Komunikaty PR

Podejmij wyzwanie Veganuary z Violife i wygrywaj nagrody

2023-01-24  |  10:20
Biuro prasowe

1 stycznia br. ruszyło wyzwanie Veganuary zachęcające do zmiany nawyków żywieniowych na roślinne. W tym roku Violife – marka 100% roślinnych alternatyw dla serów, kolejny raz wspiera wyzwanie, pokazując, że dieta wege jest łatwa, niezwykle smaczna, a co najważniejsze zdrowa dla nas i planety. Violife prowadzi intensywne działania komunikacyjne i kampanię marketingową 360°, dedykując je osobom, które chcą zacząć nowy rok w wegańskim stylu.

Veganuary to coroczne, globalne wyzwanie organizowane od 2014 roku, które promuje i edukuje na temat weganizmu, zachęcając ludzi do takiego stylu życia w styczniu. Głównym celem akcji jest zachęcenie jak największej liczby osób do przejścia na dietę roślinną. Po zapisaniu się do wyzwania, uczestnicy codziennie otrzymują informacje na temat weganizmu oraz różnego rodzaju wskazówki ułatwiające im realizację postanowienia.

Dumny, 100% roślinny

Violife, kolejny raz, wspiera wyzwanie, zachęcając i pokazując konsumentom, że dieta roślinna jest zdrowa i bardzo smaczna. Marka jest dumna z faktu, że jej produkty są w 100% roślinne, dlatego też uczestnicy wyzwania Veganuary z Violife mogą być dumni z faktu przystąpienia do wyzwania, bo dzięki temu robią coś dobrego dla siebie i dla naszej planety.  W ramach wyzwania przygotowano atrakcje i niespodzianki, w tym przepisy z topowymi produktami, jak Violife Gouda Flavour Slices i Violife Cheddar Flavour Slices. W przepisach nie brakuje lubianych produktów: Violife Greek White i Violife Creamy Oryginal.  Natomiast na Facebooku Violife, biorący udział w wyzwaniu, znajdą kalendarz na cały styczeń ze wskazówkami, które pomogą im przejść krok po kroku przez roślinny miesiąc.

 

Marka od lat zachęca do zmiany stylu życia. W 100% roślinne alternatywy dla serów od Violife to produkty nie tylko dla osób na diecie wegańskiej, ale także dla borykających się z alergiami. Docenią je także miłośnicy kuchni tradycyjnej, spożywający produkty zwierzęce, którzy chcą urozmaicić swój jadłospis i wprowadzić do niego więcej produktów roślinnych – z korzyścią dla zdrowia, kondycji organizmu i dobra planety.

Podejmij wyzwanie Veganuary z Violife, ciesz się wyrazistym smakiem i wygrywaj nagrody!

Aby zachęcić konsumentów do przejścia na dietę roślinną, marka prowadzi szereg działań komunikacyjnych w digitalu, własnych mediach społecznościowych, a także przy półce sklepowej. Do podjęcia wyzwania Veganuary razem z Violife zachęcają również influencerzy, którzy publikują własne przepisy na wegańskie dania.

Z myślą o konsumentach, Violife organizuje loterię konsumencką, która ruszyła 1 stycznia.

Warunkiem uczestnictwa w loterii jest zakup minimum 2 dowolnych produktów Violife, zachowanie paragonu i zgłoszenie go na stronie wyzwanieviolife.pl.

Dołączając do wyzwania Veganuary z Violife i biorąc udział w loterii można wygrać   bardzo atrakcyjne nagrody: 3x 10 000 zł, 30x 1000 zł na zakup sprzętu elektronicznego w RTV EURO AGD oraz 300x 100 zł.

Loteria potrwa do 31 stycznia.

Konsumenci mogą wziąć udział również w zabawie e-zdrapka, w której nie ma konieczności rejestracji paragonu. Wystarczy usunąć zdrapkę na ekranie smartfona, a od razu pojawi się na nim informacja o wygranej. Na konsumentów czeka 1500 nagród pieniężnych.

O wszystkich działaniach, Violife informuje na bieżąco poprzez własne media społecznościowe.

Z Violife, Veganuary może trwać cały rok!

Styczeń to doskonały czas na zmiany i nowe postanowienia. Dlatego Violife zachęca do zmiany stylu życia na bardziej roślinny, dzięki uczestnictwu w wyzwaniu Veganuary. W styczniu rozpoczyna również współpracę z Proveg – międzynarodową organizacją budującą świadomość żywieniową, której misją jest ograniczenie globalnego spożycia produktów odzwierzęcych o 50% do 2040 roku. Tym samym wspiera wszystkich, którzy chcą zmienić swoje nawyki nie tylko w styczniu. ProVeg Veggie Challenge to całoroczne 30-dniowe wyzwanie, do którego można dołączyć w każdej chwili. Uczestnicy będą mieli dostęp do przepisów, również od marki Violife, wskazówek i porad trenerów, a także podsumowań dotyczących tego,  ile dwutlenku węgla, wody, ziemi i zwierząt mogą uratować, jedząc roślinnie.

