Komunikaty PR

Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie

2024-04-30  |  13:20
Biuro prasowe

Jedno z popularnych miejsc na gastronomicznej mapie Bydgoszczy ponownie otwarte. Po gruntownym remoncie otworzyła się w CH Focus kultowa restauracja Pizza Hut. Nowy, ładniejszy lokal przyjmuje gości i miłośników smaków od wtorku, 30 kwietnia.

 

Po remoncie restauracja zyskała atrakcyjny, świeży i przyjazny wygląd. Zmianie uległ cały wystrój lokalu – dzięki kolorom, nowemu wyposażeniu i elementom dekoracyjnym, miejsce nabrało nowoczesnego charakteru, zachowując jednocześnie ciepły klimat. Dzięki obecnej aranżacji przestrzenie stały się bardziej funkcjonalne, pozwalając poczuć się komfortowo przy różnych okazjach. Nowe wnętrze restauracji tworzy przyjazną atmosferę, zachęcającą do spożycia wspólnego posiłku z rodziną czy spędzenia wolnego czasu ze znajomymi.

 

Goście przyzwyczajeni do smaków z menu Pizza Hut, znów mogą sięgnąć po ulubioną pizzę czy skrzydełka, spróbować dań z makaronem, dobierając wybrane dodatki i desery, a także złożyć zamówienie na wynos. Restauracja mieści się w tym samym miejscu, na piętrze galerii w strefie restauracyjnej.

 

W dniu otwarcia Pizza Hut zaplanowano wiele atrakcji – klienci będą mogli skosztować tortu oraz otrzymać niespodziankę w postaci vouchera zniżkowego na ulubione dania.

 

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia restauracji w nowej odsłonie, która przyciąga teraz nie tylko pizzą i makaronami, ale też pięknym wystrojem. Pizza Hut to jeden z naszych wieloletnich i ważnych najemców, nierozerwalnie związany z Focusem i mieszkańcami, dlatego cieszymy się, że marka zdecydowała się wprowadzić gruntowne zmiany i postawić na wygodę klientów. W nowej przestrzeni restauracji każdy będzie mógł poczuć się komfortowo i odpocząć. Z pewnością nasi goście znajdą wiele okazji, by posilić się i spędzić tutaj naprawdę przyjemne chwilemówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

Pizza Hut to sieć restauracji z ponad 60-letnią tradycją, która swój początek ma w Stanach Zjednoczonych. Marka podbiła też rynek światowy i obecna jest w 150 krajach. Pierwszy swój lokal w Polsce otworzyła w 1992 roku w Hotelu Marriott w Warszawie. Aktualnie w kraju pod tą marką działa ponad 150 lokali.

 

Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki Biuro prasowe
2024-07-25 | 15:30

Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki

Kluczowym warunkiem utrzymania dobrej kondycji i samopoczucia jest dbanie o właściwe nawyki żywieniowe przez cały rok. By ułatwić konsumentom to zadanie, szczególnie
Żywienie Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
2024-07-23 | 01:00

Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu

Słoneczne i ciepłe dni zachęcają do spędzenia wolnego czasu poza domem. To dobry moment, aby przenieść rodzinny obiad lub spotkanie z przyjaciółmi na świeże powietrze i
Żywienie Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
2024-07-22 | 16:50

Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo

Czy jest coś lepszego niż rozkoszowanie się letnimi smakami z filiżanką ulubionej kawy w ręku? Dzięki nowościom dostępnym w coffee barach Tchibo sprawienie sobie tej przyjemności

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.