Pistacja oraz matcha w wiosennym menu Costa Coffee
Aromatyczne, ale jednocześnie orzeźwiające i świeże dania oraz napoje to podstawa wiosennej kuchni, dlatego nowa oferta Costa Coffee została skomponowana tak, aby zapewnić najlepsze doznania smakowe. Wśród nowości znaleźć można smakowe kawy, owocowe słodkości oraz lekkie kanapki.
Wiosenna propozycja kaw od Costa Coffee zaskakuje różnorodnością i świeżym połączeniem. Całkowitą nowością w tegorocznej ofercie jest Pistachio Latte. Delikatna, słodka i aromatyczna kawa z wyczuwalną wyraźną nutą pistacji, dodatkiem bitej śmietany i prażonych, kruszonych pistacji. Kolejna nowość to Matcha Mango Caffè Latte, która łączy w sobie purée mango z dodatkiem syropu Green Tea Matcha. Kawa również udekorowana jest bitą śmietaną i posypką z matchy. Jej odpowiednikiem na zimno jest kawa Matcha Mango Iced Caffè Latte z mleczną pianką zamiast bitej śmietany. Pozycja obowiązkowa w menu Costa Coffee to kawa Salted Caramel Latte, w której dominuje smak słonego karmelu, a delikatna pianka i chrupiąca posypka są jej najlepszym dopełnieniem. Kawa dostępna jest również w wersji na zimno jako Salted Caramel Frappé.
Tegoroczne menu rozszerzone zostało o ofertę świeżo wyciskanych Soków Premium, które składają się z samych naturalnych składników. Bazę soków stanowi sok ze świeżych pomarańczy, a dodatki to truskawki, wiśnie, ananas i mango oraz świeże liście szpinaku. Jak co roku do oferty wprowadzona została też Herbata Wiosenna Premium, której bazą jest czarna herbata English Breakfast, a dodatkami naturalne składniki: miód wielokwiatowy, cytryna i mrożone porzeczki oraz truskawki.
“Po kampanii zimowej postanowiliśmy zrewolucjonizować ofertę wiosenną wzbogacając ją o bardzo unikalne, kolorowe i modne w tym sezonie smaki. Hitem naszej wiosennej oferty jest Pistachio Latte – aromatyczna kawa w której głównym bohaterem smaku jest pistacja – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director Costa Coffee. W każdej kampanii staramy się też wprowadzać nowe limitowane pozycje, w których eksperymentujemy ze smakiem. Tak właśnie jest w przypadku Matcha Mango Caffè Latte: zdecydowaliśmy się na połączenie dwóch oryginalnych smaków purée z mango i matchy. W efekcie otrzymaliśmy świeże, wiosenne połączenie, które z radością i zaciekawieniem serwujemy naszym gościom – dodaje Bobrukiewicz.
Wśród słonych przekąsek pojawią się trzy nowe pozycje: Kanapka z pastą jajeczną, majonezem i szpinakiem oraz dwie opcje z mięsem w postaci Kanapki z szynką, ogórkiem konserwowym, grillowaną papryką, szpinakiem oraz majonezem. Dodatkowo w ofercie pojawiła się Quiche z kurczakiem z brokułami, suszonymi pomidorami i szpinakiem.
W Costa Coffee nasi Goście mają również możliwość skomponowania własnych zestawów. Dostępne są trzy zestawy do wyboru w promocyjnej cenie: zestawy ze świeżym wypiekiem, dowolnym ciastem lub pyszną, nową kanapką. Każdy zestaw oprócz przekąski zawiera również dowolną kawę klasyczną.
“W tym sezonie mocny nacisk kładziemy na trendy smakowe, wizualnie atrakcyjne kawy i coffee pairing, czyli możliwość połączenia kawy z jedzeniem: jak na przykład Matcha Mango Caffè Latte z torcikiem Matcha. To pozwala gościom na stworzenie idealnego zestawu. Dodatkowo wprowadzamy zestawy value z nową słoną ofertą” – dodaje Agnieszka Bobrukiewicz.
Wśród wiosennych deserów królować będzie Torcik Matcha z dodatkiem herbaty matcha z kremem z płatkami migdałów i nadzieniem cytrynowym. Dodatkowo goście będą mogli spróbować Sernika brzoskwinia-marakuja na kruchym spodzie z nadzieniem o smaku marakui, wypełnionym po brzegi kawałkami brzoskwini.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.