Komunikaty PR

Park Handlowy Matarnia dzieli się dobrem

2021-04-16  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Matysek
Personal PR

Grunwaldzka 44
80-241 Gdańsk
karolina.matysek|personal-pr.pl| |karolina.matysek|personal-pr.pl
+ 48 880 887 363
personal-pr.pl/

Trudna sytuacja społeczno-ekonomiczna, w której wszyscy znajdujemy się od niemal roku coraz wyraźniej odciska swoje piętno. Działalność instytucji, które na co dzień zajmują się niesieniem pomocy potrzebującym stała się ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Kontynuując działania na rzecz lokalnej społeczności centrum postanowiło wesprzeć nowo powstałą Poradnię Psychologiczno-Psychoterapeutyczną dla dzieci i młodzieży przy gdańskim szpitalu psychiatrycznym oraz przekazać paczki do Banku Żywności w Gdańsku.

Działania prospołeczne od wielu lat są bliskie Parkowi Handlowemu Matarnia. W tym roku, w skłaniającej do namysłu atmosferze Świąt Wielkiej Nocy, centrum przekazało do Banku Żywności w Gdańsku w sumie 77 kg różnorodnych produktów spożywczych, w tym kawę, herbatę, przyprawy, słodycze czy bakalie. Żywność jeszcze przed Świętami trafiła do sklepów charytatywnych i najbardziej potrzebujących rodzin, których budżet został w  ten sposób odciążony.

W dobie koronawirusa w szczególnie trudnym położeniu znalazły się również dzieci i młodzież, dlatego Park Handlowy Matarnia po raz kolejny postanowił wesprzeć Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku. W czerwcu 2020 roku do placówki trafiły artykuły RTV i AGD, sprzęt elektroniczny i multimedialny, a  także materiały do terapii zajęciowych oraz produkty pierwszej potrzeby. W tym roku poradnia otrzymała laptopy, telefony i drukarkę, które usprawnią działania i kontakt z podopiecznymi.

- Jako Park Handlowy Matarnia pragniemy wspierać lokalną społeczność, której czujemy się częścią. W dobie kryzysu związanego z pandemią koronawirusa nie pozostajemy bierni i czynnie włączamy się w pomoc najbardziej potrzebującym. Wsparcie Poradni Psychologiczno-Psychoterapeutycznej i Banku Żywności to kolejna inicjatywa centrum, która ma na celu poprawę jakości życia i funkcjonowania podopiecznych gdańskich instytucji – mówi Monika Jaworska, Specjalista ds. współpracy z lokalną społecznością.

To kolejna akcja Parku Handlowego Matarnia na rzecz ochrony zdrowia w dobie koronawirusa. Do tej pory centrum angażowało się w różnorodne projekty pomocowe m.in. społeczną inicjatywę #WzywamyPosiłki, gdzie przekazano produkty spożywcze dla stacji pogotowia ratunkowego. We współpracy z Caritas Polska PH Matarnia podarował paczki żywnościowe dla ubogich i osób starszych. Dodatkowo, w ramach akcji #WspierajmySię centrum doposażyło Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, a wraz z innymi centrami handlowymi z grupy INGKA zorganizowało koncert charytatywny na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, która prowadzi Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111. Wydarzenie, które odbyło się online, śledziło 160 000 widzów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Personal PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Tadeusz Drozda: Po 52 latach kariery na estradzie wystąpię nie jako artysta kabaretowy, ale jako piosenkarz. Jak przed każdym debiutem jest trema

Podczas najbliższej edycji Polsat Hit Festival satyryk zaprezentuje się w nietypowej dla siebie roli – zamiast jak zwykle rozśmieszać publiczność do łez, zaśpiewa. W trakcie koncertu „Gdzie się podziały tamte prywatki” w jego wykonaniu będzie można usłyszeć dwa wielkie przeboje wylansowane przed laty przez Krzysztofa Krawczyka i Andrzeja Zauchę. Tadeusz Drozda podjął wyzwanie, zapowiada, że postara się mu sprostać, a jednocześnie nie ukrywa, że nieco się stresuje chociażby z tego powodu, że wśród nowego pokolenia artystów nie ma zbyt wielu znajomych.

Muzyka

Bryska: Dla mnie Opera Leśna to bardzo sentymentalne miejsce. Jako dziecko oglądałam festiwale w Sopocie, a teraz sama mogę na nich występować

Wokalistka przyznaje, że z dużą radością przyjęła zaproszenie do udziału w Polsat Hit Festiwal 2025. Dla niej bowiem występ w Operze Leśnej w Sopocie ma niezwykle sentymentalny wymiar. Jeszcze będąc dzieckiem oglądała w telewizji koncerty z Sopotu i marzyła, by kiedyś stanąć na tej kultowej scenie. Marzenie się spełniło i teraz, kiedy tylko ma taką możliwość wraca do tego amfiteatru z ogromną przyjemnością. W piątek Bryska zaśpiewa w koncercie „Radiowy Przebój Roku”.

Transport

Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.