Komunikaty PR

La Brasserie Moderne wśród laureatów konkursu

2024-11-15  |  12:53
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Zlokalizowana w hotelu Sofitel Warsaw Victoria restauracja La Brasserie Moderne, na czele której stoi Executive Chef Paweł Kałuski, otrzymała aż trzy statuetki w tegorocznej edycji konkursu w randze światowej oraz krajowej.

 

 

Spośród blisko 300 obiektów z całego świata wyróżnionych za zaangażowanie w luksusową gościonność, La Brasserie Moderne zdobyła dwie nagrody w skali globalnej: „Best Luxury Brasserie” i „Best Degustation/Tasting Menu”. Restauracja otrzymała także tytuł „Best Luxury Hotel Restaurant in Poland”.

 

Rozdanie nagród odbyło się 16 i 19 października 2024 r. w AYANA Bali i Galgorm w Irlandii Północnej w trakcie dwóch uroczystych Gal World Luxury Awards, wyróżniających najlepsze hotele, spa, restauracje i obiekty turystyczne.

 

 

 

 

 

World Luxury Restaurant Awards, po raz pierwszy przyznał nagrody w 2015 roku. Konkur cieszy  się międzynarodowym uznaniem, a w głosowaniu biorą udział zarówno goście, podróżnicy, jak
i eksperci z branży. Nagrody przyznawane w konkursie to wyraz uznania dla ciągłego dążenia do doskonałości
i wybitnych osiągnięć w międzynarodowej branży luksusowych restauracji.

Menu La Brasserie Moderne dostępne jest na stronie:

https://www.sofitel-victoria-warsaw.com/pl/restaurnts-and-bar/la-brasserie-moderne/

 

 O restauracji La Brasserie Moderne

 

Położona w samym centrum Warszawy, z przepięknym widokiem na Plac Piłsudskiego, La Brasserie Moderne jest współczesną interpretacją klasycznej francuskiej brasserie, oferującej bogate menu skomponowane przez Executive Chefa Pawła Kałuskiego, oparte na najlepszych sezonowych produktach. Menu jest finezyjnym połączeniem tradycyjnej francuskiej kuchni z polskimi akcentami, w nowoczesnym wydaniu. Wszystkie dania są przygotowywane w otwartej kuchni na oczach gości, którzy mogą delektować się zapachami kuchni francuskiej. Imponująca kolekcja najlepszych roczników win jest doskonałym uzupełnieniem kulinarnej przygody w La Brasserie Moderne. Elegancja naszej Brasserie jest podkreślona przez wyrafinowane wnętrza projektu światowej klasy architekta Didier Gomez.

 

 

 

www.sofitel-victoria-warsaw.com

 

 

 

 

KONTAKT DLA MEDIÓW

 

Justyna Wolańska

PR, Marketing & Social Media Manager

Sofitel Warsaw Victoria

Justyna.wolanska@sofitel.com

505 198 104
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute? Biuro prasowe
2025-04-17 | 12:20

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

Oferty first minute stają się coraz częstszym wyborem osób planujących wypoczynek z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. W przeciwieństwie do ofert last minute zakup wakacji first
Podróże 20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!
2025-04-11 | 14:40

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Corendon Airlines wraz ze swoimi pasażerami świętuje 20-lecie działalności w przestworzach W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie swojej działalności i zaprasza
Podróże Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.