Pokaz serialu „Wilk” w programie Kina Zachodzącego Słońca Kinoteki 28 czerwca
Be Communications S.C.
Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
W środę 28 czerwca w ramach Kina Zachodzącego Słońca odbędzie się pokaz drugiego sezonu “Wilka”. Pół godziny przed projekcją, o 21:00, rozpocznie się krótkie spotkanie z reżyserem serialu Janem Dybusem. Wstęp wolny.
WILK to historia o nowym pokoleniu, wchodzącym dopiero w dorosłe życie. O ich problemach, kryzysie tożsamości, dorastaniu. To uniwersalna opowieść o tym, że każdy młody człowiek prowadzi walkę o rzeczywistość, w której przyjdzie mu żyć. Na ekranie m.in. Jessica Polak, Waleria Gorobets, Hubert Urbański, Kuqe 2115, Tromba oraz Bedoes. Serial jest owocem współpracy CANAL+ i Papaya Films.
Jan Dybus (l. 25) to przedstawiciel młodego pokolenia twórców, który w warsztacie pracy ceni sobie krótkie historie i dynamicznych formy ich prezentacji. Za produkcję serialu ze strony Papaya Films odpowiadają Kacper Sawicki i Michał Wojciechowski.
Kino Zachodzącego Słońca to projekt mający zaprezentować bogactwo i różnorodność repertuaru warszawskiej Kinoteki. Darmowe pokazy odbywają się w kinie plenerowym przed Pałacem Kultury i Nauki.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.