Komunikaty PR

Partyjka w ulubioną grę z bliskimi? To pasuje jak Delicje!

2023-09-28  |  01:00
Biuro prasowe

Brak pomysłu na wspólne popołudnie z bliskimi? Wtedy warto sięgnąć po znane i lubiane gry towarzyskie, które uświetnią każde spotkanie. Jak wiadomo, najwięcej barwnych wspomnień tworzy się tu i teraz, nie w świecie wirtualnym! Tym razem zachęcają do tego Delicje, które tak jak popularne gry, są duszą towarzystwa. Miło się przy nich spędza czas i każdy ma swoje własne zasady – w tym przypadku, jak je zjeść. Idealnie pasują na spotkanie z rodziną, jak i przyjaciółmi.

Coraz więcej mówi się o braku czasu na pielęgnowanie relacji bądź przenoszeniu ich do świata wirtualnego. Jednocześnie nadal najwięcej pozytywnych emocji przynoszą szczególnie te chwile, które spędzamy razem. Dlatego warto pamiętać o bliskich – rodzinie czy przyjaciołach i dzielić z nimi chwile na co dzień.

Co zrobić, jeśli czasem pomimo chęci zabraknie pomysłu na to, jak dzielić fajne chwile z bliskimi? Wtedy warto pomyśleć o Delicjach, które są prawdziwą duszą towarzystwa! Marka w swojej kampanii zachęca do spędzania czasu z grami i Delicjami, które uświetnią każde spotkanie i rozluźnią atmosferę.

Delicje wygrywają smakiem w nowych opakowaniach

Co sprawia, że Delicje są tak lubiane? Od lat wygrywają smakiem wynikającym z połączenia biszkopta, galaretki i czekolady. Za sprawą tych trzech składników każdy ma też własną koncepcję na to, w jaki sposób je zjeść. Teraz Delicje dostępne są w nowych opakowaniach. Wprowadzone zmiany są elementem szerszej kampanii, która trwa do końca listopada.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.