Top of the Top – produkty, które rozpływają się w ustach

Violife Cheddar Flavour Slices to plastry wegańskiej alternatywy dla sera cheddar. Idealnie się topią na kanapce, na wegańskim burgerze lub na krakersie. 100% roślinny produkt, który nie zawiera alergenów.

Violife Blok Greek White – inspirowana greckimi tradycjami kulinarnymi, 100% roślinna alternatywa dla sera feta. Użyj go do przygotowania sałatki z oliwkami i pomidorkami koktajlowymi albo dodaj do farszu zapiekanych pieczarek Portobello. Będzie pysznie!

-----------------------------------------------------------------------------------------

O Violife:

Marka Violife powstała w 1990 r. w Grecji. Jej nazwa pochodzi od greckiego słowa „vios” oznaczającego życie i dobrobyt. To ulubiona marka wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie. Równocześnie jej produkty są polecane wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy swoją dietę chcą uzupełnić o produkty pochodzenia roślinnego. Produkty Violife są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie i nietolerancje pokarmowe. W asortymencie marki znajdziemy wiele różnorodnych wegańskich produktów, które będą smakować wyśmienicie na surowo, a także grillowane czy zapiekane.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Niemal tysiąc osób pobiegnie jako pomarańczowi bohaterowie Biuro prasowe
2024-08-08 | 15:00

Niemal tysiąc osób pobiegnie jako pomarańczowi bohaterowie

Zapoczątkowana dziesięć lat temu przez Fundację „Maraton Warszawski” akcja #BiegamDobrze jest dziś największym charytatywnym, cyklicznym, biegowym wydarzeniem w Polsce. Nic
Styl życia „Czasami to by się przydała kąpiel w melisie” – kobiety o menopauzalnej złości
2024-08-07 | 12:00

„Czasami to by się przydała kąpiel w melisie” – kobiety o menopauzalnej złości

„Czasami to by się przydała kąpiel w melisie” – kobiety mówią o menopauzalnej złości   Złość menopauzalna to jeden z przejawów klimakterium, a
Styl życia 8 sierpnia obchodzimy Wielki Dzień Pszczół. Sprawdź, jak wspierać te pożyteczne
2024-08-07 | 11:15

8 sierpnia obchodzimy Wielki Dzień Pszczół. Sprawdź, jak wspierać te pożyteczne

Rośliny zapylane przez pszczoły stanowią aż ponad 78 proc. wszystkich gatunków występujących na Ziemi. Bez nich wiele codziennych produktów spożywczych, takich jak owoce i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Beata Pawlikowska: Wiele razy planowałam życie w różnych miejscach z dala od Polski. Kupiłam nawet kawałek dżungli w Amazonii

Podróżniczka zaznacza, że choć do tej pory przemierzyła świat wzdłuż i wszerz, odwiedzając wiele nietuzinkowych zakątków, to najbardziej ze wszystkich ukochała sobie dżunglę amazońską. Ma do tego miejsca ogromny sentyment, lubi tam wracać i ładować życiowe akumulatory. Jak zaznacza, przebywanie wśród Indian, którzy są niezwykle dobrzy, prawdomówni i uczciwi, przywraca jej wiarę w ludzi i w lepszy świat. Beata Pawlikowska cieszy się również z tego, że kiedyś udało jej się kupić kawałek dżungli i ten wyjątkowy nabytek ma dla niej szczególne znaczenie.

Handel

Branża kosmetyczna z coraz większym wpływem na krajową gospodarkę. Polska jest piątym największym eksporterem kosmetyków w UE

Z najnowszego raportu „Kosmetyczna Polska”, który opublikowano po siedmiu latach od poprzedniego raportu o stanie sektora, wynika, że krajowa branża kosmetyczna jest w dobrej kondycji, z roku na rok się rozwija, a jej znaczenie zarówno dla polskiej gospodarki, jak i eksportu rośnie. Zmieniają się odbiorcy polskich kosmetyków, co związane jest z brexitem i sankcjami nałożonymi na Rosję. Prognozy zakładają dalszy wzrost wartości sektora, jednak stoi przed nim wiele wyzwań, z których najważniejsze dotyczą implementacji przepisów Europejskiego Zielonego Ładu.

Ochrona środowiska

Ocieplenie się klimatu oznacza poważne zmiany leśnego ekosystemu. Sosny, świerki czy modrzewie będą stopniowo zastępowane innymi gatunkami

Sosna zwyczajna, świerk pospolity, modrzew europejski i brzoza brodawkowata zajmują dziś 75 proc. powierzchni lasów w Polsce. Te cztery gatunki są najbardziej wrażliwe na wzrost temperatury i jego pośrednie skutki. Wielomiesięczne okresy suszy i gwałtowne huragany osłabiają drzewostany, które następnie padają ofiarą patogenów pojawiających się w naszym klimacie. – Nie grozi nam wylesienie, tylko wyparcie jednych gatunków przez inne. W konsekwencji czeka nas rewolucyjna zmiana ekosystemów – ocenia przyrodnik, dr hab. Krzysztof Świerkosz, prof. Uniwersytetu Wrocławskiego.