Komunikaty PR

Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami

2024-12-13  |  12:00
Biuro prasowe

Hilton ogłosił, że na mocy umowy franczyzowej z Grupą Hotele Polskie w północnej Polsce zostaną otwarte dwa nowe obiekty Spark by Hilton. Jest to krajowy debiut marki Hilton w segmencie ekonomicznym premium.   

Dwa nowe obiekty zaoferują łącznie 226 dodatkowych pokoi, a oba hotele mają otworzyć swoje podwoje dla gości w ciągu sześciu miesięcy.

 

Patrick Fitzgibbon, Starszy Wiceprezes ds. Rozwoju, EMEA, Hilton, powiedział: „Cieszymy się, że możemy wprowadzić markę Spark by Hilton do Polski, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie rynku na zakwaterowanie w segmencie ekonomicznym premium. Jest on popularny zarówno wśród osób podróżujących służbowo, jak i rekreacyjnie. Przewiduje się, że w 2025 r. do Polski przyjedzie ponad 100 milionów gości – dwa nowe obiekty Spark uzupełnią istniejące portfolio Hilton, obejmujące obecnie 30 hoteli działających w całym kraju, a także globalną sieć Spark by Hilton obejmującą 275 działających obiektów oraz tych w fazie realizacji. Te hotele jeszcze bardziej wzbogacą naszą zróżnicowaną ofertę w Polsce, poszerzając nasze portfolio o nowe miejsca i odpowiedzą na coraz szerszy zakres preferencji podróżnych”.

 

161-pokojowy hotel Spark by Hilton Pobierowo, który ma zostać otwarty w grudniu 2024 roku, będzie zlokalizowany w Pobierowie, znanej morskiej miejscowości wypoczynkowej na północno-zachodnim wybrzeżu Bałtyku. Lokalizacja oferuje dogodny dojazd głównymi drogami i znajduje się około godziny jazdy od międzynarodowego Portu Lotniczego „Solidarność” (Szczecin-Goleniów). Hotel oferuje gościom restaurację, bar w lobby, sklepik oraz jest połączony z niezależnie zarządzaną salą konferencyjną dla maksymalnie 350 osób. Posiada też zaplecze rekreacyjne z basenami, siłownią, saunami i spa.

 

65-pokojowy hotel Spark by Hilton Krynica Morska położony jest w nadmorskiej, znanej z nieskazitelnych plaż Krynicy Morskiej na Mierzei Wiślanej, szczególnie popularnej w sezonie letnim. Obiekt zlokalizowany jest około 90 km od międzynarodowego Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy i oferuje restaurację, bar w lobby oraz klub dla dzieci. Goście mogą również zrelaksować się w dwóch saunach, łaźni solnej i na basenie. Obiekt ma zostać otwarty wiosną 2025 r.

 

Oba hotele zapewnią niezawodne, komfortowe udogodnienia i będą oferować charakterystyczne dla Spark rozwiązania, w tym:

 

  • Wygodne pokoje gościnne z prostymi, opływowymi meblami, otwartą szafą, wielofunkcyjną powierzchnią do pracy i jasną łazienką wyposażoną w kosmetyki z serii Zero%.
  • Jasne, wielofunkcyjne przestrzenie wspólne, wyposażone między innymi w stoły i bujane fotele. Oferują one gościom możliwość spotkań towarzyskich i służbowych.  
  • Stanowiska z bezpłatną wodą niegazowaną i gazowaną oraz świeżymi owocami.
  • Całodobową możliwość zakupu żywności, napojów i innych niezbędnych produktów.
  • Prosty, inspirujący design z kolorystycznymi akcentami, wyrazistymi ścianami zewnętrznymi i energetyzującymi dziełami sztuki.

Marka nie tylko dostarcza wyjątkową jakość dla gości, ale również stanowi atrakcyjną propozycję dla właścicieli i operatorów. Jako marka sprzyjająca efektywnym kosztowo przekształceniom, oferuje unikalną możliwość dla istniejących obiektów, redefiniując segment ekonomiczny premium. Skupia się na kluczowych aspektach wpływających na doświadczenie gościa, jednocześnie zapewniając spójny wygląd i charakter każdego hotelu.

Goście wszystkich obiektów Hilton mogą korzystać z wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Hilton Honors. Umożliwia on ponad 200 milionom członków, którzy dokonują rezerwacji bezpośrednio w Hilton, zdobywanie punktów za pobyty i korzystanie z atrakcji hotelowych. Członkowie Hilton Honors mogą również odblokować dostęp do natychmiastowych nagród i korzyści, takich jak bezdotykowe zameldowanie z wyborem pokoju i ekskluzywne zniżki członkowskie.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem

W trakcie swojej kariery sportowej lekkoatleta specjalizujący się w biegu na 800 m odniósł wiele sukcesów i zdobył medale na najważniejszych międzynarodowych zawodach. Ale jak się okazuje, w domu nie jest  jedynym mistrzem. Jego żona bowiem również może się poszczycić tytułem mistrzyni świata, ale nie w sporcie. Renata Kszczot specjalizuje się w microbladingu, czyli metodzie makijażu permanentnego brwi. Olimpijczyk jest niezwykle dumny z osiągnięć partnerki, wspiera ją i stwarza jej przestrzeń potrzebną do rozwijania pasji. W zamian za to ona wprowadza go w tajniki swojej pracy.

Gwiazdy

Iga Baumgart-Witan: Mama nie pozwoliła mi na udział w programie „Mistrzowskie pojedynki”. Zdecydowałam się i już pierwszego dnia marzyłam, żeby wrócić do domu

Biegaczka nie ukrywa, że miała kilka momentów zwątpienia w kwestii swojego udziału w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory”. Po obejrzeniu zajawki zagranicznej edycji zrozumiała bowiem, jak wymagające mogą być konkurencje, i nie była do końca przekonana, czy sobie z nimi poradzi. Oliwy do ognia dolała jej mama, która absolutnie nie godziła się na ten wyjazd. Mimo wątpliwości Iga Baumgart-Witan postanowiła jednak stawić czoła trudnościom i zmierzyć się z wyczerpującymi wyzwaniami, ale jak zaznacza – nic za wszelką cenę.

Media

Iwona Guzowska: W programie „Mistrzowskie pojedynki" jest kilka osób stricte nastawionych na rywalizację. Chciały jak najwyżej zajść i szły po trupach do celu

Mistrzyni świata w kickboxingu z entuzjazmem wspomina swój udział w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory”, bo jak podkreśla, okazał się dla niej wyjątkowo cennym doświadczeniem. Realizując poszczególne zadania, sportowcy musieli bowiem stawić czoła nie tylko rywalom, ale i własnym ograniczeniom. Iwona Guzowska zdradza też, że niektórzy uczestnicy byli mocno zdeterminowani. Nie ukrywali, że przyjechali po to, żeby wygrać, i nie dawali sobie żadnej taryfy ulgowej.