Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie
Jedno z popularnych miejsc na gastronomicznej mapie Bydgoszczy ponownie otwarte. Po gruntownym remoncie otworzyła się w CH Focus kultowa restauracja Pizza Hut. Nowy, ładniejszy lokal przyjmuje gości i miłośników smaków od wtorku, 30 kwietnia.
Po remoncie restauracja zyskała atrakcyjny, świeży i przyjazny wygląd. Zmianie uległ cały wystrój lokalu – dzięki kolorom, nowemu wyposażeniu i elementom dekoracyjnym, miejsce nabrało nowoczesnego charakteru, zachowując jednocześnie ciepły klimat. Dzięki obecnej aranżacji przestrzenie stały się bardziej funkcjonalne, pozwalając poczuć się komfortowo przy różnych okazjach. Nowe wnętrze restauracji tworzy przyjazną atmosferę, zachęcającą do spożycia wspólnego posiłku z rodziną czy spędzenia wolnego czasu ze znajomymi.
Goście przyzwyczajeni do smaków z menu Pizza Hut, znów mogą sięgnąć po ulubioną pizzę czy skrzydełka, spróbować dań z makaronem, dobierając wybrane dodatki i desery, a także złożyć zamówienie na wynos. Restauracja mieści się w tym samym miejscu, na piętrze galerii w strefie restauracyjnej.
W dniu otwarcia Pizza Hut zaplanowano wiele atrakcji – klienci będą mogli skosztować tortu oraz otrzymać niespodziankę w postaci vouchera zniżkowego na ulubione dania.
– Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia restauracji w nowej odsłonie, która przyciąga teraz nie tylko pizzą i makaronami, ale też pięknym wystrojem. Pizza Hut to jeden z naszych wieloletnich i ważnych najemców, nierozerwalnie związany z Focusem i mieszkańcami, dlatego cieszymy się, że marka zdecydowała się wprowadzić gruntowne zmiany i postawić na wygodę klientów. W nowej przestrzeni restauracji każdy będzie mógł poczuć się komfortowo i odpocząć. Z pewnością nasi goście znajdą wiele okazji, by posilić się i spędzić tutaj naprawdę przyjemne chwile– mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Pizza Hut to sieć restauracji z ponad 60-letnią tradycją, która swój początek ma w Stanach Zjednoczonych. Marka podbiła też rynek światowy i obecna jest w 150 krajach. Pierwszy swój lokal w Polsce otworzyła w 1992 roku w Hotelu Marriott w Warszawie. Aktualnie w kraju pod tą marką działa ponad 150 lokali.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.
Słodki upominek na Dzień Mamy
Owocowe róże nie tylko na Dzień Matki
SEZON NA SZPARAGI I TRUSKAWKI: CZAS, START!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes
Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.
Zdrowie
Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu
Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.
Konsument
Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju
Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.