Piknik "Odważ się być zdrowym!" z Ewą Chodakowską na PGE Narodowym w Warszawie!
Kolejna, siódma już edycja pikniku rodzinnego „Odważ się być zdrowym!”, odbędzie się 19 września 2021 roku na PGE Narodowym. Słynna trenerka Ewa Chodakowska została ambasadorką tegorocznego biegu „Zabiegana Mama!” i pobiegnie razem z biegaczkami i biegaczami!
Po raz kolejny Fundacja Instytutu Matki i Dziecka zaprasza na piknik rodzinny, podczas którego odbędzie się bieg „Zabiegana Mama”. Wydarzenie będzie miało miejsce w niedzielę 19 września 2021 r. na terenie PGE Narodowego w Warszawie. Start imprezy przewidziany jest na godzinę 9:00, start biegu odbędzie się w dwóch turach - o godz. 11:00 (grupa W TEMPIE) oraz 11:30 (grupa RODZINNIE).
W planie pikniku przewidziana jest moc atrakcji: olimpiada sportowa, konkursy, malowanie twarzy, dmuchanie balonów, fotobudka, animacje dla dzieci, kąciki plastyczne dla najmłodszych czy giga gry. Strefa piknikowa, to również miejsce, gdzie rodzice mogą skonsultować się ze specjalistami na temat diety dziecka, prawidłowej postawy, zalecanych ćwiczeń, a także zasięgnąć porad rehabilitanta z IMiD. Ponadto pod koroną stadionu najmłodsi będą mogli spróbować swoich sił w olimpiadzie sportowej – zadaniach przygotowanych przez warszawskie kluby sportowe, m. in. piłce nożnej, wioślarstwie, gimnastyce czy koszykówce.
Jak mówi Prezes Zarządu Fundacji IMiD dr n. o zdr. Dorota Kleszczewska:
- To wydarzenie jest okazją do szerszej promocji zdrowego stylu życia wśród całych rodzin. Medal jest przewidziany dla każdego uczestnika biegu, zarówno dla dorosłych jak i najmłodszych. Dzięki obecności Pani Ewy Chodakowskiej - tegorocznej ambasadorki biegu Odważ się być Zdrowym jesteśmy przekonani, że uda nam się zwiększyć świadomość wśród większej liczby osób, że ruch to zdrowie! Pamiętajmy, że właśnie dzięki takim akcjom możemy pokazać, że sport może być świetnym sposobem na rodzinne spędzanie wolnego czasu.
W tym roku rozgrzewkę przed biegiem poprowadzi Ewa Chodakowska, która przebiegnie z uczestnikami także pierwsze okrążenie wokół stadionu.
- Projekty, których podejmujemy się wspólnie z Instytutem Matki i Dziecka są dla mnie powodem do dumy i spełnieniem marzeń. Takie współprace dają mi wiarę w to, że razem potrafimy zmienić ten świat na lepsze – mówi Chodakowska. Promotorka zdrowego stylu życia zaznacza również, że zaangażowanie się w akcję jest jednym z kroków podjętych w ramach jej nowej misji rozruszania dzieci i młodzieży i zadbania o ich zdrowie.
Dystans biegu „Zabiegana Mama” to 3 km w trzech pętlach wokół korony PGE Narodowego. Zależnie od indywidualnych możliwości po każdym okrążeniu można zakończyć bieg i na mecie odebrać medal. Warto o tym pamiętać, szczególnie biegnąc lub maszerując z bardzo małymi dziećmi. Dla każdego biegacza w tym roku czekać będzie pakiet startowy (koszulka, numer startowy, a także produkty Purella Superfoods, w tym batony BeRaw i BeRawKids), zdrowe, regenerujące koktajle Be Diet Catering oraz woda i zasłużony medal! Udział w biegu jest bezpłatny dla osób poniżej 16 roku życia. Dla osób 16+ obowiązuje opłata 5 złotych. Środki zostaną przekazane na cele statutowe Fundacji IMiD.
Do organizacji tegorocznej edycji pikniku „Odważ się być zdrowym!” zaangażowały się marki Be Diet Catering, BeBio, Purella Superfoods, Kropla Beskidu i Dada.
Nadrzędnym celem Be Diet Catering jest wspieranie Polaków we wprowadzaniu zdrowych nawyków do swojego życia. Dlatego jesteśmy dumni z tego, że możemy nie tylko dostarczać naszym Klientom zdrowe rozwiązania żywieniowe, ale również wspierać tak ważne inicjatywy i brać udział w promocji zdrowia - zaznacza Monika Nowicka, dietetyczka kliniczna Be Diet Catering, Partnera wydarzenia.
Dla uczestników biegu oraz olimpiady zostały przygotowane specjalne nagrody – zegarki sportowe ufundowane przez firmę Garmin.
Harmonogram wydarzenia:
9:00-15:00 – Piknik rodzinny „Odważ się być zdrowym” – wstęp wolny
09:00 start Pikniku
09:30 – 10.30 Biuro Zawodów - PGE Narodowy Warszawa
10:40 rozgrzewka przed startem I tury (scena główna) - Ewa Chodakowska
11:00 start - grupa W TEMPIE z pomiarem czasu, limit: 20 min
11:10 rozgrzewka przed startem II tury (scena główna) - Ewa Chodakowska
11.30 start - grupa: RODZINNIE, limit czasu: 30 min, możliwy start z wózkami i hulajnogami dziecięcymi, a także z psami. Pobiegnij kilometr z Ewą Chodakowską!
Biuro Zawodów czynne w sobotę (18.09) oraz w dniu wydarzenia:
18.09.2021 (sobota, 14:00 – 18:00) – PGE Narodowy, Recepcja Główna; Warszawa
19.09.2021 (niedziela, 09:30 – 10:30) – PGE Narodowy, Recepcja Główna; Warszawa
Kontakt
Fundacja Instytutu Matki i Dziecka
kom. 519 351 576
kom. 787 657 090
e-mail: PR@imid.med.pl

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.