Górka, Product Manager TV Baltics (Bulgaria, Poland, Romania).
Dopracowane do perfekcji telewizory OLED już niedługo w sprzedaży
Najnowsze telewizory OLED, które zostały zaprezentowane przez markę na początku tego roku, to idealne propozycje dla koneserów jakości obrazu i dźwięku. Panasonic ujawnił, że nowe modele zaczną być wprowadzane do oferty już od czerwca. Z kolei w lipcu do sprzedaży trafi między innymi flagowy model JZ2000, którego innowacyjne panele OLED o nazwie Master HDR Professional Edition, zostały dostrojone przez inżynierów Panasonic. Dodatkowo, najnowszy flagowiec obsługuje bardzo szeroką gamę formatów HDR, w tym Dolby Vision IQ, Dolby Vision, Filmmaker Mode, a także HLG Photo, będącym formatem fotografii filmowej, który przenosi ją do świata HDR. Szeroka dostępność formatów HDR
w połączeniu z rozdzielczością 4k, zapewnia doskonałą jakość obrazu oglądanego na dużym ekranie, a co za tym idzie, jeszcze bardziej wzmacnia poczucie realizmu. Zarówno topowy model, jak i jego młodsi bracia: JZ1500, JZ1000 oraz JZ980, zostały wyposażone w najnowszy procesor HCX Pro AI, który umożliwia automatyczną optymalizację jakości obrazu i dźwięku, w zależności od rodzaju oglądanych treści.
Telewizory Panasonic z serii JZ to nie tylko dopracowany do perfekcji obraz o doskonałym odwzorowaniu kolorów, ale też najlepsze rozwiązania i ustawienia w obszarze dźwięku, gwarantujące konsumentom doznania znane z kina. Najnowsze propozycje od Panasonic zostaną docenione zarówno przez miłośników filmów i seriali, ale także gamerów i wielbicieli sportu, którzy już w lipcu będą mogli oglądać nadchodzące Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2020 na jednym z najbardziej zaawansowanym technologicznie telewizorze OLED na świecie.
* * *
O firmie Panasonic
Panasonic Corporation jest światowym liderem w rozwoju różnorodnych technologii
i rozwiązań elektronicznych dla klientów z branży elektroniki użytkowej, mieszkaniowej, motoryzacyjnej i B2B. Firma, która w 2018 r. obchodziła 100-lecie istnienia, rozwinęła swoją działalność na całym świecie i obecnie posiada 528 spółek zależnych i 72 spółki powiązane na całym świecie, odnotowując skonsolidowaną sprzedaż netto w wysokości 61,9 miliardów euro (7,49 trylionów jenów) za rok zakończony 31 marca 2020 r. Firma jest zaangażowana
w poszukiwanie nowych wartości poprzez innowacje w różnych działach i wykorzystuje swoje technologie, aby stworzyć lepsze warunki życia i lepszy świat dla swoich klientów. Więcej informacji o firmie Panasonic znajduje się na stronie: http://www.panasonic.com/global.
Kontakt dla mediów:
Big Picture
Karolina Pękalska
karolina.pekalska@big-picture.pl
Tel. 789 023 091
Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
Dreame comes true – doskonały rok marki
Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Dom i ogród
Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B
Były piłkarz przyznaje, że w przypadku jego małżeństwa droga do budowy wymarzonego domu w Konstancinie-Jeziornie okazała się niezwykle długa, kręta i bardziej skomplikowana, niż się spodziewali. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń trwało ponad dwa lata i nie zakończyłoby się sukcesem, gdyby nie pomoc specjalisty, który miał w tym doświadczenie. W obliczu tych problemów i kolejnych wyzwań przyszło jednak zwątpienie i myśl o rezygnacji z kontynuowania tego projektu. Radosław Majdan podkreśla jednak, że niezależnie od tego, jaką decyzję podejmą, za jakiś czas będą mieli własny, piękny dom.
Problemy społeczne
Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji
Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.
Farmacja
Nowoczesne formy podania leków pozwalają uniknąć hospitalizacji. To duże ułatwienie dla pacjentów z chorobami przewlekłymi
Opracowywanie nowoczesnych form podania leków to odpowiedź na stale rosnącą liczbę pacjentów z chorobami przewlekłymi, m.in. onkologicznymi, hematologicznymi i psychiatrycznymi. Jeden zastrzyk zamiast codziennego łykania tabletek, wlewów czy klasycznych chemioterapii ułatwia życie pacjentom, pozwalając im uniknąć hospitalizacji, stresu i ryzyka z tym związanego oraz szybciej wrócić do codziennych zajęć. To także korzyść dla personelu medycznego i systemu ochrony zdrowia. Inicjatorzy kampanii „Podanie ma znaczenie” podkreślają, że pacjent powinien mieć wpływ na wybór formy przyjmowanego leku.