Papaya New Directors - rusza 10 edycja konkursu dla młodych twórców
Be Communications S.C.
Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
FLAGOWY PROGRAM DLA MŁODYCH FILMOWCÓW SYGNOWANY PRZEZ PAPAYA FILMS WRACA W NOWEJ ODSŁONIE.
Rusza dziesiąta edycja kultowego konkursu dla młodych twórców i twórczyń Papaya New Directors, do tej pory znanego jako Papaya Young Directors. Przez 9 lat konkurs połączony z programem mentoringowym ewoluował do całorocznej, międzynarodowej inicjatywy, stając się jednym z najważniejszych tego typu projektów branżowych w kraju.
„W 9 edycjach programu wzięło udział ponad 12 tys. młodych twórców, którzy wysyłali i realizowali swoje pomysły dla 50 topowych marek. Dziś wielu z nich rozwija swój talent w branży kreatywnej lub realizuje się reżysersko. Właśnie ze względu na nich, w tej edycji zmieniamy nieco zasady gry. Doceniamy tych, którzy wytrwale i konsekwentnie dążą do celu, rozwijając swój potencjał w krótkich formach, teledyskach czy contencie brandowanym”- mówi Kacper Sawicki, szef Papaya Films.
Do udziału w tej edycji konkursu i realizacji filmów dla znanych marek- partnerów projektu, zostaną zaproszeni twórcy i twórczynie, którzy swoje pierwsze kroki w świecie filmu mają już za sobą, ale jeszcze nie rozwinęli w pełni skrzydeł. Konkurs da im możliwość pokazania swojego potencjału i sprawdzenia się w nowych dla nich formach.
Nie oznacza to, że Papaya New Directors zamyka się na nowe talenty. Nadal każdy młody adept lub adeptka sztuki filmowej może wziąć w nim udział nadsyłając swoje prace i tym samym mieć szansę na realizację filmów dla marek partnerskich. Jeśli nadesłane prace spodobają się jury konkursu, ich autor lub autorka zostaną zaproszeni do przedstawienia pomysłu na scenariusz na zadany temat. O wyborze osoby, która zrealizuje film zadecyduje przedstawiciel marki (partnera). O produkcję filmów zadba zespół producencki Papaya Films.
Zarówno filmy zaproszonych do konkursu twórców jak i tych, którzy sami się do niego zgłosili, będą realizowane na zasadach komercyjnych.
„Ostatnie miesiące spędziliśmy na rozmowach z marketerami zastanawiając się nad kierunkiem rozwoju programu. Nowa formuła konkursu jest więc odpowiedzią dobrze skrojoną do ich potrzeb. To również odpowiedź na zmieniającą się rzeczywistość: nadprodukcję treści i zalew szybkiego, powtarzalnego contentu. Wracamy do wielkich idei i poszerzamy spektrum treści o kolejne gatunki. To wszystko odzwierciedla już dzisiaj zmieniona nazwa projektu." – dodaje Sawicki.
Wszystkie prace stworzone w ramach Papaya New Directors będą miały szansę powalczyć o wyróżnienie podczas finałowej gali wieńczącej konkurs, która odbędzie się pod koniec 2023 roku.
Więcej szczegółów wkrótce i na stronie www.papayanewdirectors.com.
![Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_733845354,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY
Grupa Tubądzin na Open Hair Festival w Sieradzu
![„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!”](/files/_uploaded/glownekonf_1195468387,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Dom i ogród
![](/files/1922771799/pawlikowska-indianie-dzungla-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Beata Pawlikowska: Wiele razy planowałam życie w różnych miejscach z dala od Polski. Kupiłam nawet kawałek dżungli w Amazonii
Podróżniczka zaznacza, że choć do tej pory przemierzyła świat wzdłuż i wszerz, odwiedzając wiele nietuzinkowych zakątków, to najbardziej ze wszystkich ukochała sobie dżunglę amazońską. Ma do tego miejsca ogromny sentyment, lubi tam wracać i ładować życiowe akumulatory. Jak zaznacza, przebywanie wśród Indian, którzy są niezwykle dobrzy, prawdomówni i uczciwi, przywraca jej wiarę w ludzi i w lepszy świat. Beata Pawlikowska cieszy się również z tego, że kiedyś udało jej się kupić kawałek dżungli i ten wyjątkowy nabytek ma dla niej szczególne znaczenie.
Handel
Branża kosmetyczna z coraz większym wpływem na krajową gospodarkę. Polska jest piątym największym eksporterem kosmetyków w UE
![](/files/1922771799/zeranska-branza-beauty-2,w_133,r_png,_small.png)
Z najnowszego raportu „Kosmetyczna Polska”, który opublikowano po siedmiu latach od poprzedniego raportu o stanie sektora, wynika, że krajowa branża kosmetyczna jest w dobrej kondycji, z roku na rok się rozwija, a jej znaczenie zarówno dla polskiej gospodarki, jak i eksportu rośnie. Zmieniają się odbiorcy polskich kosmetyków, co związane jest z brexitem i sankcjami nałożonymi na Rosję. Prognozy zakładają dalszy wzrost wartości sektora, jednak stoi przed nim wiele wyzwań, z których najważniejsze dotyczą implementacji przepisów Europejskiego Zielonego Ładu.
Ochrona środowiska
Ocieplenie się klimatu oznacza poważne zmiany leśnego ekosystemu. Sosny, świerki czy modrzewie będą stopniowo zastępowane innymi gatunkami
![](/files/1922771799/swierkosz-gatunki-drzew-foto,w_133,r_png,_small.png)
Sosna zwyczajna, świerk pospolity, modrzew europejski i brzoza brodawkowata zajmują dziś 75 proc. powierzchni lasów w Polsce. Te cztery gatunki są najbardziej wrażliwe na wzrost temperatury i jego pośrednie skutki. Wielomiesięczne okresy suszy i gwałtowne huragany osłabiają drzewostany, które następnie padają ofiarą patogenów pojawiających się w naszym klimacie. – Nie grozi nam wylesienie, tylko wyparcie jednych gatunków przez inne. W konsekwencji czeka nas rewolucyjna zmiana ekosystemów – ocenia przyrodnik, dr hab. Krzysztof Świerkosz, prof. Uniwersytetu Wrocławskiego.