Komunikaty PR

Platige Image przygotowało reklamę dla marki Versace

2024-01-19  |  12:08
Biuro prasowe

Polskie studio postprodukcyjne stworzyło efekty graficzne do najnowszej reklamy linii zapachów Versace Bright Crystal. Reżyserem clipu jest Gordon von Steiner, artysta znany ze współpracy z najsłynniejszymi modowymi markami na świecie. W spocie wystąpiła angielska aktorka Lily James.

Praca Platige Image polegała na wkomponowaniu efektów graficznych do scenografii stworzonej przez Gordona von Steinera, reżysera mającego na koncie współpracę z markami, takimi jak: Givenchy, Prada, Hermès, Louis Vuitton, Dior czy Vogue.

– Naszą rolą było wymyślenie, stworzenie, a następnie nałożenie efektów wygenerowanych komputerowo w przestrzeń zbudowaną z wielu luster. Co ciekawe większość czasu spędziliśmy nie nad samymi pracami graficznymi, ale stworzeniem takich konceptów, które będą odpowiadały wyobrażeniom reżysera. Zadanie to było o tyle łatwiejsze, że znaliśmy się już z poprzednich realizacji mówi Bartosz Krasicki, VFX Supervisor.

W roku 2019 Platige Image oraz Steiner stworzyli reklamę polskiej marki Reserved. Klip z Kendall Jenner przygotowany w konwencji włoskiego kina lat 70. zebrał doskonałe recenzje zarówno wśród branży modowej, jak i opinii publicznej.

O pracy przy reklamie Versace mówi Bartosz Krasicki, VFX Supervisor. – Każdy projekt jest unikalny i każdy wymaga indywidualnego podejścia. Ten wyróżniał się swoją oryginalnością. Ciesząc się dużym zaufaniem reżysera mieliśmy duże polu do popisu. Zarówno ja, jak i cały pracujący przy projekcie zespół Platige jest niesamowicie zadowolony z tej współpracy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne

Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.

Problemy społeczne

Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia

Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.

Media

Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka

Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.