Komunikaty PR

PAPAxCHEDDAR - najnowsza globalna kampania marki Papa John's

2021-05-26  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania PIZZA ( 0.64 MB )

Kampania PAPA X CHEDDAR to globalna kampania Papa John’s, gdzie klimat rodem 
z wybiegów mody spotyka się z jedzeniem. Nowa akcja z przymrużeniem oka nawiązuje do kultury ulicznej Gen Z, korespondującej z miejskim stylem marki, oraz do popularnych kolaboracji modowych.

„To naprawdę wyjątkowa kampania pod kątem pomysłu, klimatu, wykonania. Wszystko jest tu bardzo spójne. Do współpracy przy klipie promocyjnym zaproszono reżysera Josha Cohena (znanego ze współpracy z takimi markami jak adidas i Nike) a za przygotowaniem instrumentalnego utworu „Cheddar” stoi artysta hip-hopowy B Zino. Bardzo silnie podkreślamy osobowość marki, jednocześnie traktując całość mocno humorystycznie.” – komentuje Joanna Zawada, Dyrektor Marketingu Papa John’s Poland.

Polska jest jednym z pierwszych rynków przystępujących do akcji. Od 25 maja do oferty wchodzi nowa pizza CHEDDAR CHICKEN z kurczakiem, szpinakiem i pomidorami, plus przystawki – Rollsy CHEDDAR i Paluszki CHEDDAR. Produkty będą dostępne także w limitowanych ofertach promocyjnych.

To nie koniec modowych odniesień w tej kampanii. Wraz z początkiem czerwca sieć pizzerii Papa John’s ruszy ze sprzedażą swojego autorskiego streetwear na międzynarodowej platformie modowej DEPOP: www.depop.com/papaxcheddar. Również polscy fani marki będą mieli możliwość skorzystania z opcji zakupienia oryginalnych ubrań i akcesoriów z tej mocno limitowanej serii. Zysk ze sprzedaży przeznaczony zostanie na cele charytatywne.

W Polsce kampania będzie promowana w lokalach sieci, poprzez marketing bezpośredni, za pośrednictwem wybranych radiostacji oraz w kanałach digitalowych, głównie mediach społecznościowych. Do współpracy zaproszeni będą także wybrani mikro-influencerzy. 

Więcej szczegółów: papajohns.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Muzyka

Lanberry: Szykuję grube show, które zapadnie widzom w pamięci. Przede mną intensywne miesiące, w weekendy będziemy grać po cztery–pięć koncertów

Podczas Polsat Hit Festival w Sopocie Lanberry wystąpi zarówno solo, jak i w duecie z Tribbsem. W drugiej odsłonie artyści zaprezentują wielki hit „Dzięki, że jesteś”. Wokalistka zapowiada, że na tę okazję przygotowali show, które ma mocno zaskoczyć widzów. Piosenkarka będzie także jedną z gwiazd koncertu Radiowy Przebój Roku. Jak zaznacza, występ na scenie Opery Leśnej to dla niej wielki zaszczyt i wyróżnienie, bo przecież przez lata w tym legendarnym miejscu śpiewały największe gwiazdy z Polski i zagranicy.

Edukacja

Brytyjski dyplom można zdobyć w Polsce. Studia w formacie ponadnarodowym zyskują na popularności

Brytyjski dyplom uczelni wyższej bez potrzeby wyjazdu z Polski – taką możliwość dają zdobywające coraz większą popularność na świecie studia w formacie ponadnarodowym. Choć w Polsce taka możliwość nie jest powszechnie znana, zdobywa coraz większą liczbę zwolenników.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć