Komunikaty PR

Parkuj i zarabiaj z TiPark – nową aplikacją do parkowania w mieście

2021-11-30  |  14:30
Biuro prasowe

Mobilna aplikacja TiPark umożliwia wymianę miejsc parkingowych z innymi kierowcami. Cały proces odbywa się za pomocą smartfonu z funkcją lokalizacji. Użytkownicy zaznaczają na mapie wolne miejsca parkingowe i wymieniają się miejscami na ulicach i parkingach. Oprócz rozwiązania problemu parkowania w zatłoczonych częściach miasta, TiPark to także możliwość dodatkowego zarobku za przytrzymanie miejsca parkingowego lub poinformowanie okolicznych kierowców o ich dostępności.

Jak parkować z TiPark? Wystarczy jedno kliknięcie

Każdy kto zainstaluje aplikację może oznaczać wolne miejsca parkingowe. Dzięki temu, kierowcy aktualnie szukający parkingu dostają informację, gdzie mogą zaparkować. Jeśli oznaczone miejsce okaże się wolne, po przyjeździe i skorzystaniu z niego, użytkownik będzie mógł odwdzięczyć się za otrzymaną wskazówkę napiwkiem. W zamian za skrócenie czasu poszukiwania miejsca kierowcy są skłonni zapłacić nawet 10 zł. Co ważne, z aplikacji może korzystać każdy uczestnik ruchu, nie tylko kierowcy.

Pieniądze dosłownie leżą na ulicy

Dzięki TiPark zyskują wszyscy. Oznaczający, zauważając wolne miejsce parkingowe na ulicy, ustawia znacznik w aplikacji. Kierowca korzysta z zaznaczonego miejsca i w podziękowaniu przekazuje napiwek na konto Oznaczającego. Jeden zyskuje dodatkowy czas, unika zbędnego stresu, a drugi wynagrodzenie za cenną informację, jaką jest dokładna lokalizacja dostępnego miejsca parkingowego.

Współpraca się opłaca

W dużych ośrodkach miejskich istnieje społeczność ludzi, którzy są skłonni w zamian za napiwek wskazać kierowcom wolne miejsce parkingowe. To też niezły sposób na dodatkowe pieniądze. Układ ten opiera się na działaniu reguły wzajemności, która mówi, że należy odwzajemniać dobry uczynek. Kierowcy, czując się zobowiązani za pomoc w parkowaniu, płacą im średnio 2 zł. Zakładając, że taki pomocnik dziennie wskaże miejsce 30 kierowcom, w ciągu dnia może zarobić nawet 60 zł, czyli 1560 zł miesięcznie i aż 17 000 zł rocznie.

Największy ruch w Warszawie i Krakowie

Każdy może dołączyć do lokalnych grup kierowców i rozpocząć aktywne wymienianie się miejscami parkingowymi. Dzięki TiPark można łatwiej parkować w całej Polsce, ale to rozwiązanie największą popularnością cieszy się w Warszawie i Krakowie. Aplikacja dostępna jest w sklepach Google Play i App Store.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Wypoczynek bez dzieci bez poczucia winy Biuro prasowe
2024-10-30 | 11:56

Wypoczynek bez dzieci bez poczucia winy

Dekadę temu rozwiązanie „children free” było w Polsce skandalem. Dziś nikogo już nie dziwi i ma coraz więcej zwolenników. Mazowiecki hotel Manor House SPA już w 2014 r.
Podróże Kuchnia jesienna Korei Południowej: Sezonowe smaki i tradycje
2024-10-30 | 09:00

Kuchnia jesienna Korei Południowej: Sezonowe smaki i tradycje

Jesień w Korei Południowej to czas intensywnych przygotowań do nadchodzącej zimy oraz celebracji obfitości sezonowych plonów. Wraz z ochłodzeniem, kuchnia koreańska zmienia swoje
Podróże Zamek Janów Podlaski Arche liderem MICE na wschodzie Polski
2024-10-30 | 01:00

Zamek Janów Podlaski Arche liderem MICE na wschodzie Polski

W branży MICE (spotkania, imprezy motywacyjne, konferencje oraz imprezy targowe) okres jesienno-zimowy nie oznacza wcale końca sezonu, a wręcz przeciwnie jest najgorętszym przedziałem roku. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.