Komunikaty PR

Pierwszy numer nowego kwartalnika KUKBUK już w sprzedaży!

2021-04-01  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania logotyp ( 0.01 MB )

Od tego roku magazyn KUKBUK stał się kwartalnikiem i będzie ukazywał się sezonowo. Pierwszy numer – KUKBUK Wiosna właśnie trafił do sprzedaży. Magazyn ma nowy format, winietę, okładkę, makietę i oprawę – szytą, z płóciennym grzbietem. Liczy prawie 300 stron, na których oprócz materiałów okołokulinarnych, czytelnik znajdzie treści dotyczące kultury i szeroko rozumianego stylu życia. Wraz ze zmianą formatu wydania, pojawiły się również nowe możliwości reklamowe, z naciskiem na realizacje niestandardowe.

Kwartalnik KUKBUK to magazyn-książka, którego ambicją jest zyskanie  wartości kolekcjonerskiej, zawierający sprawdzone przepisy i uniwersalne treści, które pokazują, jak ważnym elementem kultury jest jedzenie. KUKBUK odsłania złożoność i wielowątkowość świata, pozwala spojrzeć na konteksty kulinarne przez pryzmat nauk humanistycznych, w tym historii, socjologii, antropologii, literatury, sztuki, czy dizajnu.

Nowy magazyn został podzielony na trzy części: przestrzeń, ciało i umysł. W pierwszej, czytelnik znajdzie materiały o wnętrzach oraz o tym jak przestrzeń, zarówno ta prywatna, jak i publiczna, wpływa na nasze życie. Część druga to kulinarne podróże po świecie i sprawdzone przepisy – szybkie i proste na co dzień oraz bardziej wyszukane na wyjątkowe okazje. W trzeciej – redakcja będzie przyglądać się inspirującym stylom życia oraz ideom i koncepcjom związanym ze światem kulinariów.

Autorami i autorkami KUKBUK-a są uznane wykładowczynie i wykładowcy akademiccy, pisarki i pisarze, naukowczynie i naukowcy, m.in.: doktor nauk biologicznych Joanna Podgórska, profesor socjologii Marek Krajewski, filozof Tomasz Stawiszyński, biolog ewolucyjny Szymon Drobniak, kulturoznawca Tomasz Sobierajski oraz pisarki Agnieszka Drotkiewicz i Ula Ryciak.

„KUKBUK jest na rynku już osiem lat. Gdy zaczynaliśmy, świat wyglądał zupełnie inaczej, dopiero kiełkowała kulinarna rewolucja, której staliśmy się częścią. Dziś nasi czytelnicy to ludzie bardzo świadomi, którzy chcą czytać wartościowe, rozwijające treści. I my na tę potrzebę odpowiadamy. Nowy kwartalnik KUKBUK jest jak książka, zarówno pod względem objętości, publikowanych materiałów, które się nie dezaktualizują oraz solidnej, jakościowej oprawy. Przez kilka miesięcy naszej nieobecności na rynku okazało się, że to „analogowe” doświadczenie czytelnicze jest bardzo potrzebne w świecie zdominowanym przez technologie. To idealny pretekst i okazja do tego, by choć na chwilę się oderwać się od codzienności.”  – mówi Daria Pawlewska, redaktorka naczelna i wydawczyni kwartalnika KUKBUK.

Kwartalnik KUKBUK będzie ukazywał się na początku każdej nowej pory roku. Do kupienia w dobrych salonach prasowych i w e-sklepie na KUKBUK.pl. Cena kwartalnika KUKBUK to 49 zł, a rocznej prenumeraty – 196 zł.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne

Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.

Problemy społeczne

Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia

Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.

Media

Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka

Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.