Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie
Jedno z popularnych miejsc na gastronomicznej mapie Bydgoszczy ponownie otwarte. Po gruntownym remoncie otworzyła się w CH Focus kultowa restauracja Pizza Hut. Nowy, ładniejszy lokal przyjmuje gości i miłośników smaków od wtorku, 30 kwietnia.
Po remoncie restauracja zyskała atrakcyjny, świeży i przyjazny wygląd. Zmianie uległ cały wystrój lokalu – dzięki kolorom, nowemu wyposażeniu i elementom dekoracyjnym, miejsce nabrało nowoczesnego charakteru, zachowując jednocześnie ciepły klimat. Dzięki obecnej aranżacji przestrzenie stały się bardziej funkcjonalne, pozwalając poczuć się komfortowo przy różnych okazjach. Nowe wnętrze restauracji tworzy przyjazną atmosferę, zachęcającą do spożycia wspólnego posiłku z rodziną czy spędzenia wolnego czasu ze znajomymi.
Goście przyzwyczajeni do smaków z menu Pizza Hut, znów mogą sięgnąć po ulubioną pizzę czy skrzydełka, spróbować dań z makaronem, dobierając wybrane dodatki i desery, a także złożyć zamówienie na wynos. Restauracja mieści się w tym samym miejscu, na piętrze galerii w strefie restauracyjnej.
W dniu otwarcia Pizza Hut zaplanowano wiele atrakcji – klienci będą mogli skosztować tortu oraz otrzymać niespodziankę w postaci vouchera zniżkowego na ulubione dania.
– Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia restauracji w nowej odsłonie, która przyciąga teraz nie tylko pizzą i makaronami, ale też pięknym wystrojem. Pizza Hut to jeden z naszych wieloletnich i ważnych najemców, nierozerwalnie związany z Focusem i mieszkańcami, dlatego cieszymy się, że marka zdecydowała się wprowadzić gruntowne zmiany i postawić na wygodę klientów. W nowej przestrzeni restauracji każdy będzie mógł poczuć się komfortowo i odpocząć. Z pewnością nasi goście znajdą wiele okazji, by posilić się i spędzić tutaj naprawdę przyjemne chwile– mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Pizza Hut to sieć restauracji z ponad 60-letnią tradycją, która swój początek ma w Stanach Zjednoczonych. Marka podbiła też rynek światowy i obecna jest w 150 krajach. Pierwszy swój lokal w Polsce otworzyła w 1992 roku w Hotelu Marriott w Warszawie. Aktualnie w kraju pod tą marką działa ponad 150 lokali.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.
![Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki Biuro prasowe](/files/630123938/glowne_1,w_300,wo_300,ho_169,r_jpeg,_small.jpg)
Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki
![Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu](/files/_uploaded/glownekonf_72690923,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
![Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo](/files/_uploaded/glownekonf_306983065,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.