Pobij beauty rekord z siostrami ADiHD
Targi Meet My Make Up już na stałe wpisały się w kalendarz wiosennych atrakcji w Manufakturze. Wielkie święto kobiecości co roku przyciąga łódzkie urodomaniaczki. Przed nami dzień pełen inspirujących spotkań, warsztatów czy pokazów, a także… wielkie bicie rekordu w jednoczesnym malowaniu ust!
Meet My Make Up
9.03, godz. 10-20, rotunda galerii handlowej Manufaktury
Celebrowanie kobiecości będzie trwać przez całą sobotę. W rotundzie galerii handlowej w godzinach 10-20 będzie można bliżej poznać najlepsze urodowe marki dostępne w Manufakturze. Swoje beauty stoiska i oferty zaprezentują: Bath and Body, The Body Shop, Yves Rocher, Now Brow, Golden Rose, Organique, Sephora i Ziaja. Głównym punktem tego dnia o godzinie 15, będzie próba pobicia rekordu Polski w jednoczesnym malowaniu ust szminką pod czujnym okiem sędziego. Chętne łodzianki muszą pojawić się w rotundzie galerii handlowej Manufaktury o godzinie 14:30 z wybraną szminką w dłoni. Wynik do pobicia to 446 osób, więc… wszystkie usta na pokład! Uczestniczki, które wezmą udział w biciu rekordu dostaną upominki w postaci szminki i kosmetycznego lusterka.
Na urodomaniaczki czekać będą bezpłatne pokazy makijażu, które co roku gromadzą mnóstwo chętnych. W trakcie panie poznają nie tylko sztuczki i triki profesjonalistów dotyczące np. doboru podkładu czy korektora, sztuki konturowania czy właściwego podkreślania oczu i brwi. Kompleksową ofertę festiwalu uzupełnią konsultacje z trycholożką z kliniki Czasu Kropla, która zdradzi tajniki właściwej pielęgnacji skóry głowy i samych włosów, a także pokazy nitkowania specjalistów z Now Brow. W trakcie targów będzie można także oddać się w ręce fryzjerów, którzy stworzą szybkie, ale efektywne fryzury, które świetnie się sprawdzą na sobotnich imprezach. Pojawi się też stoisko z masażem kobido, który skupia się na stymulacji mięśni mimicznych poprzez masaż tkanek głębokich. Wykorzystuje on nie tylko klasyczny ucisk, ale także różnego rodzaju wibracje i oklepywanie, aby pobudzić mięśnie twarzy do pracy. Masaż obejmuje także strefy szyi, karku i dekoltu. Warsztaty pozwolą więc poznać techniki na odmłodzenie skóry twarzy i nie tylko bez skalpela.
Targi Meet My Make Up poprowadzą znane łodzianki, siostry ADiHD, czyli Milena i Ilona Krawczyńskie. Ich gościem specjalnym będzie Monika Zbrzeźna, wizażystka gwiazd i autorka ebooka „Od chaosu do harmonii, kobieca droga do odzyskania siebie”. Na uczestników festiwalu czekają też konkursy z nagrodami od najemców branży beauty.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.