Planujesz zakup nowego P40 Pro?
Dowiedz się jak w łatwy sposób przenieść dane ze starego urzadzenia na nowy smartfon.
Jezeli planujesz zakup nowego telefonu, np. P40 Pro, Huawei oferuje Phone Clone – autorską aplikacją do łatwego i szybkiego przenoszenia danych ze starego telefonu na nowy telefon Huawei, zarówno kontaktów telefonicznych, zdjęć, jak również aplikacji, a nawet ustawień ikon na ekranie telefonu.
Phone Clone
Nabywcy smartfonów Huawei mogą w prosty i szybki sposób przenieść dane, w tym pliki, aplikacje, wiadomości i kontakty ze swojego starego telefonu na nowy. Wystarczy włączyć aplikację Phone Clone na starym telefonie (aplikacja działa na telefonach z systemem Android lub iOS i można ją pobrać z oficjalnych sklepów z aplikacjami). Następnie trzeba zaznaczyć w aplikacji nowe urządzenie, na które zostaną skopiowane dane. Dane będą łatwo i bezpiecznie przeniesione dzięki zabezpieczonemu szyfrowaniu sieci bezprzewodowej. Pełna instrukcja korzystania z Phone Clone znajduje się pod linkiem: https://consumer.huawei.com/pl/emui/clone/.
Huawei P40
Smartfony z serii P40 zostały wyposażone w aparat fotograficzny Ultra Vision opracowany we współpracy z legendarną marką Leica – jego największą innowacją jest zastosowanie sensora CMOS Ultra Vision o rekordowo dużym rozmiarze – 1/1,28”. Dzięki temu aparat fotograficzny rejestruje więcej światła, przez co zdjęcia i wideo wyróżniają się najwyższą jakością i liczbą detali, również w bardzo słabych warunkach oświetleniowych. Wielkość pojedynczego piksela matrycy aparatu fotograficznego jest również rekordowa i wynosi 2,44 μm.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.