Komunikaty PR

Podłoga Barlinka na stoisku Oskara Zięty podczas Warsaw Home 2021

2021-11-29  |  10:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Tegoroczna edycja Warsaw Home & Contract powstała z myślą o spotkaniu z drugim człowiekiem. Ponowny kontakt z nim inspiruje i otwiera na nowe możliwości. Najlepszym na to dowodem była wystawa Gravity of Colours na stoisku Zieta Design, której subtelną oprawę stanowiły  naturalne deski z oferty firmy Barlinek.

Warsaw Home & Contract to biznesowe targi wyposażenia wnętrz, które co roku przyciągają dziesiątki tysięcy entuzjastów dobrego designu. Przez cztery dni wystawiają się tutaj producenci z Polski i zagranicy, a ich liczba rośnie z edycji na edycję. Tegoroczne targi miały miejsce po raz pierwszy od czasu wybuchu pandemii i odbyły się pod znaczącym hasłem Reunion. Oznacza ono ponowne spotkanie i niesie za sobą wielkie przesłanie – to czas połączenia i zjednoczenia, czas współpracy, powrotu do wartości, empatii i dzielenia się ze sobą tym, co najlepsze.

Oskar Zięta na Warsaw Home 2021

Wśród stoisk na szczególną uwagę zasłużyły te, które wyróżniały się unikatowym designem i nowatorskimi projektami. Do nich z pewnością należało stoisko Zięta Studio, autorskiego studia projektowego Oskara Zięty. Na targi Warsaw Home & Contract znany designer przyjechał z wystawą Gravity of Colours, prezentującą premierowe obiekty. Zwiedzający mogli zobaczyć na żywo lustra z kolekcji Aurum, które są wariacją na temat możliwości barwienia stali inox; konsolę Parova, którą wyróżnia solidna cylindryczna podstawa o rzeźbiarskim, organicznym charakterze; Crash Tabel, będący pierwszym obiektem wykonanym ze stali satynowanej inox, która nie odbija światła oraz Silex - obiekt rzeźbiarski nawiązujący do archetypowej formy lustra – owalu z ozdobną ramą.

Zieta Studio jest zadowolone uczestnictwem w pierwszych po lockdownie targach wnętrzarskich. Wracamy z wystawą Gravity of Colours, będącą prezentacją naszych jesiennych premier: stalowych konstrukcji zanurzonych w kosmicznych barwach. Podczas Warsaw Home 2021 zaprezentowaliśmy nasze kolekcje Transitions wraz z nowymi projektami luster (Silex) i stołów (Parova Console i Crash Table) – mówi Oskar Zięta, prezes Zieta Studio.

Deska barlinecka na stoisku Zieta Studio

Wszystkie obiekty Zieta Studio zostały zaprezentowane we właściwej oprawie. Stonowana kolorystyka i naturalne materiały podkreślały ich oryginalny charakter. Stąd na podłodze stoiska pojawiła się deska Dąb Serene Jodła Klasyczna 110 z oferty Barlinka. To podłoga dębowa w odcieniu beżowo-popielatym z pełną gamą naturalnych cech drewna. Rysunek drewna został tu podkreślony dzięki zabiegowi szczotkowania, a 4-stronna mikrofaza nadała szlachetności. Dodatkowo podłoga pokryta jest matowym lakierem.

To dla nas ogromne wyróżnienie, że Oskar Zięta wybrał do ekspozycji swoich autorskich projektów podłogi z oferty Barlinek. Deska Dąb Serene Jodła Klasyczna 110 stała się subtelnym tłem dla wystawy Gravity of Colours, pozwalając zwiedzającym skupić się na wyjątkowych obiektach. Odpowiednio dobrana, naturalna podłoga to często klucz do sukcesu całej aranżacji przestrzeni. Tak stało się i tym razem – mówi Dorota Karbowska-Zawadzka, Dyrektor Marketingu w firmie Barlinek.

www.barlinek.com

Więcej o firmie:

Grupa Barlinek jest wiodącym producentem warstwowych podłóg drewnianych na świecie o potencjale produkcji ponad 12 mln m2 rocznie. Najważniejszym oferowanym produktem jest Deska Barlinecka – warstwowa podłoga ze szlachetnych gatunków drewna rodzimego. Sprzedaż podłóg prowadzona jest do 75 krajów na 6 kontynentach. Znajdują one zastosowanie nie tylko w prywatnych domach i mieszkaniach, ale również w obiektach użyteczności publicznej – biurach, hotelach, galeriach handlowych i sklepach, kinach, teatrach, muzeach itd. Portfolio marki uzupełniają podłogi specjalistyczne Barkiet Sport, stosowane m.in. w halach i salach sportowych, klubach fitness, salach tanecznych i boiskach do squash’a. W bieżącym roku firma wprowadziła do swojego portfolio wodoodporne podłogi hybrydowe oraz nowoczesne podłogi winylowe pod marką Next Step. Firma oferuje również pełną gamę akcesoriów do montażu i pielęgnacji podłóg oraz znane z wysokiej jakości biopaliwa drzewne: pelet drzewny i brykiet kominkowy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz Biuro prasowe
2024-11-04 | 13:29

Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz

Posługiwanie się odcieniami jednego koloru od podłogi aż po sufit w tym samym pomieszczeniu to gorący wnętrzarski trend „color drenching”, który w tym roku skradł serca
Dom Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
2024-11-04 | 11:35

Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home

Choć za oknami jesień i plucha wszyscy miłośnicy dobrego wzornictwa, którzy odwiedzili tegoroczne targi PTAK EXPO Warsaw Home, mogli poczuć moc słonecznych kolorów i pozytywną
Dom Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO
2024-10-31 | 16:00

Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO

Czas realizacji każdej inwestycji budowlanej jest niezwykle istotny, dlatego warto już na etapie sporządzania projektu zwrócić uwagę na rozwiązania, które mogą przyspieszyć i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.