Pobij beauty rekord z siostrami ADiHD
Targi Meet My Make Up już na stałe wpisały się w kalendarz wiosennych atrakcji w Manufakturze. Wielkie święto kobiecości co roku przyciąga łódzkie urodomaniaczki. Przed nami dzień pełen inspirujących spotkań, warsztatów czy pokazów, a także… wielkie bicie rekordu w jednoczesnym malowaniu ust!
Meet My Make Up
9.03, godz. 10-20, rotunda galerii handlowej Manufaktury
Celebrowanie kobiecości będzie trwać przez całą sobotę. W rotundzie galerii handlowej w godzinach 10-20 będzie można bliżej poznać najlepsze urodowe marki dostępne w Manufakturze. Swoje beauty stoiska i oferty zaprezentują: Bath and Body, The Body Shop, Yves Rocher, Now Brow, Golden Rose, Organique, Sephora i Ziaja. Głównym punktem tego dnia o godzinie 15, będzie próba pobicia rekordu Polski w jednoczesnym malowaniu ust szminką pod czujnym okiem sędziego. Chętne łodzianki muszą pojawić się w rotundzie galerii handlowej Manufaktury o godzinie 14:30 z wybraną szminką w dłoni. Wynik do pobicia to 446 osób, więc… wszystkie usta na pokład! Uczestniczki, które wezmą udział w biciu rekordu dostaną upominki w postaci szminki i kosmetycznego lusterka.
Na urodomaniaczki czekać będą bezpłatne pokazy makijażu, które co roku gromadzą mnóstwo chętnych. W trakcie panie poznają nie tylko sztuczki i triki profesjonalistów dotyczące np. doboru podkładu czy korektora, sztuki konturowania czy właściwego podkreślania oczu i brwi. Kompleksową ofertę festiwalu uzupełnią konsultacje z trycholożką z kliniki Czasu Kropla, która zdradzi tajniki właściwej pielęgnacji skóry głowy i samych włosów, a także pokazy nitkowania specjalistów z Now Brow. W trakcie targów będzie można także oddać się w ręce fryzjerów, którzy stworzą szybkie, ale efektywne fryzury, które świetnie się sprawdzą na sobotnich imprezach. Pojawi się też stoisko z masażem kobido, który skupia się na stymulacji mięśni mimicznych poprzez masaż tkanek głębokich. Wykorzystuje on nie tylko klasyczny ucisk, ale także różnego rodzaju wibracje i oklepywanie, aby pobudzić mięśnie twarzy do pracy. Masaż obejmuje także strefy szyi, karku i dekoltu. Warsztaty pozwolą więc poznać techniki na odmłodzenie skóry twarzy i nie tylko bez skalpela.
Targi Meet My Make Up poprowadzą znane łodzianki, siostry ADiHD, czyli Milena i Ilona Krawczyńskie. Ich gościem specjalnym będzie Monika Zbrzeźna, wizażystka gwiazd i autorka ebooka „Od chaosu do harmonii, kobieca droga do odzyskania siebie”. Na uczestników festiwalu czekają też konkursy z nagrodami od najemców branży beauty.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.