Podłoga Barlinka na stoisku Oskara Zięty podczas Warsaw Home 2021
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Tegoroczna edycja Warsaw Home & Contract powstała z myślą o spotkaniu z drugim człowiekiem. Ponowny kontakt z nim inspiruje i otwiera na nowe możliwości. Najlepszym na to dowodem była wystawa Gravity of Colours na stoisku Zieta Design, której subtelną oprawę stanowiły naturalne deski z oferty firmy Barlinek.
Warsaw Home & Contract to biznesowe targi wyposażenia wnętrz, które co roku przyciągają dziesiątki tysięcy entuzjastów dobrego designu. Przez cztery dni wystawiają się tutaj producenci z Polski i zagranicy, a ich liczba rośnie z edycji na edycję. Tegoroczne targi miały miejsce po raz pierwszy od czasu wybuchu pandemii i odbyły się pod znaczącym hasłem Reunion. Oznacza ono ponowne spotkanie i niesie za sobą wielkie przesłanie – to czas połączenia i zjednoczenia, czas współpracy, powrotu do wartości, empatii i dzielenia się ze sobą tym, co najlepsze.
Oskar Zięta na Warsaw Home 2021
Wśród stoisk na szczególną uwagę zasłużyły te, które wyróżniały się unikatowym designem i nowatorskimi projektami. Do nich z pewnością należało stoisko Zięta Studio, autorskiego studia projektowego Oskara Zięty. Na targi Warsaw Home & Contract znany designer przyjechał z wystawą Gravity of Colours, prezentującą premierowe obiekty. Zwiedzający mogli zobaczyć na żywo lustra z kolekcji Aurum, które są wariacją na temat możliwości barwienia stali inox; konsolę Parova, którą wyróżnia solidna cylindryczna podstawa o rzeźbiarskim, organicznym charakterze; Crash Tabel, będący pierwszym obiektem wykonanym ze stali satynowanej inox, która nie odbija światła oraz Silex - obiekt rzeźbiarski nawiązujący do archetypowej formy lustra – owalu z ozdobną ramą.
- Zieta Studio jest zadowolone uczestnictwem w pierwszych po lockdownie targach wnętrzarskich. Wracamy z wystawą Gravity of Colours, będącą prezentacją naszych jesiennych premier: stalowych konstrukcji zanurzonych w kosmicznych barwach. Podczas Warsaw Home 2021 zaprezentowaliśmy nasze kolekcje Transitions wraz z nowymi projektami luster (Silex) i stołów (Parova Console i Crash Table) – mówi Oskar Zięta, prezes Zieta Studio.
Deska barlinecka na stoisku Zieta Studio
Wszystkie obiekty Zieta Studio zostały zaprezentowane we właściwej oprawie. Stonowana kolorystyka i naturalne materiały podkreślały ich oryginalny charakter. Stąd na podłodze stoiska pojawiła się deska Dąb Serene Jodła Klasyczna 110 z oferty Barlinka. To podłoga dębowa w odcieniu beżowo-popielatym z pełną gamą naturalnych cech drewna. Rysunek drewna został tu podkreślony dzięki zabiegowi szczotkowania, a 4-stronna mikrofaza nadała szlachetności. Dodatkowo podłoga pokryta jest matowym lakierem.
- To dla nas ogromne wyróżnienie, że Oskar Zięta wybrał do ekspozycji swoich autorskich projektów podłogi z oferty Barlinek. Deska Dąb Serene Jodła Klasyczna 110 stała się subtelnym tłem dla wystawy Gravity of Colours, pozwalając zwiedzającym skupić się na wyjątkowych obiektach. Odpowiednio dobrana, naturalna podłoga to często klucz do sukcesu całej aranżacji przestrzeni. Tak stało się i tym razem – mówi Dorota Karbowska-Zawadzka, Dyrektor Marketingu w firmie Barlinek.
www.barlinek.com
Więcej o firmie:
Grupa Barlinek jest wiodącym producentem warstwowych podłóg drewnianych na świecie o potencjale produkcji ponad 12 mln m2 rocznie. Najważniejszym oferowanym produktem jest Deska Barlinecka – warstwowa podłoga ze szlachetnych gatunków drewna rodzimego. Sprzedaż podłóg prowadzona jest do 75 krajów na 6 kontynentach. Znajdują one zastosowanie nie tylko w prywatnych domach i mieszkaniach, ale również w obiektach użyteczności publicznej – biurach, hotelach, galeriach handlowych i sklepach, kinach, teatrach, muzeach itd. Portfolio marki uzupełniają podłogi specjalistyczne Barkiet Sport, stosowane m.in. w halach i salach sportowych, klubach fitness, salach tanecznych i boiskach do squash’a. W bieżącym roku firma wprowadziła do swojego portfolio wodoodporne podłogi hybrydowe oraz nowoczesne podłogi winylowe pod marką Next Step. Firma oferuje również pełną gamę akcesoriów do montażu i pielęgnacji podłóg oraz znane z wysokiej jakości biopaliwa drzewne: pelet drzewny i brykiet kominkowy.

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.