Komunikaty PR

Piknik rodzinny: zakręcony spektakl i moc atrakcji dla dzieci

2021-07-20  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Tańce połamańce, wesołe piosenki, animacje dla najmłodszych, a przede wszystkim moc pozytywnej energii – takie są występy ekokapeli The Jelonband, która wkrótce odwiedzi Wrocław. Zakręcona ekipa wystawi interaktywny spektakl „Bajeczna Fiesta”. Wszystko w ramach plenerowego rodzinnego pikniku już w najbliższą sobotę.

 

Jelonek Bronek to król tańca połamańca, Biedronka Ilonka gra na gitarze, a Pszczółka Julka śpiewa zabawne piosenki. Razem tworzą niezwykły zespół The Jelonband. Podczas interaktywnego spektaklu „Bajeczna Fiesta” zabawni bohaterowie wprowadzą dzieci w świat ekologii poprzez zabawę: najmłodsi będą wraz z nimi śpiewać i tańczyć, a także uczyć się, jak dbać o przyrodę i prawidłowo segregować odpady. Nie zabraknie także barwnej scenografii, niepowtarzalnych, ręcznie robionych kostiumów, wyjątkowych efektów scenicznych i dobrego humoru. To wszystko zapewniają aktorzy Teatru Kultureska, którzy ukrywają się za oryginalnymi kostiumami członków zespołu The Jelonband. Interaktywna forma i zabawne animacje sprawiają, że to teatr niebanalny, bliski widza, a jednocześnie niezobowiązujący. Swobodną atmosferę zapewnia także plenerowy charakter występu i możliwość oglądania spektaklu z perspektywy wygodnych leżaków i poduszek.

 

„Bajeczna Fiesta” to serce pikniku rodzinnego, jaki zaplanowano na sobotę, 24 lipca. Spektakl rozpocznie się w samo południe i potrwa 60 minut. Przed i po nim, między 10.00 a 15.00 na rodziny z dziećmi będą czekać animatorzy, a wraz z nimi warsztaty plastyczne, artystyczne malowanie twarzy, puszczanie baniek XXL, tańce, plansze do zabaw, gigantyczne kolorowanki, zabawy animacyjne na matach, planszach, z chustą Klanza, tunelami, a także zawody sportowe, np. przeciąganie liny. Dla uczestników pikniku przygotowano także zdrową przekąskę: 150 kg jabłek, które będą dostępne nieodpłatnie.

 

Zaplanowane atrakcje mają charakter plenerowy i odbędą się na placu przed Magnolia Park.
Mamy nadzieję, że sobota będzie słoneczna i bezdeszczowa, bo piknik organizujemy na świeżym powietrzu. Nie zamierzamy jednak rezygnować z niego w razie złej pogody – w takim przypadku całe wydarzenie przeniesiemy do środka centrum – zapewnia Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park. – Serdecznie zachęcamy do zarezerwowania sobie czasu i udziału w pikniku. To będzie świetna zabawa dla całej rodziny – dodaje.

 

Piknik rodzinny – sobota, 24 lipca, od 10.00 do 15.00, plac przed Magnolia Park od ulicy Legnickiej

Animacje dla dzieci, warsztaty plastyczne, malowanie twarzy, pokazy baniek, balony, zawody sportowe, spektakl „Bajeczna Fiesta” (12.00-13.00).

 

 

Więcej informacji:

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji ok. 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in. Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Pull&Bear, RESERVED, Media Markt, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara, Zara Home. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje
7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama i sklepu Komfort. W centrum dostępny jest także nowoczesny hipermarket Carrefour, czynny od 7:30. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 700 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach
i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, nowy, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl.

Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50-letnim doświadczeniem w branży. Union Investment rozpoczął działalność jako fundusz zarządzający nieruchomościami w Polsce w roku 2008. Od tego czasu nabył zdywersyfikowane portfolio nieruchomości biurowych, handlowych oraz hoteli i kontynuuje dynamiczny wzrost. Łączna wartość aktywów w Polsce to ponad 2 mld euro. Fundusze Union Investment specjalizujące się w nieruchomościach handlowych oraz fundusze specjalne inwestują w wielu różnych lokalizacjach w kraju.

O Multi

Multi Poland jest częścią Multi Corporation, czołowej paneuropejskiej firmy strategicznego zarządzania nieruchomościowymi aktywami handlowymi. Zarządza ona ponad 80 nieruchomościami handlowymi w Europie i Turcji, w tym 6 w Polsce. Przyjmują one ponad 400 milionów klientów rocznie, którzy wydają tu, szacunkowo, 4 miliardy euro w ponad 6 000 sklepów, restauracji i lokali rozrywkowych. Klientami Multi są zarówno globalni inwestorzy nieruchomościowi, jak Union Investment, Credit Suisse, Allianz, CBRE Global Investors, Corestate Capital Group czy Commerz Real, jak i regionalni deweloperzy i właściciele. Multi oferuje pełne spektrum usług zarządczych, w tym: asset management, zarządzanie operacyjne, przebudowę i remonty, komercjalizację, obsługę prawną oraz zarządzanie zgodnością z przepisami. Dzięki swojej szczegółowej znajomości sieci handlowych i innych najemców, inwestorów, konsumentów oraz rynków lokalnych Multi chroni i podnosi wartość aktywów w każdej fazie procesu zarządzania. Szeroka wiedza firmy z zakresu finansów, handlu i techniczna pozwoliła jej w ostatnich kilku latach wyprzedzić branżę w kategoriach najmu, przychodu z czynszów i nowoczesnego marketingu centrów handlowych. Od założenia w 1982 r. firma brała udział w ponad 200 projektach deweloperskich obejmujących łącznie ponad 5 mln mkw. GLA o wartości prawie 13 mld euro oraz zdobyła za nie ponad 200 nagród branżowych. Multi działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w: Belgii, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Słowacji, Hiszpanii, Turcji, Łotwie oraz na Ukrainie i Węgrzech. W polskim portfolio Multi znajdują się nieruchomości komercyjne zlokalizowane we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Koninie, Bielsku-Białej, Katowicach i Szczecinie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Porozumienie między największą śląską uczelnią i Szkołą w Chmurze Biuro prasowe
2024-04-26 | 14:00

Porozumienie między największą śląską uczelnią i Szkołą w Chmurze

25 kwietnia 2024 roku w auli Kazimierza Lepszego w budynku Rektoratu Uniwersytetu Śląskiego przy ul. Bankowej 12 w Katowicach zainagurowano współpracę w ramach umowy podpisanej
Dziecko „Mój zaczarowany świat” – startuje konkurs dla przedszkoli w całej Polsce
2024-04-26 | 10:05

„Mój zaczarowany świat” – startuje konkurs dla przedszkoli w całej Polsce

Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka w czerwcu, Primater ogłasza dedykowany przedszkolom konkurs plastyczny „Mój zaczarowany świat”. Zwycięska placówka dla
Dziecko Rozmowa lepsza od kar i nagród
2024-04-25 | 12:00

Rozmowa lepsza od kar i nagród

Żyjemy w czasach, kiedy wszystko pędzi do przodu, a to z kolei sprawia, że wielu z nas wychowując swoje dzieci korzysta z systemów kar i nagród, które przynoszą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.