Polówka w Porcie Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska@bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
W ramach tegorocznej polówki w najbliższy czwartek w kinie samochodowym Portu Łódź zaprezentowany zostanie film pt. „Steve Jobs” opowiadający historię życia twórcy przedsiębiorstw Apple i NeXT. Natomiast w przyszłym tygodniu, w czwartek 3 września na Patio wyemitowany zostanie hit z iście gwiazdorską obsadą - „Na noże”.
W tym roku Polówka w Porcie Łódź przebiega w dwóch odsłonach – filmy emitowane są zarówno w kinie samochodowym, na parkingu Centrum, jak również na Patio dla osób niezmotoryzowanych, zmiana miejsca następuje co tydzień. W najbliższy czwartek 27 sierpnia o godzinie 21:00 w kinie samochodowym wyświetlona zostanie ekranizacja biograficznej książki o Stevie Jobsie autorstwa Waltera Isaacsona. W filmie zobaczymy przekrój całego życia jednego z największych przedsiębiorców na świecie. Jak stworzył Apple i NeXT? Co spowodowało, że osiągnął tak spektakularny na skalę światową sukces? A w końcu jakim był człowiekiem i ojcem? W roli głównej wystąpią Michael Fassbender, jako Steve Jobs oraz Kate Winslet, która wcieliła się w rolę Joanny Hoffman - jednej z pierwszych pracownic Apple, współodpowiedzialnej za sukces przedsiębiorstwa. Kino samochodowe jest bezpłatne, jednak by zagwarantować sobie najlepsze miejsce parkingowe warto pobrać wejściówkę, która dostępna jest TUTAJ.
Z kolei w przyszły czwartek, 3 września, na zakończenie tegorocznej polówki, wyemitowany zostanie film pt. „ Na noże” w reżyserii Riana Johnsona. W rolach głównych zobaczymy gwiazdy srebrnego ekranu, będą to m. in. Daniel Craig, Chris Evans, Jamie Lee Curtis, Don Johnson oraz Christopher Plummer. Film otrzymał nominację do Oscara za najlepszy scenariusz oryginalny oraz trzy nominacje do Złotych Globów. Opowiada historię detektywa, który bada sprawę śmierci bogatego pisarza, głowy ekscentrycznej rodziny. Sprawę komplikuje fakt, że podejrzani o zbrodnię są wszyscy jego krewni. Na seans pod chmurką Centrum zaprasza na Patio o godzinie 21:00. Na widzów czekać będą tu wygodne leżaki oraz pufy, a także pyszny popcorn, który dodatkowo umili seans.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.