Komunikaty PR

Jedno z najbardziej oryginalnych Muzeów w Warszawie wraca z wyjątkową ofertą

2021-02-05  |  08:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP_MPW ( 0.1 MB )

Mowa o Muzeum Polskiej Wódki. To oryginalne miejsce ma w swojej ofercie nie tylko zwiedzanie rozbudowanej ekspozycji, poświęconej historii Polskiej Wódki, która wpisana jest na listę Chronionych Oznaczeń Geograficznych UE. Oferta obejmuje również spotkania w formie warsztatów czy wykładów.

Otwarte blisko 3 lata temu, na terenie zabytkowego Centrum Praskiego Koneser, Muzeum Polskiej Wódki to wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy. Na zwiedzających Muzeum gości, w pięciu galeriach czekają: sala kinowa, interaktywne ekspozycje, projekcje filmowe i unikatowe eksponaty historycznych butelek.

Zwiedzanie Muzeum to informacje teoretyczne, ale także duża porcja działań praktycznych. Warsztaty pod okiem profesjonalnego barmana czy wykład na zakończenie zwiedzania, połączony z degustacją to niewątpliwie element, który to miejsce wyróżnia.

Czego mogą spodziewać się zwiedzający, odwiedzając to miejsce?

Muzeum Polskiej Wódki wymyka się definicji standardowego muzeum, zarówno w formie jak i w treści przekazu. Nowoczesna aranżacja wnętrz połączona z interaktywną formą zwiedzania, seans w miedzianym kinie, makiety ogromnych urządzeń gorzelniczych czy autentyczna miedziana kolumna destylacyjna, to tylko niektóre z atrakcji. Wrażenie robią także zbiory kilkuset zabytkowych butelek oraz nietuzinkowy sposób ich ekspozycji.

Wart podkreślenia jest fakt, że przez cały czas zwiedzania Muzeum, grupie towarzyszy przewodnik. Wycieczki organizowane są aż w 7 językach: angielskim, niemieckim, rosyjskim, francuskim, hiszpańskim, włoskim i oczywiście polskim.

Spodziewać się należy także zaskakującego zakończenia wycieczki. Chętni, którzy chcą zgłębić tajniki odpowiedzialnego spożywania alkoholu oraz właściwego serwowania Polskiej Wódki, biorą udział w spotkaniu z profesjonalnym barmanem, którego elementem, poza bardzo ciekawą teorią, jest praktyka w formie degustacji trzech podstawowych rodzajów Polskiej Wódki. 

Elementem z pewnością wyróżniającym Muzeum Polskiej Wódki spośród innych muzeów, są spotkania w formie warsztatów. Barmani zapraszają na kameralne spotkania, podczas których uczestnicy uczą się jak prawidłowo przygotować koktajle z Polskiej Wódki oraz zgłębiają tajniki nalewek i infuzji.

W czasie pandemii, kiedy kina, teatry czy restauracje są pozamykane, tak przygotowana ekspozycja jest doskonałą alternatywą dla osób poszukujących zarówno rozrywki kulturalnej jak i towarzyskiej.

Muzeum doskonale zaadaptowano także do potrzeb wynikających z obowiązujących regulacji epidemicznych.  Ograniczono liczbę osób zwiedzających w jednej grupie z 25 do 10. Dla każdego uczestnika wycieczki wyznaczono bezpieczne miejsce, aby zachować niezbędny dystans. Wszyscy pracownicy Muzeum oraz każdy z gości zobowiązani są zakrywania nosa i ust.  Na każdej z galerii ustawiono ogólnodostępne dozowniki z płynem dezynfekującym, a po każdej grupie zwiedzających dezynfekowane są wszystkie interaktywne nośniki.

Z oferty Muzeum nie znikają także działania on-line. Muzeum można wirtualnie zwiedzać, poznać pracowników, oglądając serial Z żyta wzięte lub poznać interesujące fakty z historii Polskiej Wódki, wykupując 48-godzinny dostęp do platformy VOD  https://zwiedzaj-online.pl/

Od 2 lutego Muzeum otworzyło drzwi dla zwiedzających, wracając do pracy w niezmienionym trybie. Będzie czynne od wtorku do niedzieli w godz.12:00-20:00.

Więcej informacji na stronie www.muzeumpolskiejwodki.pl

Serdecznie zapraszamy!

 

Więcej informacji na stronie Muzeum Polskiej Wódki: https://muzeumpolskiejwodki.pl/

Polub nas na Facebooku: www.facebook.com/MuzeumPolskiejWodki

Śledź nas na Instagramie: https://www.instagram.com/polishvodkamuseum/?hl=pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.