Komunikaty PR

Polacy najchętniej piją latte i kupują mielony mix arabiki z robustą

2023-09-29  |  11:00

W Światowy Dzień Kawy Bolt postanowił sprawdzić jakie zwyczaje w konsumpcji kawy mają użytkownicy platform Bolt Food oraz Bolt Market. Okazuje się, że najpopularniejszym typem zamawianej gotowej kawy jest latte, a jeśli chodzi o wybór typu to wśród użytkowników Bolt Market zdecydowanie przeważają kawy, będące miksem arabiki i robusty. 

Z okazji Światowego Dnia Kawy, Bolt Food – platforma do zamawiania jedzenia z restauracji oraz  Bolt Market, czyli platforma do zamawiania zakupów spożywczych z szybką dostawą, postanowiły sprawdzić, jakie są zwyczaje ich użytkowników, jeśli chodzi o konsumpcję i zakup kawy. 

Użytkownicy Bolt Food kawę zamawiają rano i często wybierają do niej śniadania na słono. Z obserwacji firmy wynika, że największą popularnością cieszył się zestaw z kanapką, tartą lub croissantem a do tego kawa. A jeśli kawa, to najczęściej wybierana była kawa latte. Na drugim i trzecim miejscu uplasowały się kawa cappuccino i americana. 

- Kawa jest popularnym elementem w zamówieniach na Bolt Food - tylko w ostatnim roku, znalazła się w zamówieniach na naszej platformie blisko 300 tys. razy! Samą kawę nasi użytkownicy wyszukiwali aż 13 tys. razy. Te dane tylko potwierdzają zainteresowanie ofertą porannego posiłku na naszej platformie i dlatego cieszy nas, że dołączyły do nas tak świetne marki jak Costa Coffee, Green Caffè Nero czy Starbucks. Będziemy oczywiście dalej rozwijać i ulepszać tę ofertę, aby zaspokoić największych smakoszy - komentuje Agnieszka Cebulska, Country Manager Bolt w Polsce. 

Mielona czy w ziarnach, arabika czy robusta? 

Okazuje się, że wśród użytkowników Bolt Marketu wygrywa wysublimowany pragmatyzm, ponieważ najlepiej na platformie sprzedaje się kawa mielona. Za nią kolejną najpopularniejszą jest biurowa rozpuszczalna a dopiero potem ziarnista. Najmniejszą popularnością w ofercie cieszą się kapsułki kawy. 

Użytkownicy Bolt Markt zwykle uzupełniają swoje zapasy średnio raz w tygodniu, a najczęściej wybieranym typem jest  100% Arabika. Jednak równie dużą popularnością cieszy się miks Arabiki i Robusty. 

- Użytkownicy Bolt Marketu to nie tylko osoby prywatne, ale też mikroprzedsiębiorstwa, które zaopatrują się u nas m.in właśnie w kawę. Dlatego regularnie staramy się poszerzać naszą ofertę o różne typy i marki, aby najlepiej odpowiedzieć na zróżnicowane potrzeby i zadowolić gusta Z naszych obserwacji wynika również, że na popularności zyskują również chłodzone napoje kawowe. To dopiero rosnący trend, który z zainteresowaniem będziemy obserwować - dodaje Agnieszka Cymbała, Country Manager Bolt Market w Polsce. 

Promocja dla użytkowników 

Z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, na użytkowników Bolt Market czeka darmowa dostawa z kodem KAWA. W aplikacji można znaleźć też zniżkę 25% na produkty Costa Coffee, do których kupujący otrzyma torbę gratis. 

 

***

Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.

 

Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.

 

Więcej informacji: www.bolt.eu 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.