Komunikaty PR

Platige Image przygotowało reklamę dla marki Versace

2024-01-19  |  12:08
Biuro prasowe

Polskie studio postprodukcyjne stworzyło efekty graficzne do najnowszej reklamy linii zapachów Versace Bright Crystal. Reżyserem clipu jest Gordon von Steiner, artysta znany ze współpracy z najsłynniejszymi modowymi markami na świecie. W spocie wystąpiła angielska aktorka Lily James.

Praca Platige Image polegała na wkomponowaniu efektów graficznych do scenografii stworzonej przez Gordona von Steinera, reżysera mającego na koncie współpracę z markami, takimi jak: Givenchy, Prada, Hermès, Louis Vuitton, Dior czy Vogue.

– Naszą rolą było wymyślenie, stworzenie, a następnie nałożenie efektów wygenerowanych komputerowo w przestrzeń zbudowaną z wielu luster. Co ciekawe większość czasu spędziliśmy nie nad samymi pracami graficznymi, ale stworzeniem takich konceptów, które będą odpowiadały wyobrażeniom reżysera. Zadanie to było o tyle łatwiejsze, że znaliśmy się już z poprzednich realizacji mówi Bartosz Krasicki, VFX Supervisor.

W roku 2019 Platige Image oraz Steiner stworzyli reklamę polskiej marki Reserved. Klip z Kendall Jenner przygotowany w konwencji włoskiego kina lat 70. zebrał doskonałe recenzje zarówno wśród branży modowej, jak i opinii publicznej.

O pracy przy reklamie Versace mówi Bartosz Krasicki, VFX Supervisor. – Każdy projekt jest unikalny i każdy wymaga indywidualnego podejścia. Ten wyróżniał się swoją oryginalnością. Ciesząc się dużym zaufaniem reżysera mieliśmy duże polu do popisu. Zarówno ja, jak i cały pracujący przy projekcie zespół Platige jest niesamowicie zadowolony z tej współpracy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY Biuro prasowe
2024-07-29 | 09:00

Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY

Stworzona wspólnie przez Mastercard oraz McCANN Poland kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła główną nagrodę Innovation by Design 2024
Media BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Grupa Tubądzin na Open Hair Festival w Sieradzu

Przez 3 dni na festiwalowej scenie wystąpiły znane i lubiane gwiazdy m.in. Kult, Karaś i Rogucki, Avi i Kwiat Jabłoni. Imprezie towarzyszył nocny pokaz mody Jacoba Buczyńskiego i pokaz mody historycznej. Dużym zainteresowaniem cieszyła
Media „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!”
2024-07-09 | 17:30

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!”

Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych będą emitowane trzy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Nauka

Młodym singlom coraz bardziej podoba się życie w pojedynkę. Znacząca zmiana w ciągu dekady

Dzisiejsi nastoletni single są bardziej zadowoleni z bycia stanu wolnego niż ich rówieśnicy 10 lat temu – wynika z badań niemieckiego Uniwersytetu Johannesa Gutenberga w Moguncji. Ich autorzy podkreślają, że może to być następstwem obserwowanych w ostatnich latach trendów, kiedy spada liczba małżeństw i są one zawierane przez coraz starszych ludzi. Bycie singlem stało się  bardziej normalne i akceptowalne w społeczeństwie. Większej satysfakcji ze stanu wolnego badacze nie stwierdzili jednak wśród starszych grup badanych.

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.