Podwójne oszczędzanie na wyprzedaży we Wrocław Fashion Outlet

Czy da się podwójnie oszczędzić podczas wyprzedaży? Wakacyjne zniżki w jedynym outlecie modowym Dolnego Śląska pokazują, że jest to możliwe! Najpierw do – 80% na zakupach, a potem jeszcze dodatkowy bonus w ramach Wrocław Fashion Club
– To jest z całą pewnością wyjątkowe lato – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Większość z nas postawiła na wypoczynek w kraju, odkrywając nie tylko tajemnice Dolnego Śląska, ale także innych zakątków Polski. Wakacje nad morzem, w górach, czy w mieście - niezależnie od tego, który z wakacyjnych scenariuszy wybierzemy, we Wrocław Fashion Outlet czeka wiele okazyjnych rozwiązań, które nie nadszarpną budżetów zarówno tych planujących ekonomiczne wakacje, jak i pozwolą zaoszczędzić tym, którzy myślą o dalszych podróżach.
Lato i moda jakie tylko chcesz
Dzięki wizytom w salonach Salomon, Hi-Tec czy Mountain Warehouse jeszcze taniej przygotujemy się nie tylko do wypadu w piękne dolnośląskie Sudety, ale także do wyjazdu w bardziej odległe Alpy. Miłośniczki dobrej pogody z pewnością odwiedzą salony By Insomnia, Triumph i Calzedonia, gdzie czeka na nie duży wybór strojów kąpielowych, którymi zachwycą wszystkich, niezależnie od miejsca wypoczynku. Lato to także okazja do wzmożonej aktywności. Bieganie, jazda na rowerze, czy inne aktywności sportowe nie mogą obyć się nie tylko bez odpowiedniego stroju sportowego, ale także obuwia, które naszym ćwiczeniom nada odpowiedni komfort i zmniejszy ryzyko kontuzji. Dobre buty sportowe na każdą kieszeń znajdziemy m.in. w Adidas, Nike, Puma, Asics, czy Skechers. W wielu sklepach specjalne ceny oznaczono za pomocą metek. Znajdziemy tam nie tylko drugą, niższą od regularnej cenę outletową, ale także trzecią, po specjalnej wyprzedażowej obniżce.
O czym pamiętać, chcąc być w zgodzie z najnowszymi trendami? Jak zawsze w sezonie wakacyjnym sprawdzą się motywy tropikalne i to niezależnie, czy będzie to męska koszula, czy damska sukienka. Elegantki nie powinny obawiać się także grochów, czy pastelowych kolorów. Te barwy święcą triumfy – jeśli to możliwe dobierz do nich stylową torebkę czy sandały – szczególnie, jeśli pozwala na to pogoda. Wyjazd nad wodę? Nie bój się postawić na stroje kąpielowe w neonowych kolorach, które idealnie uzupełni torebka-koszyk. W sam raz na plażę, czy nieco bardziej piknikową stylizację. Nie zapominajmy także o ochronie od słońca. Świetnie sprawdzi się słomkowy kapelusz, z kolei jeansowe spodenki uzupełnią stylizację dla nieco bardziej aktywnych letniczek.
Jak oszczędzać podwójnie?
Czy podczas wyprzedaży da się zaoszczędzić jeszcze więcej? Wbrew pozorom tak. Możemy to zrobić dołączając do programu lojalnościowego Wrocław Fashion Club. Po szybkiej rejestracji w punkcie informacyjnym outletu bądź na stronie internetowej warto od razu zainstalować aplikację mobilną. Znajdziemy tam nie tylko dodatkowe specjalne zniżki, obejmujące także punkty gastronomiczne, ale informacje o stanie naszego klubowego konta. To właśnie na nim będzie się odkładać 5% wartości każdego paragonu zrealizowanego w sklepach należących do Wrocław Fashion Club. Uzbierana kwota może pomniejszyć wartość kolejnych zakupów nawet o 25% ich wartości. Dzięki temu na zakupach we Wrocław Fashion Outlet czasem zaoszczędzimy podwójnie.
Przygotuj się na wakacje pełne stylu we Wrocław Fashion Outlet i nie bój się oszczędzać podwójnie. Szczegółowe informacje o części zniżek znajdziesz także na www.wroclawfashionoutlet.com

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.