Komunikaty PR

Pobij beauty rekord z siostrami ADiHD

2024-03-06  |  12:00
Biuro prasowe

Targi Meet My Make Up już na stałe wpisały się w kalendarz wiosennych atrakcji w Manufakturze. Wielkie święto kobiecości co roku przyciąga łódzkie urodomaniaczki. Przed nami dzień pełen inspirujących spotkań, warsztatów czy pokazów, a także… wielkie bicie rekordu w jednoczesnym malowaniu ust!

Meet My Make Up

9.03, godz. 10-20, rotunda galerii handlowej Manufaktury

Celebrowanie kobiecości będzie trwać przez całą sobotę. W rotundzie galerii handlowej w godzinach 10-20 będzie można bliżej poznać najlepsze urodowe marki dostępne w Manufakturze. Swoje beauty stoiska i oferty zaprezentują: Bath and Body, The Body Shop, Yves Rocher, Now Brow, Golden Rose, Organique, Sephora i Ziaja. Głównym punktem tego dnia o godzinie 15, będzie próba pobicia rekordu Polski w jednoczesnym malowaniu ust szminką pod czujnym okiem sędziego. Chętne łodzianki muszą pojawić się w rotundzie galerii handlowej Manufaktury o godzinie 14:30 z wybraną szminką w dłoni. Wynik do pobicia to 446 osób, więc… wszystkie usta na pokład! Uczestniczki, które wezmą udział w biciu rekordu dostaną upominki w postaci szminki i kosmetycznego lusterka.

Na urodomaniaczki czekać będą bezpłatne pokazy makijażu, które co roku gromadzą mnóstwo chętnych. W trakcie panie poznają nie tylko sztuczki i triki profesjonalistów dotyczące np. doboru podkładu czy korektora, sztuki konturowania czy właściwego podkreślania oczu i brwi. Kompleksową ofertę festiwalu uzupełnią konsultacje z trycholożką z kliniki Czasu Kropla, która zdradzi tajniki właściwej pielęgnacji skóry głowy i samych włosów, a także pokazy nitkowania specjalistów z Now Brow. W trakcie targów będzie można także oddać się w ręce fryzjerów, którzy stworzą szybkie, ale efektywne fryzury, które świetnie się sprawdzą na sobotnich imprezach. Pojawi się też stoisko z masażem kobido, który skupia się na stymulacji mięśni mimicznych poprzez masaż tkanek głębokich. Wykorzystuje on nie tylko klasyczny ucisk, ale także różnego rodzaju wibracje i oklepywanie, aby pobudzić mięśnie twarzy do pracy. Masaż obejmuje także strefy szyi, karku i dekoltu. Warsztaty pozwolą więc poznać techniki na odmłodzenie skóry twarzy i nie tylko bez skalpela.

Targi Meet My Make Up poprowadzą znane łodzianki, siostry ADiHD, czyli Milena i Ilona Krawczyńskie. Ich gościem specjalnym będzie Monika Zbrzeźna, wizażystka gwiazd i autorka ebooka „Od chaosu do harmonii, kobieca droga do odzyskania siebie”. Na uczestników festiwalu czekają też konkursy z nagrodami od najemców branży beauty.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.