La Brasserie Moderne wśród laureatów konkursu
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Zlokalizowana w hotelu Sofitel Warsaw Victoria restauracja La Brasserie Moderne, na czele której stoi Executive Chef Paweł Kałuski, otrzymała aż trzy statuetki w tegorocznej edycji konkursu w randze światowej oraz krajowej.
Spośród blisko 300 obiektów z całego świata wyróżnionych za zaangażowanie w luksusową gościonność, La Brasserie Moderne zdobyła dwie nagrody w skali globalnej: „Best Luxury Brasserie” i „Best Degustation/Tasting Menu”. Restauracja otrzymała także tytuł „Best Luxury Hotel Restaurant in Poland”.
Rozdanie nagród odbyło się 16 i 19 października 2024 r. w AYANA Bali i Galgorm w Irlandii Północnej w trakcie dwóch uroczystych Gal World Luxury Awards, wyróżniających najlepsze hotele, spa, restauracje i obiekty turystyczne.
World Luxury Restaurant Awards, po raz pierwszy przyznał nagrody w 2015 roku. Konkur cieszy się międzynarodowym uznaniem, a w głosowaniu biorą udział zarówno goście, podróżnicy, jak
i eksperci z branży. Nagrody przyznawane w konkursie to wyraz uznania dla ciągłego dążenia do doskonałości
i wybitnych osiągnięć w międzynarodowej branży luksusowych restauracji.
Menu La Brasserie Moderne dostępne jest na stronie:
https://www.sofitel-victoria-warsaw.com/pl/restaurnts-and-bar/la-brasserie-moderne/
O restauracji La Brasserie Moderne
Położona w samym centrum Warszawy, z przepięknym widokiem na Plac Piłsudskiego, La Brasserie Moderne jest współczesną interpretacją klasycznej francuskiej brasserie, oferującej bogate menu skomponowane przez Executive Chefa Pawła Kałuskiego, oparte na najlepszych sezonowych produktach. Menu jest finezyjnym połączeniem tradycyjnej francuskiej kuchni z polskimi akcentami, w nowoczesnym wydaniu. Wszystkie dania są przygotowywane w otwartej kuchni na oczach gości, którzy mogą delektować się zapachami kuchni francuskiej. Imponująca kolekcja najlepszych roczników win jest doskonałym uzupełnieniem kulinarnej przygody w La Brasserie Moderne. Elegancja naszej Brasserie jest podkreślona przez wyrafinowane wnętrza projektu światowej klasy architekta Didier Gomez.
www.sofitel-victoria-warsaw.com
|
|
KONTAKT DLA MEDIÓW
Justyna Wolańska
PR, Marketing & Social Media Manager
Sofitel Warsaw Victoria
Justyna.wolanska@sofitel.com
505 198 104

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.