Platige Image prezentuje VFX Showreel
Czołowe polskie studio produkcyjne i postprodukcyjne, znane z realizacji efektów do takich tytułów, jak The Witcher, Shadow&Bone czy Blood Origin, prezentuje najnowszy showreel.
W materiale zobaczymy m.in. efekty wizualne nagradzane na międzynarodowych festiwalach: The Witcher Season 2 - Winner Special, Visual & Graphic Effects BAFTA oraz nominacja do The Emmy Awards.
Obecnie artyści Platige realizują VFX dla kolejnych produkcji czołowych platform streamingowych.
Najnowszy VFX Showreel 2024 od Platige Image można obejrzeć na kanale YouTube PlatigeImage.
![Mały przedsiębiorca. Jak pomóc dziecku nabrać wiatru w żagle? Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_864841908,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Mały przedsiębiorca. Jak pomóc dziecku nabrać wiatru w żagle?
![Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”](/files/_uploaded/glownekonf_1350063826,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”
![IGRZYSKA OLIMPIJSKIE NA ARTE.TV](/files/_uploaded/glownekonf_1785560467,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
IGRZYSKA OLIMPIJSKIE NA ARTE.TV
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.