Komunikaty PR

Pokaż, jak wyrażasz siebie i wygraj kurtkę z kolekcji Panasonic x Neige!

2021-01-31  |  12:50

Panasonic, światowy lider w rozwoju technologii i rozwiązań elektronicznych wspólnie z marką streetwearow'ą Neige zaprojektował limitowaną kolekcję kurtek „Made To Move You”, związaną z hasłem promującym kategorię produktów Audio. Konkurs potrwa do 31 marca, a ilość kurtek jest limitowana.

Kooperacja z marką Neige w ramach kampanii „Made To Move You”

Celem współpracy z marką Neige jest zaprezentowanie produktów Panasonic z kategorii Audio oraz dotarcie z nimi do młodych ludzi, zwracających uwagę na wartości takie jak: styl, jakość i dbałość o szczegóły.

W Panasonic wierzymy, że dzięki najwyższej jakości produktom wrażenia ze słuchania ulubionej muzyki będą jeszcze bardziej rzeczywiste i namacalne. Właśnie dlatego, w ramach kampanii „Made To Move You” mamy przyjemność przedstawić sprzęt, dzięki któremu konsumenci odkryją na nowo swoją ulubioną muzykę – mówi Jędrzej Ziółkowski, Marketing Communication Manager Central & Eastern Europe.

Neige to obecna od kilku lat na polskim rynku marka streetwear’owa, która regularnie pokazuje się na najważniejszych imprezach modowych oraz w butikach na całym świecie. W jej projektach pokazują się zarówno polskie jak i zagraniczne gwiazdy.

Jak zdobyć kurtkę Panasonic x Neige?

Przede wszystkim należy zrealizować zadanie konkursowe w terminie do 31 marca 2021 roku, polegające na pokazaniu, co oznacza dla Ciebie hasło „Made to move you”. Można to zrobić na wiele sposobów za pomocą dowolnej techniki wizualnej np. zdjęcia, filmu, animacji – jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia! Następnie zadanie konkursowe należy opublikować na Facebooku, Instagramie lub TikToku z oznaczeniem profili trzech znajomych oraz linkiem do strony akcji: https://campaigns.panasonic.eu/pl-mtmy Z kolei sam link do opublikowanego materiału winien zostać załączony do formularza dostępnego na powyższej stronie, gdzie dostępny jest także regulamin akcji oraz regularnie będą ogłaszane wyniki.

Cieszymy się ze współpracy z Neige, ponieważ podczas codziennej pracy w Panasonic stawiamy na te same wartości – wysoką jakość, ponadczasowy design, wygodę oraz dbałość o każdy detal. Z niecierpliwością czekamy na odpowiedzi wszystkich, którzy utożsamiają się z filozofią naszych produktów Audio związaną z hasłem „Made To Move You” – mówi Jędrzej Ziółkowski.

Współpraca z marką Neige cieszy się wsparciem marketingowym i PR-owym. W promujących ją materiałach video, przygotowanych przez Jakuba Kokota, wystąpili tancerze oraz influencerzy: Zuzanna Pacałowska oraz Michał Hendzel. Za zdjęcia odpowiada Karol Pojmański. Dodatkowo, akcję promować będą również kreatywne współprace na Instagramie, Facebooku i TikToku zarówno z powyższymi, jak i innymi influencerami. Za wykreowanie koncepcji współpracy z marką Neige i opracowanie całościowej strategii komunikacji odpowiada agencja Big-Picture. Za wsparcie na kanałach social media odpowiada They.pl.

Zachęcamy do obejrzenia video promującego konkurs: https://campaigns.panasonic.eu/pl-mtmy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.