Komunikaty PR

Platformy e-learningowe przeżywają oblężenie

2020-03-19  |  09:45

Po kolei przestają działać najbardziej popularne strony do nauki online. Portale edukacyjne Ministerstwa, z wiodącymi Epodreczniki.pl, nie były przygotowane na tak dużą liczbę odwiedzających. Na szczęście, nie tylko rząd dba o edukację. W odpowiedzi na zamknięcie szkół, organizacja non-profit Szkoła w Chmurze otworzyła swoją platformę dla wszystkich uczniów i nauczycieli.

Zamknięcie szkół wymusiło przeniesienie nauki do internetu. Ta nowa sytuacja okazuje się dużym wyzwaniem, zarówno dla uczniów, ich rodziców, jak i dla nauczycieli. Obłożenie stron oferujących materiały edukacyjne jest coraz większe. Serwery ulegają przeciążeniu z powodu zbyt dużej liczby użytkowników, uniemożliwiając normalne korzystanie. Rodzice i uczniowie nie kryją frustracji. Nic dziwnego,  skoro strony albo nie działają, albo co chwila się zawieszają.

Pod jednym z postów na profilu facebookowym MENu czytamy komentarz: ,,Strona nie radzi sobie z ilością odsłon. Ta i wiele innych, które mają pomóc uczniom, rodzicom i nauczycielom, zwyczajnie nie działają”.

Co ważne, nie tylko rząd pracuje nad rozwiązaniami do nauki online. Organizacje non-profit zaczęły proponować swoje narzędzia. Do jednych z bardziej rozbudowanych portali należy Szkoła w Chmurze. Materiały na stronie są przygotowane zgodnie
z podstawą programową MEN i podane w formie interaktywnych quizów i zadań otwartych. Platforma Szkoły w Chmurze jest dostępna bez żadnych opłat
dla wszystkich chętnych uczniów szkół podstawowych i nauczycieli
na: www.szkolawchmurze.org.

Dodatkowe informacje:

  • http://szkolawchmurze.org – strona platformy online Szkoła w Chmurze - pod tym adresem można założyć darmowe konto
  • https://www.facebook.com/szkolawchmurze/  - profil w serwisie Facebook

 

Kontakt dla mediów

Marzena Kociucka

tel. 506 966 878, media@szkolawchmurze.org

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.